دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

پایان لرزش‌های فیلم



 

فیلم‌های ویدئویی, دوربین‌های فیلمبرداری

یكی از مشكلات ضبط فیلم‌های ویدئویی توسط تلفن‌های همراه، دوربین‌های فیلمبرداری، دوربین‌های دیجیتال و... ایجاد لرزش در آنهاست.

 این لرزش‌ها كه ناشی از لرزش دست، حركت سریع به اطراف و حتی چرخش سریع دوربین است موجب می‌شود هنگام مشاهده فیلم‌های ضبط شده نه تنها از آنها لذت نبرید بلكه در مواردی چشمانتان بسرعت خسته شده و سردرد هم بگیرید! اگر شما هم با این‌مشكل دست و پنجه نرم می‌كنید و به‌دنبال راه حلی آسان برای رفع آن هستید، استفاده از نرم‌افزار معروف Windows Movie Maker را به شما پیشنهاد می‌كنیم.

نسخه جدید این نرم‌افزار با قابلیت اجرا در ویندوزهای 7 و 8 به شما این امكان را می‌دهد تا به‌طور خودكار و بدون نیاز به نرم‌افزارهای پیچیده میكس و مونتاژ فیلم، لرزش موجود در فیلم‌های ضبط شده را بگیرید و تا حدامكان آنها را ثابت كنید. برای استفاده از این نرم‌افزار باید به روش زیر عمل كنید:

1ـ ابتدا نسخه‌ای از این نرم‌افزار را روی سیستم‌عامل خود نصب كنید. توجه داشته باشید این نرم‌افزار در مجموعه Windows Essentials 2012 ارائه شده است و می‌توانید نسخه كامل آن را با حجمی در حدود 135 مگابایت از لینك زیر دانلود كنید:

http:‌/‌‌/‌g. live. com‌/‌1rewlive5-all‌/‌en‌/‌wlsetup-all. exe

2- پس از دانلود و نصب نرم‌افزار روی ویندوز 7 یا 8، باید آن را اجرا كرده و فایل ویدئویی موردنظرتان را در آن فراخوانی كنید.

3ـ بخش شامل لرزش از ویدئوی خود را انتخاب كنید.

4ـ وقتی ویدئوی شما انتخاب شود، ابزار Videos Tools در ریبون بالای نرم‌افزار فعال می‌شود. با انتخاب گزینه Edit از ریبون به‌نمایش درآمده مراحل را ادامه دهید.

5ـ روی گزینهVideo stabilization كلیك كرده و یكی از گزینه‌های موجود برای رفع لرزش در ویدئوی خود را انتخاب كنید. (لرزش‌گیری، لرزش‌گیری و اصلاح تكان‌‌های دست در حد كم، لرزش‌گیری و اصلاح تكان‌های شدید)

6ـ منتظر بمانید تا عملیات لرزش‌گیری به اتمام برسد.

7ـ از تماشای ویدئوی خود بدون لرزش‌های زیاد و تكان‌های دست لذت ببرید.

منبع:jamejamonline.ir


ویدیو مرتبط :
لرزش گیری فیلم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازبینی فیلم های سینمایی به پایان می رسد



 

 

 

تاکنون بیش از ۳۰ فیلم سینمایی ایرانی توسط هیات انتخاب سینمای ایران جشنواره ، بازبینی شده است .

 

 

بازبینی فیلم های سینمایی ایرانی رسیده به دبیرخانه بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر، روز سه شنبه پانزدهم دی ماه پایان می یابد.

 

 

به گزارش خبرنگار ایلنا تا روز جمعه یازدهم دی ماه جاری ، بیش از ۳۰ فیلم سینمایی ایرانی توسط هیات انتخاب سینمای ایران جشنواره ، بازبینی شده اند.

 

 

کار هیات انتخاب سینمای ایران روز پانزدهم دی ماه پایان می یابد و صاحبان فیلم های ایرانی متقاضی حضور در جشنواره فیلم فجر که نسخه اولیه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارایه نکرده اند موظفند تا روز سه شنبه آثار خود را به دبیرخانه این رویداد ارایه کنند.

 

 

اسامی فیلم های ایرانی منتخب بخش مسابقه سینمای ایران بعد از پایان بازبینی و برگزاری جلسات جمع بندی هیات انتخاب، اعلام می شود

 

 

بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از ۵ تا ۱۵ بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار می شود.