دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

کوپه هایی که سرنشینان عقب را شاد کردند!


یکی از اصلی‌ترین مشکلات خودرو‌های کوپه مربوط به‌صندلی‌های عقب آن‌ها است و در اغلب موارد افراد بالغ به‌راحتی نمی‌توانند در آن صندلی‌ها بنشینند. در ادامه با ۱۰ خودروی کوپه که این مشکل را با صندلیهای مناسب برای سرنشینان عقب رفع کرده‌اند آشنا خواهیم شد.

zoomit.ir - سعید میرزاپور: یکی از اصلی‌ترین مشکلات خودرو‌های کوپه مربوط به‌صندلی‌های عقب آن‌ها است و در اغلب موارد افراد بالغ به‌راحتی نمی‌توانند در آن صندلی‌ها بنشینند. در ادامه با ۱۰ خودروی کوپه که این مشکل را با صندلیهای مناسب برای سرنشینان عقب رفع کرده‌اند آشنا خواهیم شد.

10 خودرو کوپه با صندلی مناسب برای سرنشینان عقب

 با وجود اینکه خودرو‌های کوپه محبوبیت زیادی در بین جوانان دارند اما این اتومبیل‌ها اغلب با صندلی‌های پشتی ناراحتشان معروف هستند. البته صندلی پشتی این خودرو‌ها همگی دارای کمربند ایمنی است و افراد بزرگ سال نیز می‌توانند در آن جا شوند اما در بسیاری از کوپه‌ها صندلی پشتی مکانی مناسب برای کودکان یا قرار دادن کیف است. در این بین برخی از کوپه‌ها دارای صندلی‌های پشتی راحتی هستند که دو فرد بالغ می‌‌توانند بدون هیچ مشکل در آن‌جا بنشینند. در این مقاله از ما۱۰ مورد از این کوپه‌ها را معرفی خواهیم کرد که البته در رده‌بندی قیمتی متفاوتی قرار دارند.

Scion tC: جادار و کاربردی
10 خودرو کوپه با صندلی مناسب برای سرنشینان عقب

فضای سر برای صندلی‌های عقب - فضای شانه - فضای پا: ۹۲.۴۵ سانتی‌متر – ۱۳۲.۳۳ سانتی‌متر – ۸۷.۸۸ سانتی‌متر

سایون tC یکی از خودرو‌های کوپه و کاربردی است که فضای زیادی برای بار و سرنشینان عقب در آن وجود دارد و البته بخش پشتی این صندلی‌ها نیز امکان خم شدن را دارند و با وجود این قابلیت سرنشینان پشتی می‌توانند در سفر‌های طولانی آرامش کاملی داشته باشند. یکی از مزیت‌های دیگر این محصول، امکان سفارشی‌سازی آن است. شرکت تولید کننده قابلیت‌ها و امکانات جانبی زیادی را فراهم کرده که مشتریان می‌توانند از طریق آن‌ها خودروی خود را زیباتر سازند. البته اگر قصد خرید این محصول را دارید بهتر است عجله کنید؛ زیرا نسخه‌های بعد از ۲۰۱۶ مشکلاتی در زمینه‌ی پلاک‌گذاری خواهند داشت.



کیا فورت کوپه: ظاهری کوچک، داخلی بزرگ

10 خودرو کوپه با صندلی مناسب برای سرنشینان عقب

    فضای سر برای صندلی‌های عقب - فضای شانه - فضای پا: ۹۲.۴۵ سانتی‌متر – ۱۳۴.۶ سانتی‌متر – ۹۱.۲سانتی‌متر

با وجود اینکه کیا Forte کوپه از لحاظ بدنه، ظاهری کوچک دارد، اما فضای داخلی بزرگی را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد و چهار انسان بالغ به‌سادگی می‌توانند با آن سفر کنند. این محصول یکی از خودرو‌های جادار در کلاس خودش است و البته ویژگی‌های ممتاز و امکانات راحتی زیادی نیز در آن تعبیه شده است که Forte با کمک آن‌ها می‌‌تواند با محصولات مختلفی رقابت کند. برای خرید این خودرو باید آماده افزایش سطح آدرنالین در بدنتان باشید. نسخه Forte Koup SX به‌صورت استاندارد از سیستم تعلیق اسپرت استفاده می‌کند و به پیشرانه‌‌ی ۱.۶ لیتری توربو با ۲۰۱ اسب بخار مجهز شده که با جعبه دنده استاندارد ۶ سرعته دستی همراه شده است.



