دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

پسری با دندان های خون آشام +عکس



این پسر چینی که نزدیک به 16 سال سن دارد تنها دو دندان به مانند خون آشام ها در جلوی دهانش دارد و از بدو تولد تا به حال دندان دیگری در نیاوره است.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، چند روز پیش مادر "Wang Pengfei" او را به خاطر بیماری های نادری که در بدن وجود دارد نزد پزشک برد که در آنجا پزشکان متوجه مورد عجیبی شدند.
این پسر چینی که نزدیک به 16 سال سن دارد تنها دو دندان به مانند خون آشام ها در جلوی دهانش دارد و از بدو تولد تا به حال دندان دیگری در نیاوره است. مادر او می گوید در زمان تولد نیز هیچ مویی روی بدن آن وجود نداشت.

پسری با دندان های خون آشام , تصاویر پسری با دندان های خون آشام
به گفته مادر "ونگ" او بسیار خجالتی است و این شرایط برای او دردآور شده است به طوری که هیچ دوستی ندارد و بسیاری از بچه های دیگر او را مسخره می کنند یا از او می ترسند. او نیز از این وضعیت خسته شده و افسردگی پیدا کرده است.
پزشکان معتقد هستند که او باید تحت جراحی های مختلف قرار بگیرد اما تنها وقتی به سن قانونی برسد می تواند جراحی کند. همچنین هزینه جراحی های او نیز بسیار زیاد است و نزدیک به 7 هزار پوند هزینه آن می شود...... / yjc.ir

پسری با دندان های خون آشام , تصاویر پسری با دندان های خون آشام


ویدیو مرتبط :
انیمیشن کوتاه خون آشام و دندان پزشکی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پسری با ویژگی معروف خون‌آشام ها +عکس



پسری با ویژگی معروف خون‌آشام ها +عکس

"جک لاور میسون" پسری پنج ساله ای است که در انگلستان زندگی می کند و یک آلرژی نادر و در عین حال عجیب دارد که باعث می شود نتواند در زیر نور آفتاب برود.

 آلرژی یکی از بیماری هایی است که مردم زیادی به آن مبتلا هستند اما برخی آلرژی های به آبریزش بینی و چشم محدود نمی شوند و مشکلات بزرگی برای افراد ایجاد می کنند.

"جک لاور میسون" پسری پنج ساله ای است که در انگلستان زندگی می کند و یک آلرژی بسیار نادر و در عین حال عجیب دارد که باعث می شود نتواند در زیر نور آفتاب برود. این بیماری او باعث شده است که فقط، شب ها به خیابان برود و همچنین در مدرسه نیز پنجره های کلاس درس او با پارچه های ضحیم پوشانده شده است.

پوست او در مقابل نور آفتاب بسیار حساس است و خیلی سریع شروع به سوزش و سوختن می کند به طوری که ممکن است پوست او کاملا از بین برود و حتی به گوشت بدنش نیز آسیب های جدی وارد شود.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

او اگر روزها قصد خروج از خانه را داشته باشد باید از دستکش و کلاه های بزرگ و همچنین لباس های بلند و کلفت استفاده کند تا هیچ جایی از بدنش با افتاب برخورد نداشته باشد. بدن این کودک همه روزه باید با کرم های ضد آفتاب پوشیده شود. والدین آن همه روزه به دنبال راهی هستند تا او را درمان کنند اما فعلا راهی برای درمان او پیدا نشده است./باشگاه خبرنگاران