دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

پاک‌سازی خودکار لیست دانلودها در فایرفاکس



 

ترفنداینترنت,دانلود, فایرفاکس

همان‌طور که می‌دانید به وسیله‌ی بخش مدیریت دانلود فایرفاکس می‌توان کلیه فایل‌هایی که توسط مرورگر از اینترنت ذخیره شده‌اند را مشاهده کرد. با استفاده از دکمه‌ی Clear List که در پنجره‌ی Downloads وجود دارد نیز می‌توان لیست فایل‌های دانلود شده را حذف کرد. اما در صورتی که ترجیح می‌دهید کلاً فایل‌ها پس از اتمام دانلود در این پنجره لیست نشوند و به صورت خودکار پس از دانلود فایل از داخل این پنجره حذف شوند، در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار خواهیم پرداخت.

بدین منظور:
ابتدا در نوار آدرس مرورگر عبارت about:config را وارد کرده و Enter بزنید.

سپس در قسمت Search عبارت browser.download.panel.removeFinishedDownloads را وارد نمایید.

اکنون در نتایج یافته شده بر روی browser.download.panel.removeFinishedDownloads دوبار کلیک کنید تا مقدار آن از false به true تغییر کند.

حال در صورتی که اقدام به دانلود یک فایل کنید خواهید دید که پس از اتمام دانلود فایل، به طور خودکار از لیست دانلودها حذف خواهد شد.

برای بازگردانی به حالت قبل نیز کافی است به همین روش

browser.download.panel.removeFinishedDownloads را از true به false تغییر وضعیت دهید.

منبع:tarfandestan.com


ویدیو مرتبط :
11- پاسخگوی خودکار - 3- لیست پاسخ های خودکار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نمایش لیست کلیه صفحات مخفی در فایرفاکس 4



 

نمایش لیست کلیه صفحات مخفی در فایرفاکس 4

 

یکی از مواردی که از نسخه‌های قدیمی فایرفاکس در آن به چشم می‌خورد، وجود صفحات مخفی است که با عبارت about شروع می‌شوند. در ترفندهایی نظیر «آدرس‏‌های مخفی فایرفاکس با بهره‏‌گیری از پروتکل about» به معرفی هر یک از آن‌ها پرداخته‌ایم. با عرضه نسخه 4 مرورگر فایرفاکس صفحات مخفی دیگری نیز به آن افزوده شده است. یکی از این صفحات مخفی، صفحه‌ای است که کلیه صفحات مخفی با پروتکل about در آن لیست شده است. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه دستیابی به این لیست بپردازیم.

 

بدین منظور:

کافی است عبارت about:about را در نوار آدرس فایرفاکس 4 وارد کنید.
صفحه‌ای با تیتر About About پدیدار خواهد شد که لیست کلیه صفحات مخفی about در آن به چشم می‌خورد و با کلیک بر روی هر کدام، می‌توان وارد آن شد.

منبع:tarfandestan.com