دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

کوپه GTE، کانسپت باکلاس فولکس‌واگن


فولکس با یک خودروی سدان کوپه فانتزی و لوکس و اسپرت، همه‌چیز را درهم آمیخته است. ابعاد بزرگ بیرونی، چهار درب و سبک کوپه بدنه با سقف شیب‌دار، طراحی عضلانی و اسپرت و درخشش تزئینات کرومی، همگی در یک خودرو جمع شده‌اند.

پدال -  فولکس با یک خودروی سدان کوپه فانتزی و لوکس و اسپرت، همه‌چیز را درهم آمیخته است. ابعاد بزرگ بیرونی، چهار درب و سبک کوپه بدنه با سقف شیب‌دار، طراحی عضلانی و اسپرت و درخشش تزئینات کرومی، همگی در یک خودرو جمع شده‌اند.

اسپرت کوپه GTE، یک کانسپت باکلاس از فولکس‌واگن

گفته می‌شود که خودروی فولکس GTE کوپه کانسپت، پیش‌نمایشی از نسل آینده مدل CC است. با این وجود ابعاد بزرگ‌تر آن، به نظر رقبایی چون آئودی A7 اسپرت‌بک و مرسدس بنز CLS را هدف گرفته‌اند. با این وجود خود فولکس این خودرو را برای پر کردن شکاف بین مدل‌های پاسات و فیتون (Phaeton) می‌داند.

اسپرت کوپه GTE، یک کانسپت باکلاس از فولکس‌واگن

اسپرت کوپه GTE، یک کانسپت باکلاس از فولکس‌واگن

اسپرت کوپه GTE، یک کانسپت باکلاس از فولکس‌واگن

طراحی GTE با چراغ‌های منحصر به فرد که در جلوپنجره بزرگ آن ادغام گردیده‌اند، خطوط روی بدنه، انحنای کاپوت، شکاف‌های انتهای کاپوت و پشت گلگیرهای جلو، فرم خاص چرخ‌های آلیاژی، درب صندوق عقب پله‌ای شکل، اگزوزهای دوگانه و شیب ملایم سقف شیشه ای جذابیت خاصی دارد. پلتفرم این خودرو، همان پلتفرم معروف MQB فولکس است که به‌صورت ماژولار و سبک‌وزن ساخته شده است.

اسپرت کوپه GTE، یک کانسپت باکلاس از فولکس‌واگن


طول کوپه مفهومی فولکس، به 4860 میلی‌متر، عرض آن به 1864 و ارتفاعش به 1407 میلی‌متر می‌رسد. این ابعاد به وضوح از پاسات کشیده‌تر و عریض‌تر می‌باشند. فاصله بین دو محور آن هم با 50 میلی‌متر افزایش به 2841 میلی‌متر رسیده است. بدین ترتیب می‌توان فضای زانو و پای بیشتری برای سرنشینان عقب انتظار داشت. هرچند به نظر می‌رسد در فضای سر آنها صرفه‌جویی شده باشد. فضای بار صندوق عقب هم 480 لیتر می‌باشد.

اسپرت کوپه GTE، یک کانسپت باکلاس از فولکس‌واگن


کابین از طراحی ارگونومیک و ساده ای برخوردار است. با اینکه این کابین را نمی‌توان با کابین‌های زیبای آئودی‌های اخیر مقایسه کرد اما به نسبت طراحی فضای داخلی خودروهای فولکس‌واگن، یک جهش محسوب می‌شود.

اسپرت کوپه GTE، یک کانسپت باکلاس از فولکس‌واگن

قدرت بخش این خودرو، یک موتور شش سیلندر 3.0 لیتری توربوی بنزینی با نیروی 295 اسب بخار می‌باشد که در ترکیب با دو موتور الکتریکی که یکی درون گیربکس و دیگری روی محور عقب قرار گرفته، جمعاً به قدرت 374 اسب بخار می‌رسد.

اسپرت کوپه GTE، یک کانسپت باکلاس از فولکس‌واگن

شتاب صفر تا صد این خودرو 5.2 ثانیه طول می‌کشد و بیشینه سرعت آن نیز به‌طور الکترونیکی به 250 کیلومتر بر ساعت محدود گردیده است. با GTE کوپه کانسپت می‌توان به‌صورت تمام الکتریکی و در مسیری 50 کیلومتری سفر کرد یا اینکه با مصرف سوخت تنها 2.0 لیتر در صد کیلومتر، با یک باک بنزین، 1000 کیلومتر مسافت را طی نمود.


ویدیو مرتبط :
فولکس واگن Passat GTE

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رقابت فولکس واگن، هیوندا و رنو برای تولید خودروهای ارزان



رقابت فولکس واگن، هیوندا و رنو برای تولید خودروهای ارزان

برند شمارۀ یک اروپا از تولید خودروهای ارزان قیمت برای اقتصادهای نوظهور خبر داد.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

طبق اعلام یکی از مقامات شرکت خودروسازی (آلمانی) فولکس واگن- تولیدکنندۀ شمارۀ یک اروپا- این شرکت در 2 سال آینده خودروهای ارزان قیمت برای اقتصادهای در حال ظهور تولید می کند.

برند اوسترلو، رییس کمیتۀ سرمایۀ گذاری شرکت فولکس واگن به روزنامۀ اقتصادی هاندس بلات گفته است: ما به اتومبیل های ارزان قیمت بین 5000 تا 10000 یورو برای کشورهای نوظهور نیازمندیم و این هدف تا 2 سال آینده محقق خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اینترنتی مجلۀ فرانسوی اکسپرس، احتمال دارد گروه فولکس واگن با 12 مارک معروف خود از ترکیبات مدل های موجود برای ساخت اتومبیل های ارزان قیمت استفاده کند. گفته می شود این شرکت در ابتدا مدل های خود را به چین و هند ارسال می کند.

طبق پیش بینی کارشناسان اقتصادی، پتانسیل بالایی برای خرید اتومبیل های ارزان قیمت در آسیا، آفریقا، اروپای شرقی و آمریکای جنوبی وجود دارد. این تصمیم می تواند برای شرکت فولکس واگن که تا کنون خودروهای بسیاری لوکس(بنتلی، پورشه) خودروهای با کیفیت و قیمت بالا(آئودی)، اتومبیل های سنگین(وی دبلیو، مان، اسکانیا) و خودروهای محبوب تر(اعم از فولکس، سیت و اسکودا) تولید کرده، امتیاز مثبتی باشد.

به خصوص اینکه چندی پیش نیز این شرکت اعلام کرده بود که قصد دارد تا سال 2018 به اولین تولیدکنندۀ اتومبیل در جهان تبدیل شود.

شرکت(کره ای) خودروسازی هیوندای نیز چندی پیش با تولید خودروی "اون" و فروش در بازارهای هند به قیمت 4000 یورو در این راه قدم نهاده بود.

داسیا، مارک فرانسوی شرکت رنو-نیسان نیز در تولید و فروش خودرو ارزان قیمت پیشگام است و مدل لوگان آن با قیمت 7000 یورو به فروش می رود. در ماه مارس مدیر توسعۀ شرکت فولکس واگن با تأکید بر این مسئله که خرید خودروهای گران قیمت برای مردم در کشورهای در حال ظهور کار سختی است، از تولید خودروهای ارزان قیمت خبر داده بود./خبرآنلاین

 

قیمت انواع خودرو در بازار ایران