دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

پسری كه غده تعریق ندارد!



پسری كه غده تعریق ندارد!

پسری انگلیسی به دلیل ابتلا به یك بیماری نادر ژنتیكی از داشتن غده‌‌های تعریق محروم است و به همین دلیل بدنش توانایی تعریق كردن ندارد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

والدین این پسر سه ساله به دلیل مشكل فرزندشان مجبور هستند تمام مدت او را خنك نگهدارند در غیر این صورت به دلیل بالا رفتن دمای بدنش، فوت خواهد كرد.

مادر «فرد جیمز» گفت: پسرم به دلیل این بیماری‌‌اش حتی نمی‌‌تواند فعالیت زیادی داشته باشد و با دوستانش بازی كند چرا كه جنب و جوش زیاد به افزایش دمای بدنش منجر شده و چون فاقد غدد تعریق است برای او خطرساز خواهد بود.

والدین «فرد»، تلاش می كنند پسرشان را با استفاده از پنكه، بسته‌‌های یخ و آب پاشیدن خنك نگهدارند.

به گفته مادر این پسر، هنگامی‌ كه دمای بدن او بالا می‌‌رود دچار تشنج می‌‌شود و به وضعیتی می‌‌رسد كه مرگ در یك قدمی‌‌اش قرار می‌‌گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه دیلی‌میل، مادر «فرد» همچنین گفت: از زمان تولد پسرم متوجه شدم او از ناراحتی رنج می‌‌برد و به سختی نفس می‌كشد كه پس از بررسی‌‌های یكساله، پزشكان متوجه شدند بدن او فاقد غدد تعریق است و از همان زمان تاكنون مجبور هستم تمام وقت در كنار «فرد» باشم تا در صورت بالارفتن دمای بدنش او را كمك كنم./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
‫تقویت، پاکسازی و تنظیم غده تیرویید - کاهش عوارض کم کاری غده تیرویید همانند اضافه وزن‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پسری که بدون هیچ زحمتی پول بدست آورد !



 

 

داستان


پسر كوچكی، روزی هنگام راه رفتن در خیابان، سكه‌ای یك سنتی پیدا كرد. او از پیدا كردن این پول ، آن هم بدون هیچ زحمتی، خیلی ذوق زده شد. این تجربه باعث شد كه او بقیه روزها هم با چشمان باز سرش را به سمت پایین بگیرد و در جستجوی سكه های بیشتر باشد.

 


او در مدت زندگیش، 296 سكه 1 سنتی، 48 سكه 5 سنتی، 19 سكه10 سنتی، 16 سكه 25 سنتی، 2 سكه نیم دلاری و یك اسكناس مچاله شده یك دلاری پیدا كرد. یعنی در مجموع 13 دلار و 26 سنت.

 


در برابر به دست آوردن این 13 دلار و 26 سنت، او زیبایی دل انگیز طلوع خورشید ، درخشش 31369رنگین كمان و منظره درختان افرا درسرمای پاییز را از دست داد . او هیچ گاه حركت ابرهای سفید را بر فراز آسمان ها در حا لی كه از شكلی به شكلی دیگر در می‌آمدند، ندید . پرندگان در حال پرواز، در خشش خورشید و لبخند هزاران رهگذر، هرگز جزئی از خاطرات او نشد.