دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

چگونه در جیمیل یک آدرس ایمیل را بلاک کنیم



 

همه ما می‌دانیم که شیوه خواندن و جواب دادن به ایمیل‌ها در سرویس جیمیل چگونه است و اینکار را بار‌ها انجام داده‌ایم، اما چگونه می‌توان یک ایمیل مزاحم یا تبلیغاتی را در جیمیل به صورت کامل بلاک کرد؟ در ادامه این مورد را به شما نمایش خواهیم داد.

 

ایمیل های مزاحم در جیمیل, ترفندهای جیمیل

بلاک ایمیل های مزاحم یا تبلیغاتی در جیمیل

 

بسیاری از ما در طول سال‌های گذشته به سرویس جیمیل گوگل برای دریافت و پاسخ به ایمیل‌هایمان عادت کرده‌ایم. گوگل هم در این زمینه بسیار عالی عمل کرده و در طول مدت گذشته ویژگی‌های خوبی به اپلیکیشن و سرویس تحت وب خود اضافه کرده است. حالا این سرویس ایمیل به گزینه اول و اصلی ما برای خواندن، مدیریت و پاسخ به ایمیل‌ها تبدیل شده است.

 

ترفندهای جیمیل, اندروید

 

یکی از قابلیت‌های خوب این سرویس دهنده، امکان بلاک کردن آدرس‌های ایمیل است که در موارد زیادی می‌تواند مفید و کاربردی باشد. در اندروید این برنامه را باز کنید، به ایمیلی که دیگر هیچ‌وقت نمی‌خواهید ببینید بروید و بر روی دکمه سه نقطه عمودی در بخش سمت راست و بالایی پیام تپ کنید. در منویی که باز می‌شود (شبیه به تصویر بالا) چند گزینه مختلف خواهید دید که آخر آن‌ها با کلمه "Block" شروع می‌شود. پس از اینکه دکمه بلاک را زدید دیگر هیچ ایمیلی از این آدرس دریافت نخواهید کرد.

 

بلاک ایمیل در جیمیل، سرویس جیمیل

آموزش بلاک آدرس یک ایمیل در جیمیل در گوشی های اندروید

 

کاربران جیمیل در نسخه تحت وب، با کلیک بر روی دکمه کشویی کنار "reply/reply all" می‌توانند به گزینه "Block" دسترسی پیدا کنند.
منبع: zoomit.ir


ویدیو مرتبط :
بلاک کردن ایمیل در جیمیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساخت آدرس ایمیل مجازی در یاهو



ساخت آدرس ایمیل مجازی در یاهو, ساخت ایمیل

ممکن است برای یک کار خاص ترجیح بدهید که از آدرس پست الکترونیکی اصلی خود استفاده نکنید؛ همچنین شاید تمایل نداشته باشید برای آن کار یک پست الکترونیکی جدید ایجاد کنید. یاهو تدبیری برای این مشکل اندیشیده که به وسیله‌ی آن می‌توانید در داخل حساب کاربری خود در یاهو یک آدرس جدید ایجاد کنید که تمام ایمیل‌های ارسال شده برای این آدرس مستقیماً وارد ایمیل اصلی شما گردد.

 

بدین منظور:
وارد حساب ایمیل خود در یاهو شوید.
بر روی چرخ‌دنده‌ی گوشه‌ی بالای سمت راست صفحه رفته و گزینه‌ی Settings را انتخاب کنید.
از سمت چپ صفحه بر روی Security کلیک کنید.


اکنون در قسمت Disposable Addresses بر روی Create base name کلیک کنید.
دقت کنید که آدرس‌های مجازی از دو بخش Base Name و Keyword تشکیل شده‌اند. Base Name در تمامی آدرس‌هایی که می‌سازید ثابت خواهد بود و وجه تمایز این آدرس‌ها Keyword است که شما می‎توانید هربار آن را تعیین کنید. آدرس‎های مجازی به شکل زیر خواهند بود:

[email protected]

همچنین به یاد داشته باشید که Base Name فقط دوبار قابل تغییر خواهد بود پس در انتخاب آن دقت کنید.
Base Name مورد نظر خود را وارد کرده و Create را بزنید.
اکنون برای ساختن آدرس مورد نظر خود بر روی Add کلیک کنید.
keyword مورد نظر خود را وارد کنید.


از قسمت Deliver email to محل قرارگیری ایمیل‌های ارسال شده برای این آدرس را انتخاب کنید (این آدرس می‌تواند آدرس اصلی ایمیل شما باشد).
قسمت Sending Name نیز برای ایجاد یک اسم است که اگر شما ایمیلی با این آدرس برای فردی فرستادید این نام برای آن فرد نمایش داده شود.
منبع:tarfandestan.com