دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

کشف مرد بدون صورت +عکس



لطیف در حال حاضر شغلی ندارد و 4 ماه از سال را به شهر های اطراف کشمیر رفته و با گدایی درآمد کسب می کند.

برخی بیماری ها و اختلالات هورمونی در بدن انسان باعث می شود تا زندگی بعضی از انسانها بسیار سخت جلوه کند و اکنون محمد لطیف خاتانا، مردی 32 ساله که از اهالی کشمیر هندوستان است، به دلیل ابتلاء به یک بیماری نادر تقریبا شکل صورت خود را به صورت کامل از داده است و با روی تلخ زندگی مواجه شده است.

این مرد 32 ساله که با همسر خود زندگی می کند و قرار است دو ماه دیگر نیز پدر شود، اگرچه از به دنیا آمدن فرزند خود بسیار خوشحال است اما در عین حال می گوید که نگران است که فرزندش با دیدن او به این شکل، از پدرش دوری کند.

کشف مرد بدون صورت

لطیف در حال حاضر شغلی ندارد و 4 ماه از سال را به شهر های اطراف رفته و با گدایی درآمد کسب می کند. او در زمان تولد یک غده بسیار کوچک بر روی صورتش داشت که به مرور بزرگتر شده و باعث شده تا در حال حاضر کل صورت او پوشیده شده و او بینایی خود را نیز از دست بدهد.

او که مردی قوی است، دوست داشت که بتواند با کار کردن برای خود کسب درآمد کند اما هیچ کس به او شغلی نداده است. وی مجبور شد که به گدایی روی آورد. با این حال وی در سال 2008 میلادی با همسر خود " سلیما" آشنا شد. او نیز یک پا ندارد و به نوعی معلول به حساب می آید.

کشف مرد بدون صورت

وی به رسانه های هندی گفته که در حال حاضر هیچ پولی برای رفتن پیش پزشک و دریافت خدمات درمانی ندارد و پزشکان تنها به او گفته اند که مشکلش به دلیل عوارض خورشید گرفتی بر مادرش در زمانی که او را باردار بوده بروز کرده است./باشگاه خبرنگاران

کشف مرد بدون صورت


ویدیو مرتبط :
نقد عکس رو به صورت صوتی. عکس جلال حسینی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد صورت قرمز +عکس



یک مرد هندی 44 ساله در حال مبارزه با یک بیماری نادر است که چهره ای زشت را به او داده و مشکلات زیادی را برای او به وجود آورده است.

 

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، محمد حاسین، مرد هندی که در حال حاضر 44 سال داشته و در شهر "سیناگار" زندگی می کند از یک نوع بیماری بسیار نادر رنج می برد. این سندرم خاص باعث شده است تا طرف راست صورت و سینه وی به شکل ترسناک و زشتی پیدا کند. وی از زمانی که متولد شده بود دارای لکه ای سرخ بر روی صورتش بود که کم کم بزرگ شده و سمت راست سینه وی را نیز پوشانده است. متاسفانه این لکه در صورت وی باد کرده و شکل بسیار نامطلوبی را به این مرد داده است.

 

متاسفانه خانواده او به دلایل مشکلات مالی نتوانسته بودند او را در زمان کودکی درمان کنند و وی تا دوره بزرگ سالی با این مشکل دست و پنجه نرم کرد. او خود در این مورد می گوید: من در ابتدا متوجه نبودم که با دیگران متفاوت هستم و دلیل آن هم رفتار خوب خانواده و اطرافیان با من بود. اما پس از رسیدن به سن بلوغ و ورود به جامعه بود که من متوجه شدم که تفاوتهایی با دیگران دارم. متاسفانه بسیاری از مردم با من برخورد مناسبی نداشتند و حتی تعدادی تصور می کنند که بیماری من واگیردار است و صورت خود را در مقابل من می پوشانند. من چند بار سعی کردم که ازدواج کنم اما به خاطر این بیماری موفق نشدم.

 

بیماری بسیار نادر,بیماری نادر

 

او در زمانی که به اندازه کافی رشد کرد به دنبال شغلی گشت تا نهایتا در یک دفتر روابط عمومی به عنوان یک کارمند ساده استخدام شد. وی پس از جمع کردن پول کافی به پزشک مراجعه کرد. پزشکان بیماری وی را سندرم‌ " haemangioma " تشخیص دادند که در آن توموری در بدن به وجود می آید که پر از رگهای خونی اضافی و ناخواسته است. وی در هندوستان به زیر تیغ جراحان رفت که متاسفانه به دلیل خونریزی عمل وی ناموفق بود.

 

بیماری بسیار نادر,بیماری نادر

 

وی سپس با دکتر " میلتون وانر" در نیویورک تماس گرفت تا در مورد مشکل خود مشورت بگیرد. این پزشک بیماری وی را "لکه سرخ" تشخیص دادند که به دلیل درمان نشدن رشد کرده و به این شکل در آمده است. این پزشک در مورد شرایط محمد می گوید: بیماری "لکه سرخ" قابل درمان است اما در این مورد به دلیل عدم درمان و بزرگ شدن عضو کار برای درمان بسیار سخت شده است. اما همچنان امیدهایی برای درمان وجود دارد.

 

محمد امیدوار است که بتواند با انجام عمل جراحی از این شرایط نجات پیدا کرده و به زندگی عادی خود بازگردد. وی در حال حاضر با مادر و خواهر خود زندگی می کند. پدر او در سال 2008 میلادی فوت کرده است./ باشگاه خبرنگاران