دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

کتاب طنز درباره استیو جابز هم منتشر می‌شود!


به زودی یک کمیک بوک از استیو جابز شناخته شده ترین چهره شرکت اپل منتشر می‌شود.

به زودی یک کمیک بوک از استیو جابز شناخته شده ترین چهره شرکت اپل منتشر می‌شود. انتشارات Bluewater Productions اعلام کرد که یک بیوگرافی ۳۲ صفحه‌ای با عنوانSteve Jobs: Co-Founder of Apple  از استیو جابز به کتاب فروشی های طنز ،کتاب فروشی ها و فروشگاه‌های آنلاین در ۲۴ اگوست عرضه خواهد شد که دارای شرح زندگی و کار او به صورت کمیک است.



ابن کتاب بوسیله  C.W. Cooke نوشته شده و نقاشی های کمیک آن نیز بوسیله کریس اسمیت طراحی شده است و البته داستان زندگی استیو جابز و ماجراهای پیش آمده بر اودر مسیر تولید آیفون ،آیپاد و آی-پد است.

نوسینده کتاب اعتقاد دارد که :”نمی‌توان او را تحسین کرد یا از او نفرت داشت ،چشم انداز استیو و کارهای او انقلابی را در جهان ایجاد کرد و البته بین جابز و بنیانگذار مایکروسافت بیل گیتس انتخاب کسی که بیشترین تاثیر را در  ارتباطات ما در ۳۰ سال گذشته داشته باشد بسیار سخت است”.

کتاب کمیک استیو جابز بخشی از سری کمیک هایی است که پیش از این نیز برای مارک زوکربرگ بنیانگذار فیس بوک  منتشر شده و مبتنی بر چهره های معاصر و نشان دادن زاویه ای دیگر از شخصیت آنان به صورت طنز است.

منبع : Farnet.ir
باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir


ویدیو مرتبط :
آخرین فیلم منتشر شده از استیو جابز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استیو جابز در نمایشگاه کتاب تهران


ترجمه جدید خاطرات استیو‌جابز مدیر پیشین شرکت اپل به بازار آمد.

روزنامه دنیای اقتصاد: ترجمه جدید خاطرات استیو‌جابز مدیر پیشین شرکت اپل به بازار آمد. در چند ماه اخیر چند ترجمه از خاطرات استیو جابز به بازار آمده، اما انتشارات «دنیای اقتصاد» با بهره‌گیری از چهار مترجم و دو ویراستار،ترجمه جدیدی از این کتاب ارائه کرده که توزیع آن در نمایشگاه دائمی کتاب «دنیای اقتصاد» از امروز آغاز می‌شود.

در پیش گفتار ناشر بر خاطرات استیو جابز، درباره اهمیت این کتاب و علت انتشار آن چنین آمده است: «نخست این که کتاب بسیار روان و مناسب مخاطب علاقه‌مند به موضوعاتی چون مدیریت، فناوری اطلاعات، توسعه، تکنولوژی و … است. این کتاب همچنین می‌تواند مرجعی مناسب برای بسیاری از صاحبان بنگاه‌های اقتصادی و حتی تصمیم‌گیران حوزه اقتصاد و تجارت باشد.



دوم اینکه بسیاری ازمحصولاتی که در این کتاب درباره آنها بحث شده در بازار ایران عرضه شده و افراد زیادی با آن سروکار دارند. زندگی جابز به نوعی کارنامه و تبار این محصولات است و احتمالا دارندگان آنها مایلند درباره مردی که مبدع و پیش برنده بخش بزرگی از این راه بوده است، بیشتر بدانند.

دست آخر اینکه با وجود سنت دیرینه کتابت در ایران و حتی وجود اشکالی از تذکره نویسی در میان عالمان، ادیبان، دبیران و سیاستمداران ایرانی و حتی گروهی اندک شمار از فعالان اقتصادی، این سنت در زمانه ما کمر‌نگ شده و کارآفرینان رغبت چندانی برای مکتوب کردن خاطرات خود و پایدار کردن جریان تجربه، نشان نمی‌دهند. انتشار خاطرات کارآفرینان و مبتکران جهان می‌تواند عاملی برانگیزاننده و تشویق‌کننده باشد. این ملاحظات سه‌گانه، انتشارات «دنیای اقتصاد» را بر آن داشت که به ترجمه و چاپ خاطرات استیو‌جابز دست یازد.»

در بخش دیگری از پیشگفتار کتاب استیو جابز آمده است: «کتاب زندگینامه استیو‌جابز چیزی فراتر از زندگینامه فردی مشهور و موفق است. کتابی که در عین حال که مسیر به قله رسیدن یک چهره موفق را روشن می‌سازد به دلیل معاصر بودن شامل بسیاری از نکات و ارزش‌های بنیادین است که بسیاری از آنها در جهان تکنولوژی در حال عرضه است و قطعا برخی نیز هنوز مجال ظهور پیدا نکرده‌اند. از این رو این کتاب به جز یک زندگینامه می‌تواند یک منبع آموزشی از زندگی مربی ورزیده‌ای باشد که جهان را به دیگرگونه اندیشیدن فراخواند و خود نیز صحت این نگرش را نشان داد.»

کتاب خاطرات استیو جابز علاوه بر شرح و توصیف مراحل تحول شرکت اپل، گوشه‌هایی از تحولات روحی و «سلوک عارفانه» استیو جابز را با دقت و ظرافت نشان می‌دهد.