دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

کوچکترین دوربین عکاسی جهان با قابلیت تعویض لنز!


این دوربین که می‌توان آن را در زمره کوچکترین دوربین‌های عکاسی جهان دانست (کوچکترین دوربین عکاسی جهان را اینجا ببینید) با اندازه ۹۹×۵۸x30 میلیمتری خود آنقدر کوچک و سبک است که بتوانید آن را به عنوان جاسوئیچی در کنار سایر کلیدهای خود آویزان کنید.

هنگامی که یک شرکت از ایده‌های جدید خالی شده و محصول دیگری برای عرضه ندارد ناچارا به یکی از دو روش زیر روی می‌آورد: ۱٫ محصول خود را در رنگ جدید به بازار عرضه می کند ۲٫ محصول مینیاتوری خود را عرضه می‌کند. دوربین پنتاکس‌کیو با استفاده از روش دوم به بازار عرضه شده است. دوربینی که تنها ۲۰۱ گرم وزن دارد اما از تمام قابلیت‌های یک دوربین برخوردار است حتی از قابلیت تعویض لنز، مثل یک دوربین تمام حرفه‌ای!



ویدیو مرتبط :
لنز نیکون با قابلیت زوم 83x برابر عکاسی از خود ماه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گران‌ترین لنز عکاسی جهان + عکس



خبرگزاری فارس: برای بسیاری از ما یک دوربین عکاسی کامپکت که در یک جیب جا می‌شود، کافی‌است تا هر عکسی که می‌خواهیم را با آن ثبت کنیم اما عده دیگری هم هستند که عکاسی برایشان بسیار جدی‌تر از این حرف‌هااست. 

گران‌ترین لنز عکاسی جهان

به گزارش سرویس خواندنی‌های خبرگزاری فارس، گرانترین لنز دوربین جهان توسط شرکت «لیکا» ساخته شده است، اندازه این لنز غول‌پیکر حدود یک متر و 20 سانت بوده و وزن آن نزدیک به 60 کیلوگرم است.

ساخت این لنز که سنگین‌ترین، بزرگترین و البته گران‌قیمت‌ترین لنز دوربین عکاسی این کارخانه است از یکی از کشورهای عربی به صورت سفارشی در خواست شده و قیمت آن بیش از 2 میلیون دلار است.

متاسفانه نمونه‌ای از عکس‌های گرفته شده با این لنز در دسترس نیست تا بتوان در مورد آن قضاوت کرد، البته نتیجه عکاسی با آن هرچه باشد برای ما یک دوربین عکاسی معمولی با لنز ثابت کفایت می‌کند!/خبرگزاری فارس