دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

کروم ۱۱ ،صدای شما را به متن تبدیل می‌کند!


به نقل از پایگاه اینترنتی mashable ،در بخش آزمایشی کروم ،جدیدترین نسخه کروم یعنی کروم ۱۱ بتا دارای توانایی تبدیل گفتار به متن نیز است.

با این امکان جدید ،کاربران می‌توانند تنها با کلیک بر روی آیکون مربوطه و صحبت کردن با میکروفون رایانه ،کروم صحبت آنان را به متن تبدیل می‌کند که شما می‌توانید در این جا نسخه آزمایشی این فناوری را مشاهده و تست کنید.



علاوه بر این در نسخه بتای کروم ۱۱ ،فعال سازی سخت افزار گرافیکی رایانه یا همان واحد GPU برای خلق تصاویر ۳ بعدی CSS  نیز لحاظ شده و بدین معنی است که توسعه دهندگان می‌توانند کدهای CSS را با افکت‌های ۳ بعدی زیبایی بیارایند .



در ضمن در نسخه جدید ،آیکون مرورگر کروم نیز ظاهری مدرن‌تر یافته است و کماکان مانند یک قطار سریع السیر ،نسخه های جدیدتر کروم نیز در راه است.

منبع : Farnet.ir


ویدیو مرتبط :
نمونه صدای سیستم تبدیل متن به گفتار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تبدیل صدای شروع ویندوز به آهنگ مورد نظر



 

تبدیل صدای شروع ویندوز به آهنگ مورد نظر


برای اینکه صدای شروع ویندوز خود رااز حالت کنونی به حالت دلخواه در آورید باید به دستورات زیر عمل نماید.


1-ابتدا موزیک دلخواه خود را به حالت wave در آورید


2-به control panel رفته روی گزینه Sounds and Audio Devices کلیک کنید


3-به منوی sound رفته ودر قسمت events program به دنبال گزینه start windows بگردید


4-در زیر events program روی browse کلیک کنید و music دلخواه خود را انتخاب کنید


توجه: music انتخاب شده در حد امکان کوتاه باشد. مثلا در حد 20 یا 30 ثانیه زیرا وقتی که windows بالا می آید شما نمی توانید music را قطع نماید.