دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

پرفروش‌ترین خودروهای ۲۰۱۵ در ۱۲ کشور جهان


عوامل مختلفی برای قرار گرفتن نام یک خودرو در لیست پرفروش‌ترین‌ها مؤثر است، یک خودرو برای پرفروش شدن در یک کشور باید با توجه به اقلیم، سیاست‌های واردات خودرو و سلیقه مردم آن کشور از ویژگی‌های خاصی برخوردار باشد.


ویدیو مرتبط :
پرفروش ترین خودروهای لوکس دنیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فهرست پرفروش‌ ترین خودروهای کشور


پراید، پژو پارس، ام‌وی‌ام X33، آریو، میتسوبیشی لنسر و اسپورتیج؛ پرفروش‌ترین خودروهای سواری در رده‌های قیمتی مختلف در شش ماهه نخست امسال بوده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: پراید، پژو پارس، ام‌وی‌ام X33، آریو، میتسوبیشی لنسر و اسپورتیج؛ پرفروش‌ترین خودروهای سواری در رده‌های قیمتی مختلف در شش ماهه نخست امسال بوده‌اند.

 در شش ماهه نخست امسال در گروه خودروهای با سطح قیمتی کمتر از 25 میلیون تومان، خودروی پراید 131 معادل 57.8 درصد بازار خودرو در این سطح قیمتی را در اختیار داشته است.

اما در خودروهای با سطح قیمتی بین 25 تا 50 میلیون تومان نیز، خودروی پژو پارس معادل 26.4 درصد سهم بازار این گروه قیمتی را در اختیار داشته است.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی 50 تا 75 میلیون تومان نیز خودروی ام‌وی‌ام‌ X33 پر فروش‌ترین خودرو در بین دیگر خودروهای قرار گرفته در این سطح قیمتی بوده است.

اما در خودروهای با سطح قیمتی 75 تا 100 میلیون تومان نیز خودروی آریو، 32.5 درصد سهم بازار را در اختیار داشته است.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی 100 تا 125 میلیون تومان هم خودروی میتسوبیشی لنسر (1800) معادل 22.1 درصد سهم بازار را در اختیار داشته است.

در خودروهای با سطح قیمتی بیشتر از 125 میلیون تومان هم خودروی اسپورتیج با کسب 32 درصد سهم بازار بیشترین فروش را در این گروه قیمتی داشته است.