دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

پروژکتور جیبی برای نمایش محتواهای موبایلی



پروژکتور جیبی,دستگاه Pocket Projector Mobile,پروژکتور برای موبایل

پروژکتور جیبی برای نمایش محتواهای موبایلی
این روزها که اکثر کاربران گوشی‌های هوشمند فایل‌های تصویری خود را توسط گوشی‌های خود ضبط و حمل می‌کنند، امکان نمایش عمومی آنها کاری سخت است و کاربر برای نمایش آنچه در گوشی خود دارد باید گوشی را دست به دست بین دوستانش بگرداند.
اما دستگاه دیجیتالی با نام Pocket Projector Mobile به بازار عرضه شده است که این مشکل را رفع کرده است.


با استفاده از این دستگاه می‌توان آنچه را که قصد نمایش آن توسط گوشی موبایل را داریم به نمایش عمومی بگذاریم. این دستگاه دیجیتالی که در حقیقت یک ویدئو پروژکتور بسیار کوچک و کم‌حجم است گجتی بسیار کاربردی و قابل انتقال و حمل است.  اصلا این دستگاه طراحی شده تا کاربر را برای نمایش محتوای مورد نظر درون گوشی به دیگران در گیر وسایل اضافی نکند.

منبع : donya-e-eqtesad.com


ویدیو مرتبط :
ویدئو پروژکتور جیبی V150W

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کوچکترین ویدئو پروژکتور جیبی تولید شد



اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,پروژکتور

کوچکترین ویدئو پروژکتور جیبی و قابل حمل جهان با وزن ۳۰۷ گرم توسط کمپانی تایوانی تولید و عرضه شد.

به گزارش مهر، پروژکتور جیبی ZenBeam E۱ با بهره مندی از رابط HDMI/MHL و طراحی بسیار کوچک خود، سازگاری کامل با همه دستگاهها و قابلیت جابجایی را برای همه کسانی که نیاز به نمایش تصویر در ابعاد بسیار بزرگ دارند، مهیا کرده است. این محصول با استفاده از یک باتری ۶۰۰۰mAh قابل شارژ، می تواند بدون اتصال به برق، به صورت مداوم تا ۵ ساعت تصویر نمایش دهد و یا حتی به عنوان یک پاوربانک، دستگاه های همراهتان را شارژ کند.

این ویدئو پروژکتور با وزن ۳۰۷ گرمی فوق فشرده در ابعاد ۱۱۰ در ۸۳ در ۲۹ میلیمتر بوده و جنس بدنه آن آلومینیومی است.

ZenBeam E۱ با استفاده از منبع نورانی LED می تواند ۱۵۰ لومن نوردهی داشته باشد. فناوری به کار گرفته شده در لامپ آن  DLP® IntelliBright™ به کیفیت تصاویر می افزاید، در حالی که گرمای محسوسی تولید نمی کند. این محصول همچنین تمامی طیف رنگی NTSC را پشتیبانی کرده و ۳۰ درصد کنتراست تصاویر را ارتقا و تا ۵۰ درصد مصرف انرژی را کاهش می دهد.

این محصول به صورت ذاتی دارای تفکیک پذیری WVGA (۸۵۴x۴۸۰) است ولی فایل های ویدئویی Full HD ۱۰۸۰p را نیز پشتیبانی می کند. همچنین لنز آن به کاربر این امکان را می دهد که در فاصله کوتاه ( از بازه ۱۵ اینچ تا ۱۲۰ اینچ) تصویری را روی صفحه مورد نظر ایجاد کند.

با استفاده از این فناوری، دیگر لازم نیست زمانی برای تصحیح تصویر روی پرده صرف شود زیرا ZenBeam E۱ به صورت خودکار به تصحیح زاوایای تصاویر می پردازد و کادر تصویر را در بهترین حالت آماده می کند. همچنین برای پخش صدا، از بلندگوهایی با فناوری انحصاری ایسوس SonicMaster در ساخت این دستگاه استفاده شده که صدایی شفاف و قدرتمند در عین اندازه کوچک فراهم می کند.