هوندا سیویک کوپه: محصولی جمع و جور

10 خودرو کوپه با صندلی مناسب برای سرنشینان عقب

    فضای سر برای صندلی‌های عقب - فضای شانه - فضای پا (مدل ۲۰۱۵): ۸۷.۱۲ سانتی‌متر – ۱۳۲.۶ سانتی‌متر – ۷۸.۲۳ سانتی‌متر

هوندا سیویک کوپه یکی از محصولات نسبتا خوش‌قیمت در بازار است که نسخه ۲۰۱۵ آن نیز فضای زیادی را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. البته تصویر فوق مربوط به مدل ۲۰۱۶ است و گفته شده که فضای داخلی این نسخه ۲۱.۳ سانتی‌متر افزایش یافته و ۱۲.۷ سانتی‌متر فضای بیشتری برای سرنشینان عقب در نظر گرفته شده است. این محصول مجهز به پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتری چهار توربو با ۱۷۴ اسب بخار است که در شهر و جاده به‌ ترتیب ۹.۱ و ۶.۹ لیتر بر هر ۱۰۰ کیلومتر به سوخت احتیاج خواهد داشت. یکی از مزیت‌های اصلی سیویک فضای زیادی است که برای سرنشینان و مخصوصا سرنشینان بخش عقب ارایه می‌دهد.



هوندا آکورد کوپه: موتوری V-6 به‌ همراه ۵ صندلی

10 خودرو کوپه با صندلی مناسب برای سرنشینان عقب

    فضای سر برای صندلی‌های عقب - فضای شانه - فضای پا (مدل ۲۰۱۵): ۹۴.۵ سانتی‌متر – ۱۳۹.۹۵ سانتی‌متر – ۸۵.۶ سانتی‌متر

هوندا آکورد یکی دیگر از خودرو‌های کوپه‌ای است که فضای داخلی بزرگی را به همراه دارد و دو انسان بالغ می‌توانند بدون مشکل در صندلی‌های عقب بنشینند. البته امکان نشستن فرد سومی نیز در صندلی پشتی وجود دارد که وی بین دو نفر دیگر قرار خواهد گرفت (البته نشستن سه نفر در بخش پشتی چندان آسایش کاملی را برای آن‌ها به همراه تخواهد داشت). البته هوندا برای آکورد در زمینه‌ی توانایی‌های حرکتی نیز کم نگذاشته است و این خودرو از پیشرانه‌ی V-6 با جعبه دنده ۶ سرعته دستی بهره می‌برد.



فولکس‌واگن بیتل کوپه: ظاهری یکپارچه و شیک

10 خودرو کوپه با صندلی مناسب برای سرنشینان عقب

    فضای سر برای صندلی‌های عقب - فضای شانه - فضای پا: ۹۴.۲۳ سانتی‌متر – ۱۲۴.۵ سانتی‌متر – ۷۹.۷ سانتی‌متر

اگر به‌دنبال محصولی جمع و جور و شیک می‌گردید، فولکس‌واگن بیتل کوپه می‌تواند گزینه مناسبی باشد. در این محصول ۴ نفر می‌توانند به‌راحتی جا شوند و هم‌چنین فضایی برای حمل بار نیز وجود خواهد داشت. اگر نیاز به‌ هیجان دارید گفتنی است که سری R این خودرو، موتوری ۲.۰ لیتری توربو به قدرت ۲۱۰ اسب بخار دارد که از جعبه دنده ۶ سرعته دستی استفاده می‌کند. البته اگر محصولی را دوست دارید که به سقف بازشو مجهز باشد، در این صورت بیتل Dune می‌تواند این نیازتان را برطرف کند.



بی‌ام‌و سری ۴: شیک و مجلسی

10 خودرو کوپه با صندلی مناسب برای سرنشینان عقب

    فضای سر برای صندلی‌های عقب - فضای شانه - فضای پا (مدل ۲۰۱۵): ۸۵.۶ سانتی‌متر – ۱۳۱.۳ سانتی‌متر – ۹۱.۷ سانتی‌متر

اساسا سری ۳ و ۴ بی‌ام‌و در نسخه‌های کوپه و چهار در فضای کافی‌ را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهند و البته دارای پیشرانه‌ی قدرتمندی نیز هستند. سری ۴ بی‌ام‌و هندلینگ بسیار خوبی دارد و شتاب مناسبی را نیز در اختیار راننده قرار می‌دهد. برای افرادی هم که در مناطق چهار فصل زندگی می‌کنند باید گفت که سری ۴ می‌تواند از قابلیت چهار چرخ متحرک نیز بهره ببرد.



مرسدس بنز E کلاس کوپه: شیک و مدرن

10 خودرو کوپه با صندلی مناسب برای سرنشینان عقب

    فضای سر برای صندلی‌های عقب - فضای شانه - فضای پا: ۹۰.۲ سانتی‌متر – ۱۲۴.۲ سانتی‌متر – ۸۲.۸ سانتی‌متر

مرسدس بنز E کلاس کوپه در دو نسخه‌ی مجهز به توربوشارژر با پیشرانه‌های V-6 و V-8 عرضه می‌شود که از ظاهر زیبایی بهره می‌برد. طراحی بدون ستون این خودرو باعث شده است که فضای داخلی این محصول دل‌باز باشد. البته این خودرو از سانروف پانورامیک نیز بهره می‌برد و این موضوع دلیلی برای آرامش بیشتر سرنشینان عقب خواهد شد. ای کلاس کوپه خودرویی جادار و زیبا است که برای سفر‌های جاده‌ای بسیار مناسب است.



