دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

پردرآمدترین مدیران IT


موسسه تحقیقاتی Network World هر سال به بررسی و انتخاب پردرآمدترین مدیرعامل‌های شرکت‌های تکنولوژی می‌پردازد.به‌تازگی فهرستی از پردرآمدترین مدیران تکنولوژی در سال 2011 را منتشر کرده است.

دنیای اقتصاد: مدیران شرکت‌های بزرگ تکنولوژی معمولا در دسته میلیونرها قرار دارند و از این نظر جالب توجه هستند. این شرکت‌های بزرگ و معتبر که اغلب در سیلیکون ولی یا همان دره تکنولوژی در ایالت کالیفرنیا در ایالات متحده هستند، تا جمعی از بزرگان ثروتمند را تشکیل بدهند.

درست به همین دلیل هم موسسه تحقیقاتی Network World هر سال به بررسی و انتخاب پردرآمدترین مدیرعامل‌های شرکت‌های تکنولوژی می‌پردازد. این موسسه که آمار مورد نیازش برای این بررسی را از خود شرکت‌ها و کمیسیون آمار به‌دست می‌آورد،

به‌تازگی فهرستی از پردرآمدترین مدیران تکنولوژی در سال 2011 را منتشر کرده است. در این فهرست 50 نفری تنها دو نفر درآمدی کمتر از یک میلیون دلار در سال دارند و دوازده نفر سالانه بیش از 20 میلیون دلار درآمد دارند.

برای بهتر دیدن عکس زیر بر روی آن کلیک کنید



ویدیو مرتبط :
10 تا از پردرآمدترین مدیران جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پردرآمدترین مدیران جهان در سال 2015 + تصاویر



اخبار,اخبار گوناگون,اخبار ثروتمندان

"« موسسه تحقیقاتی "اکویلار" در جدیدترین مطالعات خود اقدام به معرفی پردرآمدترین مدیران سال 2015 کرده است..

می خواهید باور کنید یا نه ولی در دنیا سرمایه‌داران و روسای کمپانی‌های بزرگی هستند که پول زیادی به جیب می‌زنند با سرمایه‌گذاری در کشورهای قدرتمندی همچون ایالات‌متحده و کشاندن گروه متوسط و فقیر جوامع به ورطه نابودی، سرمایه خود را چند برابر می‌کنند.

 

عده‌ای بر این عقیده هستند که دستمزدهای این گروه نشانه‌هایی از کاپیتالیسم است.

 

عده‌ای زحمت می‌کشند و سود اصلی را یک نفر می‌برد. این اقلیت شاید درآمد بالایی داشته باشند ولی سرمایه‌گذاری موفق آن‌ها را به غول‌های پولداری در عرصه بین‌المللی تبدیل کرده است.

تعداد مدیران ثروتمند و پردرآمد در سال 2015 افزایش‌یافته است؛ بااین‌حال عده‌ای هستند که تنها مسیرشان به بانک و ذخیره پولشان است! موسسه تحقیقاتی "اکویلار" در جدیدترین مطالعات خود اقدام به معرفی پردرآمدترین مدیران سال 2015 کرده است.

شریف سوکی- 142 میلیون دلار در سال

شریف سوکی مدیر گروه انرژی (Cheniere) است. او روزانه 388 هزار و 902 دلار درآمد دارد که 2 هزار 700 مرتبه از درآمد یک کارمند معمولی بالاتر است.

 

پایگاه رتبه سنجی فوربس نیز اعلام کرده، تنها پاداش سوکی در سال بیش از 3 میلیون و 700 هزار دلار است.

 

Cheniere یک شرکت انرژی در تگزاس است و در زمینه صادرات گاز طبیعی فعالیت دارد. گفته می‌شود رشد ناگهانی سود این کمپانی بین سال‌های 2008 تا 2013 از علل افزایش درآمد این مدیر است.

اخبار,اخبار گوناگون,اخبار ثروتمندان

ماریو جی گابلی – 85 میلیون دلار در سال
گابلی مدیر گروه سرمایه‌گذاری (GAMCO) است. این شرکت فعالیت خود را درزمینهٔ شناسایی بازارهای سرمایه از دهه 1970 آغاز کرده است. گابلی مؤسس این شرکت بوده و به عنوان مدیر ارشد این گروه بیش از 85 میلیون دلار در سال درآمد دارد.

 

با حفظ 50 درصد سهام این شرکت، ثروت گابلی بیش از یک میلیارد و 200 میلیون دلار برآورد می‌شود.

اخبار,اخبار گوناگون,اخبار ثروتمندان

لارنس جی الیسون- 78 میلیون دلار در سال
لارنس الیسون مدیر ارشد کمپانی کامپیوتری "اوراکل" است. وی در سمت یکی از مدیران این کمپانی، با جذب 120 هزار کارمند، ارزش کمپانی را تا 90 میلیارد دلار افزایش داد. ارزش ثروت ینمدیر به بیش از 56 میلیارد و 200 میلیون دلار می‌رسد.

اخبار,اخبار گوناگون,اخبار ثروتمندان

لسلی مون ویز- 65 میلیون دلار در سال
مون ویز مدیر شبکه تلویزیونی CBS پربیننده‌ترین شبکه آمریکا است. وی قبل از راه‌اندازی این شبکه، مدیر اجرایی برنامه‌های تلویزیونی بود و در حال حاضر سالانه بیش از 65 میلیون دلار دستمزد دارد.

اخبار,اخبار گوناگون,اخبار ثروتمندان

نیکلاس هاولی- 64 میلیون دلار در سال
هاولی مدیر شرکت TransDigm درزمینهٔ تجهیزات نظامی و هوای است. هاولی به‌عنوان مدیر ارشد این شرکت بیش از 64 میلیون دلار در سال درآمد دارد.

 

درآمد این شرکت در سال 2012 بیش از یک میلیارد و 700 میلیون دلار رسید.

اخبار,اخبار گوناگون,اخبار ثروتمندان

دان ماتریک- 57 میلیون و 800 هزار دلار در سال
دان ماتریک مؤسس گروه زینگا فعال درزمینهٔ بازی‌های اینترنتی و آنلاین است. درآمد سالانه این دورگه انگلیسی کلمبیایی در سال به بیش از 57 میلیون دلار در سال می‌رسد.

 

درآمد زینگا در سال 2013 بیش از 873 میلیون دلار شد و همچنان رو به افزایش است.

اخبار,اخبار گوناگون,اخبار ثروتمندان

ریچارد سی ادکرسون- 55 میلیون دلار در سال
ادکرسون یکی از مدیران گروه معدن فری پورت مک موران است. این گروه در سال 1912 تأسیس شد ولی همواره اخطار فعالان محیط‌زیست را به همراه داشته است.

 

بااین‌حال همانند گروه‌های معدن، این گروه نیز درآمد بالایی را به جیب مدیرانش سرازیر می‌کند. درامد ادکرسون در سال بیش از 55 میلیون دلار رسیده است.

اخبار,اخبار گوناگون,اخبار ثروتمندان

جفری واینر- 49 میلیون دلار در سال
واینر مؤسس شبکه اجتماعی لینک دین است. این شبکه در بیش از 200 کشور جهان مورد کاربرد است و تقریباً 260 میلیون نفر کاربر دارد. این تعداد کاربر کافی است که مؤسس آن سالانه بیش از 49 میلیون دلار درآمد داشته باشد.

اخبار,اخبار گوناگون,اخبار ثروتمندان

استفن کافر- 39 میلیون دلار در سال
کافر مدیر سایت اینترنتی تریپ ادوایزر (TripAdvisor) است. این سایت در زمینه ارائه اطلاعات گردشگری فعالیت می‌کند.

اخبار,اخبار گوناگون,اخبار ثروتمندان

فیلیپ دامن- 37 میلیون دلار در سال
دامن از مؤسسان ویاکام (Viacom) است. ویاکام یک شرکت رسانه جمعی است که چندین شبکه تلویزیونی و استودیوی تهیه‌کنندگی را راهبری می‌کند.

 

ویاکام ششمین شبکه رسانه‌ای در آمریکا است که مدیر ارشد آن بیش از 37 میلیون دلار در سال درآمد دارد.

 

 

اخبار گوناگون - خبر