دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

پرینتری که با جوهر خودکار شارژ می‌شود +عکس



پرینتری که با جوهر خودکار شارژ می‌شود +عکس

خودکار وسیله ای است که در هر حانه ای می توان آن را پیدا کرد و اگر در خانه ها دانش آموز یا دانشجو حضور داشته باشد دیگر جمعیت خودکار ها بسیار بالا رفته و شاید خیلی از آن ها مدت ها استفاده هم نشوند.

 بسیاری از ما در خانه خودکارهایی داریم که از آن ها استفاده نمی کنیم و جوهر این خودکارها آنقدر بی استفاده می ماند تا اینکه خشک شده و از بین برود در حالی که می توان از این خودکارها استفاده ای قابل توجه و متفاوت کرد.

"تای جین کیم" دانشجوی طراحی در چین است که چندی پیش برای پایان نامه دانشگاهی خود وسیله ای جالب را اختراع کرد. این وسیله که هدف ساخت آن صرفه جویی در هزینه های جاری است می تواند از خودکارهای قدیمی استفاده بهینه کند.

 

پرینتری که با جوهر خودکار شارژ می‌شود,پرینتر؛,جدیدترین پرینتر

 
"پرینتر خودکاری" وسیله ای است که دیگر نیازی به کارتریج های گران قیمت ندارد و می تواند با استفاده از یک خودکار موارد درخواستی شما را چاپ کند. این وسیله جوهر خودکارهای قدیمی را استفاده کرده و به کمک آن ها برگه های مختلف را پرینت می گیرد.

برای استفاده از این دستگاه که جای بسیار کمی نیز اشغال می کند تنها کافی است تا یک خودکار بیکار را درون آن قرار دهید سپس دستگاه باقی کارها را به صورت اتومات انجام می دهد و پس از تمام شدن جوهر خودکار آن را خارج می کند.

هر خودکار می تواند تا 30 یا 40 برگه را پرینت بگیرد که این مقدار به نوع مطلب بازمیگردد. البته مشکل این وسیله آن است که رنگ های مختلفی ندارد و تنها از رنگ پیشنهادی شما می تواند استفاده کند یعنی اگر خودکار قرمز در آن قرار دهید تمام مدارک قرمز پرینت خواهد شد. 

 

پرینتری که با جوهر خودکار شارژ می‌شود,پرینتر؛,جدیدترین پرینتر

 

پرینتری که با جوهر خودکار شارژ می‌شود,پرینتر؛,جدیدترین پرینتر

 

پرینتری که با جوهر خودکار شارژ می‌شود,پرینتر؛,جدیدترین پرینتر


منبع:yjc.ir


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روبات هوشمندی که بطور خودکار شارژ می شود + عکس



شرکت Tesla روباتی را ساخته است که می تواند خود را به پورت برق برساند و شارژ مورد نیاز خود را تامین نماید.

شرکت موتور سازی Tesla شارژر جدیدی- یک بازوی رباتی- را برای خودروهایش  رو نمایی کرده است که شبیه بازروی مار است و می تواند به طور خودکار خود را به پورت برق رسانده و دوباره شارژ نماید.

 

در یک نمایشی که از این ربات شبیه مار منتشر شده است دیده می شود، این ربات می تواند به راحتی مسیر خود را پیدا کند و به سمت خودرو برای انجام ماموریت تعمیر خود حرکت نماید.

 

Bill Howard در بخش ExtremeTech آن را به عنوان یک بازوی روباتیک «چند بخش» مشاهده کرده است که شبیه مار سر خود را بالا می آورد و همچنین مانند مار می خزد و خود را به سمت پورت برق می رساند و الکتریسیته مورد نیاز را تامین می کند.

 

اخبار , اخبار علمی, بازوی روباتیک

 

Howard همچنین می افزاید که این بازو از 18 بخش انعطاف پذیر"مانند یک لامپ زانویی روی یک سطح استروئید کرومیک" تشکیل شده است. به سمت خودرو حرکت می کند و همچون یک ارتباط خودرو به شارژر پورت شارژ باز می شود و در مدت چند ثنیه این فرایند انجام می گیرد و ربات می تواند خود را شارژ نماید.

 

Matthew Humphries رئیس بخش Geek.com گزارش می دهد که مفهوم پشت این فرایند به این صورت است که شما می توانید با خودرو به سمت خانه یا ایستگاه شارژ حرکت کنید و در آنجا پارک نمایید و در ادامه کار سیستم شارژ کار خود را برای شما انجام می دهد.

 

برای انجام این فرایند آنچه که Tesla نیاز دارد این است که یک سیستم ردیابی لازم است تا تشخیص دهد خودرو شارژ کجا قرار دارد و در انتها کابل برق را با موفقیت به پورت وصل کند.
اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران