دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

کت و شلواری عجیب با شوک دادن شما را لاغر می‌کند + تصاویر



اخبار علمی - کت و شلواری عجیب با شوک دادن شما را لاغر می‌کند + تصاویر

کار‌شناسان اولین لباسی ورزشی هوشمند دنیا را طراحی کرده‌اند که می‌تواند افراد را در مدت زمان کوتاهی لاغر کند. کار‌شناسان اولین لباسی ورزشی هوشمند دنیا را طراحی کرده‌اند که می‌تواند افراد را در مدت زمان کوتاهی لاغر کند.

این فناوری یک لباس دارای کت و شلوار است که با شوک برقی خفیفی که به بدن می‌دهد باعث شکسته شدن مولکول‌های چربی و ایجاد لاغری در اعضای دارای چاقی موضعی می‌شود.

گفتنی است، افراد با پوشیدن این لباس در هر جلسه تمرینی ۲۰ دقیقه‌ای به انجام ورزش می‌پردازند و در حین تمرین دستگاه به آن‌ها شوک برقی خفیف توسط الکترود‌های تعبیه شده در بدنه لباس می‌دهد و به این ترتیب فرد با تنها چند جلسه تمرینی ورزشی به وزن مطلوب خود دست می‌یابد.

 

اخبار,اخبار علمی, کت و شلواری عجیب با شوک دادن شما را لاغر می‌کند


بررسی‌ها نشان می‌دهند، این شیوه لاغری در سراسر جهان طرفداران فراوانی پیدا کرده و حتی ورزشکارانی مانند لیونل مسی و یا فرانک لمپارد از این شیوه برای لاغری سریع بهره برده‌اند.

 

اخبار,اخبار علمی, کت و شلواری عجیب با شوک دادن شما را لاغر می‌کند

 



اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
کارگران کت شلواری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

همه تیپ های عجیب دروازه بان پرسپولیس؛ کت با شلوارک سفید! / تصاویر



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مکانی

دروازه بان پرسپولیس اخیرا به خاطر شلواری که در تمرین این تیم پوشیده بود، جنجال ساز شد.

به گزارش خبر ورزشی، سوشا مکانی در برهه ای از زمان، شاید بین تابستان تا زمستان سال گذشته، با رفتاری که در فضای مجازی داشت، نشان می داد که بیشتر از فوتبال در کار مد و لباس است.

 

از او بعضا عکس های عجیبی هم در فضای مجازی منتشر می شد که جالب نبود. به هر حال فوتبالیست ها زیر ذره بین هستند و شکل لباس پوشیدن شان هم برای مردم مهم.

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مکانی

 

* کپی از روی دست تتلو
تیپ عجیب سوشا مکانی که متاسفانه به آن ظلم شد. شاید این تیپ به اندازه شلوار تابستانی او، تو چشم نباشد ولی همانطور که می بیند، بسیار خفن است. این شکل لباس پوشیدن یک جورهایی کپی از روی دست تتلو بود. سوشا این عکس را یک سال و اندی قبل منتشر کرد که با واکنش های متفاوتی در فضای مجازی روبرو شد ولی او در آن زمان، اینقدر تو چشم نبود و هنوز آنهمه جنجال را به راه نیانداخته بود.

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مکانی

 

* تیپ های تابستانه سوشا
سوشا امسال برای تابستان شلوار زرد و شبیه به باب اسفنجی انتخاب کرد اما او در تابستان های گذشته هم با قدرت عمل می کرد، منتهی همانطور که عرض کردیم، اینقدر تو چشم نبود. شما اگر به سه عکس بالا دقت کنید، متوجه می شوید که سوشا همین سال گذشته و دو سال قبل هم تیپ های عجیبی می زد ولی منتهی ما عین کبک سرمان را زیر برف کرده بودیم و به این بنده خدا بی توجه بودیم. ضمن عذرخواهی از سوشای عزیز به عرض می رسانیم که ترکیبی از شلوار کوتاه یا پاچه تا زدن، به اضافه تی شرت گل منگلی او، جز تیپ های تابستانه خوبش بود ولی عمرا به پای باب اسفنجی نرسند!

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مکانی

 

* ست کت و شلوارک سفید!
با توجه به سرد شدن هوا، سوشا مکانی هم مجبور شد کم کم به جای گرم کوچ کند که در عکس بالا حاصل این کوچ را می بیند. او کت را با شلوارک سفید ست کرده است. تیپی که شاید در ایران غریبه باشد ولی در همه جای دنیا مد است و متاسفانه در این زمینه هم ایران عملکرد ضعیفی داشته است. سوشا به عنوان یکی از سردمداران سبک کت-شلوارک، اولین بار با لو رفتن این عکس جنجال ساز شد!

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مکانی

 

* به سمت سالن مد!
سوشا در همان روزها برای اینکه بیرون برود، نیاز داشت چیزی غیر از شلوارک بپوشد به همین دلیل سریعا یک کت و شلوار تاره رو کرد. این کت تک به همراه شلوارش، بسیار تک بودند و دوباره سوژه شدند. همان روزی که سوشا این لباس ها را تنش کرد، عکس او سریعا در سایت ها پیچید و پای آن هم نوشتند: «شلوار منشوری سوشا.» ولی ما هر چقدر نگاه کردیم، این شلوار را منشوری حس نکردیم ولی اگر در این عکس توجه کنید، شکل رفتن او به رختکن تیم برای لباس عوض کردن، جوری است که انگار دارد به سالن مد می رود.

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مکانی

 

* ست اول زمستان!
در اوایل زمستان که بارندگی ها شروع شد و متاسفانه آفتاب هم گرمای آنچنانی نداشت، سوشا مکانی مجبور شد چنین تیپی بزند. او کاپشن چرم خود را با کفش های تتلو شکل خود ست کرد و همانطور که می بیند پاچه شلوارش را هم، تا زده است. همیشه همه مردم در فضای مجازی، اسیر این عکس های یهویی سوشا بودند. اینکه اصلا در جریان نیست از او عکس می گیرند!

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مکانی

 

* بیشتر به دنبال مدلینگ
این عکس شاید یهویی نباشد، شاید ویژگی های دیگر عکس های او را نداشته باشد ولی یک وجه اشتراک با بقیه عکس ها دارد و آن این است که سوشا قصد داشت بیش از فوتبالش، تیپ و مدل بودنش را نشان دهد. او بارانی به تن دارد ولی همانطور که می بیند جوراب به پا ندارد و این هم برای خودش یک مد است.

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مکانی

 

* شلوار منشوری
این هم تصویری از سوشا در روزهای جنجالی زندانی شدنش. او در یکی از روزها که به دادسرا رفت، در ظاهر لباس موجهی به تن داشت ولی همانطور که می بیند شلوار او فارغ از کت و لباسش، منشوری است. فقط لازم است به کمربند او دقت کنید!

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مکانی

 

* این بار لباس منشوری
بعد از آزادی از زندان، در شرایطی که سوشا بر سر قبر شهدا حاضر شده بود و خیلی ها منتظر بودند دیگر او را با تیپ های ساده ببیند، تنها اندکی بعد با چنین لباسی سر تمرین حاضر شد تا دوباره دوربین ها روی او زوم شود.

 
و این هم آخرین نمونه آن که جنجالی شد

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مکانی