دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

کدهای مخفی سیم کارت های اعتباری ایرانسل



کدهای مخفی سیم کارت های اعتباری ایرانسل

 

مدت زمانی است که شرکت ایرانسل ، توانسته است با بهره گیری از شرایط و ویژگی های منحصر به فرد و همچنین ارائه سرویس های قابل رقابت با دو اپراتور دیگر بازار خوبی را در جامعه امروزی موبایل ایران فراهم نماید. همچنین اخیرأ قیمت سیم کارت های اعتباری ایرانسل به 15 هزار تومان کاهش یافته است و با قابلیتهایی که به تنهایی فراهم کرده است همانند MMS و GPRS توانسته است استفاده کنندگان زیادی را جدب کند. اما این سیم کارت های اعتباری نیز در دورن خود ترفندهای مخفی را دارا هستند! فعال سازی پیامگیر ، فعال سازی ذخیره شماره ، حذف همه سرویس ها ، دریافت تنظیمات MMS ، دریافت تنظیمات GPRS ، این موارد هستند که به وسیله کد مخفی که با آنها داده میشود امکان دریافت آنها از طریق گوشی امکان پذیر میباشد.

کافی است در گوشی ای که یک سیم کارت اعتباری ایرانسل در داخل آن قرار دارد ، کدهای زیر را توسط کلیدهای گوشی وارد نمایید:

 

#1*1*3*140* فعال سازی پیامگیر

#3*1*3*140* فعال سازی ذخیره شماره تماس گیرنده

#4*1*3*140* حذف همه سرویس ها

#5*3*140* دریافت تنظیمات MMS

*140*3*6# دریافت تنظیمات GPRS

 

لازم به ذکر است سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده شما را قادر می سازد تا بدانید در زمانی که در دسترس نبوده اید، چه کسانی با شما تماس گرفته اند. چنانچه تلفن همراهتان خاموش بوده یا خارج از محدوده پوشش شبکه باشد، کسی که با شما تماس می گیرد، به یک سرویس پیام گیر هدایت می شود که در آنجا شماره این شخص ذخیره می شود. هنگامی که تلفن همراهتان مجدداً در دسترس قرار گیرد، لیستی از تمام شماره هایی که با شما تماس گرفته اند به همراه زمان این تماسها از طریق SMS برای شما ارسال می گردد.این سرویس و سرویس پیام گیر صوتی نمی توانند همزمان فعال باشند. شما تنها می توانید از یکی از دو سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده یا پیام گیر صوتی در یک زمان استفاده نمایید.

 


ویدیو مرتبط :
رومینگ سیم کارت اعتباری اسپادان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شارژ ایرانسل،شارژ همراه اول،خرید کارت شارژ/حجاج سیم‌کارت ایرانسل خود را چگونه شارژ کنند؟



 

شارژ ایرانسل

 

شارژ همراه اول

 

 

حجاج سیم‌کارت ایرانسل خود را چگونه شارژ کنند؟

شارژ ایرانسل برای حجاج - ایرانسل اعلام كرد كه حجاج و اقوام و آشنایانشان در ایران می توانند علاوه برخرید کارت‌های شارژ ایرانسل و شارژ سیم‌کارتهای اعتباری‌شان در دوره حج، از روش‌های متنوعی چون شارژ اینترنتی از طریق بانک‌های طرف قرارداد با ایرانسل، خرید اعتبار و شارژ مستقیم از وب سایت ایرانسل اقدام كنند.

 

 

ایرانسل,شارژ ایرانسل,شارژ ایرانسل برای حجاج

 

 

آرش كریم بیگی - مدیر روابط عمومی ایرانسل - در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام اینكه شارژ مستقیم با تلفن همراه از طریق نشانی charge.irancell.ir، سرویس ارسال شارژ و همچنین سرویس خط به خط نسبت به شارژ سیم کارتهای خود از موارد دیگری است كه مشتركان می‌توانند برای شارژ سیمكارت خود اقدام کنند گفت: حجاج برای استفاده از روش شارژ اینترنتی از طریق وب سایت بانک‌های طرف قرارداد با ایرانسل کافی است به وب سایت یکی از این بانک‌ها مراجعه کنند و با استفاده از منوی خرید شارژ ایرانسل گزینه «شارژ سیم کارت» را انتخاب و پس از وارد کردن اطلاعات حساب خود مبلغ شارژ موردنظرشان را از میان مبالغ ۱۰، ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار ریالی دریافت کنند.

به گفته او همچنین حجاج و یا اقوام و آشنایانشان در ایران، می توانند با مراجعه به وب سایت ایرانسل و تنها با وارد کردن شماره تلفن مورد نظر خویش، مبلغ شارژ و بانک مورد نظرشان را انتخاب کنند تا به صفحه پرداخت هدایت شوند و در این مرحله با استفاده از شماره ١٦ رقمی کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود، رمزعبور اینترنتی بانکی و همچنین شماره ٣ رقمی پشت کارت شتاب، پرداخت خود را انجام و شارژ مورد نظرشان را به طور مستقیم و بدون نیاز به وارد کردن کد رمز شارژ انجام دهند.

وی ادامه داد: علاوه براین اقوام و آشنایان حجاج نیز می توانند درهر لحظه با یک سیمکارت ایرانسل و از طریق شماره گیری کد دستوری # شماره ایرانسل حاجی *شماره رمز کارت شارژ*141* مبلغ شارژ مورد نظر خریداری شده خود را مستقیما به حساب سیم کارت حاجی مستقر در عربستان منتقل كنند.

به گفته او در سیستم شارژ خط به خط نیز، مشترکین سیم کارتهای اعتباری ایرانسل می توانند پس از تکمیل ثبت نام خود در این سرویس و دریافت رمز کاربری به هرکس درهرکجای دنیا که مایل هستند شارژ ارسال کنند.

همچنین این امکان برای حجاج نیز فراهم شده است تا با شماره گیری کد دستوری # شماره ایرانسل مورد نظر*150* به طور رایگان به مشترکین ایرانسل خود در هر کجای دنیا یک پیام کوتاه با محتوای "لطفا با من تماس بگیرید" ارسال کنند.

وی تاکید کرد كلیه مشتركین سیم‌كارت‌های اعتباری ایرانسل زائر خانه خدا باید برای اطمینان ازفعال‌سازی رایگان خدمات رومینگ بین‌الملل برروی سیم‌کارت خود، حداقل 24 ساعت قبل از خروج از كشور، كد دستوری #1*111* را از خط ایرانسل خویش شماره‌گیری کنند و مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل نیز لازم است برای فعال سازی رومینگ روی سیم‌کارت خود، با شماره 700 تماس بگیرند.

مدیر روابط عمومی ایرانسل در پایان یادآورشد: حجاج می توانند پس ازفعال‌سازی سرویس رومینگ بین الملل، با مرکز خدمات مشترکین ویژه حجاج ایرانسل به شماره 711 و یا 0098937710000 و همچنین نشانی پست الکترونیک [email protected] تماس گرفته و سوالات و مشکلات احتمالی خود را با کارشناسان خدمات مشترکین ایرانسل مطرح و راهنمایی های لازم را دریافت کنند، ضمن آنکه نماینده خدمات مشترکین ایرانسل نیز در این دوره در محل بعثه مقام معظم رهبری حاضر و آماده پاسخگویی به کلیه پرسش ها و مشکلات احتمالی مشترکین خواهد بود.

منبع:ایسنا