دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

کاهش یا افزایش سرعت غلتک ماوس!



ویندوز 7,ترفند ویندوز,کنترل پانل,نشانگر ماوس

 

این روزها تمام ماوس‌های موجود در بازار به غلتک پیمایش بالا و پایین (Scroll) مجهز شده‌اند و کمتر کاربری مشاهده می‌شود که برای بالا و پایین کشیدن صفحات در پنجره‌ها و برنامه‌های مختلف، نشانگر ماوس را به کناره‌های صفحه برده و از نوار بالا و پایین برنده برای بالا و پایین کردن صفحات استفاده کند. استفاده از این غلتک به هیچ مهارتی نیاز ندارد؛ اما برخی کاربران ترجیح می‌دهند با هربار چرخش آن، پرش خاصی را به سمت بالا یا پایین انجام دهند. چنانچه شما هم جزو کاربرانی هستید که از میزان پرش غلتک ماوس‌تان رضایت ندارید و می‌خواهید کمی مقدار پرش آن را کمتر یا بیشتر کنید، ‌باید به روش زیر عمل كنید:

(روش زیر برای استفاده در ویندوز 7 است، و در ویندوزهای دیگر نیز مراحل با کمی تفاوت به همین شکل خواهد بود)

1ـ روی گوی ویندوز کلیک کنید و به کنترل پانل بروید.

 

2ـ در کنترل پانل گزینه مقابل عبارت View By را به حالت Large icons تغییر دهید و از میان بخش‌های به‌نمایش درآمده روی Mouse کلیک کنید.

 

3ـ در پنجره به‌نمایش درآمده به تب Wheel بروید و در نهایت مقادیر موجود در بخش‌های Vertical Scrolling و Horizontal Scrolling را به عدد دلخواه خود تغییر دهید. (توجه داشته باشید که هر عدد نشان‌دهنده تعداد خطوط پرش یافته با هربار گردش غلتک ماوس است)

منبع:jamejamonline.ir


ویدیو مرتبط :
افزایش سرعت ماوس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افزایش قیمت اینترنت و کاهش سرعت/وقتی «شاتل» و «مبین نت» HTTPS را بسته و «گوگل» را مسدود می کنند!




 اخبار اجتماعی - به رغم ادعای وزارت ارتباطات؛
افزایش قیمت اینترنت و کاهش سرعت/وقتی «شاتل» و «مبین نت» HTTPS را بسته و «گوگل» را مسدود می کنند!

شرکت مبین نت گوی سبقت را در کاهش سرعت اینترنت از باقی رقبا ربوده و گهگاه سرعت آن به حدی کاهش پیدا می کند که با «دایال آپ» سابق تفاوتی ندارد.

اخبار,اخبار اجتماعی,سرویس دهندگان اینترنت

باوجود اعلام مکرر کاهش قیمت اینترنت و افزایش سرعت آن توسط وزارت ارتباطات، هیچ یک از این موارد محقق نشده است.

به گزارش تیک ، سرعت اینترنت که بارها وزیر ارتباطات وعده ی افزایش آن را داده، هرگز در چندین ماه اخیر تغییری نکرده و چه بسا در برخی موارد کاهش نیز یافته است.

از سوی دیگر، تعرفه های سرویس دهندگان اینترنت نه تنها کاهش نیافته بلکه روند صعودی پیدا کرده است.

در این بین، شرکت مبین نت گوی سبقت را در کاهش سرعت اینترنت از باقی رقبا ربوده و گهگاه سرعت آن به حدی کاهش پیدا می کند که با «دایال آپ» سابق تفاوتی ندارد.

یکی از کارشناسان شاغل در سرویس دهندگان اینترنت می گوید: کاهش تعرفه ها دست ما نیست، چراکه شرکت زیر ساخت باید در ابتدا خدماتی که به شرکت ها ارائه می دهد را به قیمت پایین تری عرضه کند.

در چنین شرایطی که نه سرعت اینترنت افزایش پیدا کرده و نه قیمت آن کاهش، برخی از مشکلات، کاربران را به شدت آزار می دهد که از آن جمله مسدود کردن گوگل است.

یکی از کاربران «تیک» با ارسال متنی آورده است:

« الان نزدیک یک هفته میشه که اینترنت شرکت شاتل و مبین نت پروتکل https بسته و بعضیی مواقع صبح باز است ولی الان چند وقتی است که توی گوگل و توی ایمیل نمیتونیم بریم زنگ که میزنی میگه اختلال سرتاسری است خواهش میکنم .لطفا به این مشکل رسیدگی کنید و مطلبی در این مورد بنویسید که بابا مسولین بدونند چه خبر یک ایمیل نمیتونیم چک کنیم بنده به خاظر درسم در حال مکاتبه هستم با استاد ها و ...چک کردن ایمیل برای بنده خیلی ها شده کابوس..لطفا رسیدگی کنید.....»

یکی دیگر از کاربران «تیک» با ارسال متنی در این رابطه آورده است:

«تورو خدا بیكیری كنید اینترنت سرعتش كه خیلی كم شده من با مبین نت داشتم سرعتش بسیار بایین بود، بعد با شركت بیشكامان داده افزار كرفتم سرعت ٢مك به قیمت ٤٣ هزار تومن با حجم دانلود ٣كیك ، با این قیمت بسیار بالا اما كیفیت فوق العاده بد هست كه شركت میگه مشكل سراسریه!!!»

اخبار اجتماعی - تیک