دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

کیفی که گوشی شارژ می‌کند



کیفی که گوشی شارژ می‌کند
به تازگی کیف پولی ارائه شده که با اتصال به گوشی، قابلیت شارژ این دستگاه‌ها را دارد.
معمولا دستگاه‌های شارژر حجیم و بزرگ هستند و حمل و نقل آنها برای کاربران سخت است، بنابراین ترجیح می‌دهند که این دستگاه‌ها را به همراه نداشته باشند.بر این اساس یک شرکت تولیدکننده لوازم جانبی، کیف پولی ارائه کرده که قادر است با اتصال به گوشی، این دستگاه را شارژ کند.

 

شارژر گوشی,شارژ گوشی‌های هوشمند,کیف شارژر

 
این کیف دارای باتری 680 میلی‌آمپری است و امکان دو ساعت مکالمه را برای کاربران فراهم می‌کند.این دستگاه که در واقع یک کیف پول است جای زیادی نمی‌گیرد و داخل جیب یا کیف کاربران به راحتی جا می‌شود.این کیف از پوست گوساله ساخته شده و همانند کیف‌های معمولی است که همیشه در دست و کیف مردم دیده می‌شود.


داخل این کیف جای شش کارت اعتباری وجود دارد همانند کیف‌های دیگر به راحتی تا شده و داخل جیب جا می‌شود.این کیف چرمی که قابلیت شارژ گوشی‌های هوشمند را دارد با همه گوشی‌های آندرویدی، بلک‌بری، آی‌فون 5، آی‌فون 5S و 5C سازگار است، بنابراین می‌توان گوشی را با کابل microUSB یا کانکتور نوری به این کیف متصل کرد.
قیمتی که برای این کیف شارژری در نظر گرفته شده 80 دلار است.

منبع: mobna.com


ویدیو مرتبط :
ارزشیابی کیفی گوشی های نوکیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گوشی خود را بوسیله باد شارژ کنید !



 

 

گوشی خود را بوسیله باد شارژ کنید !

 


یک طراح صنعتی اهل هلند به تازگی نوعی پنکه را عرضه کرده است که با نیروی باد می تواند "آی- فن" را شارژ کند.

 

"تیرد وینهوون" طراح صنعتی هلندی دستگاهی را طراحی کرده که برای افراد ساکن مناطق بادخیز بسیار مفید است.

 

این محصول که iFan نام دارد نوعی شارژر ویژه "آی- فن" است که می تواند این تلفن همراه هوشمند را با نیروی باد شارژ کند. این شارژر از یک پنکه معمولی که برای خنک کردن داخل رایانه ها استفاده می شود و یک قاب که "آی- فن" در آن قرار می گیرد تشکیل شده است.

 

این طراح موفق شد با نمونه آزمایشی محصول خود در مدت ۶ ساعت "آی- فن" را به طور کامل شارژ کند. البته این مدت زمان برای شارژ یک تلفن همراه بسیار بالا است و بنابراین نیاز است که میزان اثربخشی و راندمان آن بالا برود.

 

براساس گزارش Energy Harvesting Journal، این طراح معتقد است که iFan می تواند برای کوهنوردی بر روی صخره های مرتفع بادگیر، گردش در کنار دریا، یک سفر طولانی با خودرو (با پنجره های باز) و یا در زمان دوچرخه سواری بسیار مفید باشد.