مازراتی granTurismo: زیبا و آرامش‌بخش به سبک ایتالیایی‌ها

10 خودرو کوپه با صندلی مناسب برای سرنشینان عقب

    فضای سر برای صندلی‌های عقب - فضای شانه - فضای پا: ۸۷.۱ سانتی‌متر – ۱۳۲.۳ سانتی‌متر – ۷۶.۴ سانتی‌متر

مازراتی گرن توریزمو محصولی لوکس، آرامش‌بخش و بسیار زیبا است که از فضای داخلی نسبتا بزرگی بهره می‌برد. پیشرانه‌ی این خودرو از نوع هشت سیلندر و ۴.۷ لیتری با توان خروجی ۴۵۴ اسب بخار است که توسط فراری ساخته شده است.در این خودروی کوپه سرنشینان عقب نیز می‌توانند به واسطه‌ی فضای کافی سفر خوبی را تجربه کنند.



مرسدس بنز S کلاس کوپه: آرامش در فضایی اسپرت

10 خودرو کوپه با صندلی مناسب برای سرنشینان عقب

    فضای سر برای صندلی‌های عقب - فضای شانه - فضای پا: ۱۰۰.۳ سانتی‌متر – ۱۵۰.۱ سانتی‌متر – ۱۰۹.۲ سانتی‌متر

یکی از اصلی‌ترین رقبای هر خودروی کوپه‌ای می‌تواند مرسدس بنز S کلاس کوپه باشد. تمامی بخش‌های این خودرو به‌ خوبی ساخته شده‌اند. سفر‌های طولانی به کمک اس کلاس کوپه بسیار لذت‌بخش خواهد بود و این لذت نیز علاوه بر راننده به سه سرنشین دیگر منتقل خواهد شد. طراحی داخلی این خودرو بسیار زیبا است و البته فضای داخلی آن نیز نسبتا بزرگ و مناسب است که سرنشینان عقب نیز می‌توانند راحت باشند. این خودرو با دو پیشرانه‌ی مختلف عرضه می‌شود که یکی از آن‌ها با نام S63 AMG و ۵۷۷ اسب بخار توان خروجی و دیگری توان ۶۲۱ اسب بخاری را ارایه می‌دهد و برچسب S65 AMG را به همراه دارد.



رولزرویس Wraith: نهایت زیبایی و اصالت

10 خودرو کوپه با صندلی مناسب برای سرنشینان عقب

    فضای سر برای صندلی‌های عقب - فضای شانه - فضای پا: ۹۴ سانتی‌متر – ۱۳۸.۹ سانتی‌متر – ۹۳.۷ سانتی‌متر

رولزرویس Wraith خودرویی بسیار نفیس و لوکس است که یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های آن به‌قابلیت شخصی‌سازی‌اش مربوط می‌شود. در رنگ‌بندی و سایر بخش‌های داخل این خودرو قادر خواهید بود نظرات شخصی خود را اعمال کنید. پیشرانه‌ی V-12 این خودرو نیز می‌تواند ۵۹۰ پوند فوت گشتاور و ۶۲۴ اسب بخار توان را در اختیار راننده قرار دهد و بدین ترتیب در هر سرعتی که باشید با فشردن پدال گاز شتاب بسیار خوبی را تجربه خواهید کرد.


ویدیو مرتبط :
آهنگ شاد کرمانجی شوان - محسن میرزازاده - شاد شاد شاد شا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کودکانتان را شاد کنید!!





بچه های شاد

 

کمی به بچه ها سواری بدهید! می توانید او را روی دوشتان دور خانه بگردانیدو آنها را شاد کنید



در جنگل یا پارکی نزدیک خانه، با بچه ها پیاده روی کنید.بچه ها در کنار شما بودن را د وست دارند و شاد می شوند.

 

 

خودتان دوچرخه سواری را به بچه ها یاد بدهید.

 

 

ستاره ها و پرتاب شهاب ها را تماشا کنید.اول یا دوم اردیبهشت، اوایل مرداد و اواخر آبان می توانید پرتاب شهاب ها را در آسمان ببینید.

 

 

فرزندانتان را به محلی ببرید که در آن بزرگ شده اید. حتی اگر لازم است که به شهر دیگری سفر کنید،این کار را انجام دهید.

 

 

آنها را به یک کارخانه شکلات سازی یا آشپزخانه یک قنادی ببرید.

 

 

خواب هایتان را برای یکدیگر تعریف کنید.

 

 

در روزهای پیروزی انقلاب یا جشن های دیگر، بچه ها را به خیابان ببرید تا آتش بازی و شادی مردم را ببینند.

 

 

در صورت امکان، در یکی از گردش های علمی یا دیگر فعالیت های گروهی مدرسه، بچه ها را همراهی کنید.

 

 

کتابی را که خودتان در بچگی دوست داشتید، برای فرزندتان بخوانید. و کودکتان را شاد کنید.

 

 

با انجام اینگونه کارها بچه هایتان را شاد و شاد و شادتر کنید.