دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

پاکسازی کش مرورگر، تبدیل ویدئو به MP3 و ...


«وب‌گرد» بخشی برای علاقمندان به دنیای مجازی و اینترنت است. در «وب‌گرد» ابزارها و وب‌سایت‌های مختلف به شما معرفی خواهند شد. امیدواریم این بخش مورد توجه شما قرار بگیرد.

وب گرد: در سری «وب‌گرد» با ابزارهای تازه و وب‌سایت‌های کاربردی دنیای مجازی آشنا خواهید شد. «وب‌گرد» فرصتی برای غرق شدن در دنیای مجازی است.

TinySpell

بعضی مواقع لازم است که اسپل (Spell) کلمه‌ای را در یک اپلیکیشن چک کنیم و قادر به کمک گرفتن از نرم‌افزارهایی مثل Word هم نیستیم. در این شرایط TinySpell کمک بزرگی برای شما محسوب می‌شود. TinySpell ابزاری کوچک است که به ما اجازه می‌دهد به سرعت و راحتی دیکته صحیح کلمات مختلف را در هر اپلیکیشن ویندوزی مشاهده و یاد بگیریم. برای این کار TinySpell قادر به مشاهده تایپ کاربر می‌باشد.



Academic Torrents


این پایگاه اینترنتی، در حال حاضر نزدیک به ۶.۹۱ ترابایت اطلاعات و داده پژوهشی را در دسترس قرار داده است. به اشتراک‌گذاری داده‌ها کار آسانی نیست. ایمیل سرورها معمولا محدودیت حجم دارند و راه‌اندازی یک سرور اختصاصی نیز کاری آسان و مقرون به صرفه‌ محسوب نمی‌شود. حالا پژوهشگران Academic Torrents یک سیستم توزیع‌شده برای به اشتراک‌گذاری دیتا‌ست‌های پژوهشی راه‌اندازی کرده‌اند. نتیجه کار، یه منبع ایمن، نامحدود و بدون ایراد برای ذخیره‌سازی اطلاعات است که از سرعتی قابل قبول نیز برخوردار است.



Cache Killer

این یکی، یک افزونه مرورگر کروم است که به شما در پاکسازی کش مرور قبل از بارگزاری صفحات به صورت خودکار کمک می‌کند. Cache Killer را می‌توان با یک کلیک فعال یا غیرفعال نمود. وقتی Cache Killer فعال شود، قبل از هر بارگزاری صفحه، کش مرورگر پاک خواهد شد.



Video to MP3


Video to MP3 یک اپلیکیشن مبتنی بر پلت‌فرم iOS است که هر ویدئوی اینترنتی را به فایل صوتی MP3 تبدیل و به صورت Local ذخیره می‌کند. به این ترتیب بعدها می‌توانید از این فایل‌ها لذت ببرید. در وب‌سایت‌های معروف و سرشار از ویدئو جستجو کنید و پس از یافتن ویدئوی مورد علاقه خود بر روی کلید vid2MP3 کلیک کنید. با این کار، اپلیکیشن URL ویدئوی شما را شناسایی می‌کند. بعد از آن با کلیک بر روی کلید Convert، فایل ویدئویی به یک فایل MP3 تبدیل شد و کلید دانلود نمایش داده می‌شود.



ویدیو مرتبط :
آموزش تبدیل ویدیو های سایت یوتیوب به MP3

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تبدیل فایلهای صوتی به Mp3 در مدیا پلیر ویندوز



ترفند ویندوز, فایلهای صوتی, فرمت mp3, برنامه مدیا پلیر

 

( قابل اجرا در نسخه های ، مدیا پلیر 7 و بالاتر)

1- بعد از گذاشتن Cd در کامپیوترتون ، در پنجره ای که به صورت اتوماتیک ظاهر میشه انتخاب گزینه Copy Music From Cd و یا باز کردن برنامه مدیا پلیر و زدن گزینه Copy From Cd در منوی کنار مدیا پلیر ( Menu bar )

 

2- انتخاب فایلهای مورد نظر شما با تیک زدن کنار آنها - ( فایلهایی که میخواهید از Audio سی دی به فرمت MP3 تبدیل شوند )

 

3- انتخاب گزینه Copy Music که در قسمت بالای Caption مدیا پلیر قرار دارد. ( آیکون دایره ای قرمز رنگ )

 

4- انتخاب گزینه های 2 و 3 به ترتیب از بالا ، سپس Next کنید و در قسمت پایین صفحه بعد میتونید فرمت خروجی(تنظیم کیفیت فایل های CD ) که به نظر من بهتره که اونو روی ( 96 Kbps ) قرار بدید و روی گزینه Finish کلیک کنید تا کار کپی و تبدیل به فرمت MP3 شروع بشه.

 

نکته : محل ذخیره فایل ها بطور پیش فرض در ( My Documents \ My music ) شما می باشد که اگه خواستید میتونید قبل از زدن گزینه Finish اونو تغییر بدید.

منبع:noorportal.net