دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

کره‌شمالی داروی همه‌امراض‌ را کشف کرد!



کره‌شمالی مدعی شد كه واکسن "بسیار موثری" برای درمان بیماری‌های "مرس"، "ابولا" و "ایدز" کشف کرده است؛ بیماری‌هایی که علم پزشکی مدرن در درمان آنها ناتوان مانده است!

 اخبار,اخبار علمی,کره‌شمالی داروی همه‌امراض‌را کشف کرد

 به نقل از تنها خبرگزاری کره شمالی، گفته می‌شود این دارو که با نام "کومدانگ 2" شناخته می‌شود، این توانایی را دارد تا هر بیماری‌ای از ایدز گرفته تا سرطان و حتی بیماری‌های ناشی از استفاده از کامپیوتر را درمان کند! این دارو که در شرکت داروسازی پیونگ یانگ کره شمالی تولید شده و با این شعار که هر کسی حق سلامتی دارد ارائه می‌شود از مواد طبیعی چون جینسینگ تهیه شده است!

 

در گزارش آژانس خبری دولتی کره شمالی آمده است: کومدانگ 2، فعال کننده قوی سیستم ایمنی بدن است که در کره شمالی تولید شده و برای درمان بیماری‌های بدخیم مانند SARS، ابولا و MERS موثر است. این در حالی است که این کشور منزوی زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی ضعیفی دارد اما ادعا می‌کند که آزمایش این دارو را از سال 1986 آغاز کرده است!

 

اخبار علمی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
کشف داروی تقلبی و قاچاق در استان البرز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رهبر جدید کره شمالی کیست ؟ + عکس


کیم جونگ اون (رهبر جدید کره شمالی) جانشین مردی می شود که به مرد هسته ای شهرت یافته بود.