دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

پارک انگری بردز در چین! + عکس


یکی از جاذبه های توریستی کشور چین پارکی است با عنوان window of world میباشد که در آن مناطق مختلف توریستی و جذاب سایر کشورها در ابعاد کوچک شبیه سازی شده است و شما در این پارک می توانید از کل جهان دیدن کنید.





 صبح بخیر: یکی از جاذبه های توریستی کشور چین پارکی است با عنوان window of world میباشد که در آن مناطق مختلف توریستی و جذاب سایر کشورها در ابعاد کوچک شبیه سازی شده است و شما در این پارک می توانید از کل جهان دیدن کنید.

اما به تازگی قسمتی در این پارک افتتاح شده است که مربوط به بازی پرطرفدار پرندگان خشمگین می باشد و اجزای این بازی در این محیط، این بار در ابعاد بزرگ شبیه سازی شده اند.

جذابیت داستان در اینجاست که بازدید کنندگان میتوانند پرندگان غول آسا را در کش های مخصوص قرار داده و به سمت قلعه خوک ها شلیک کنند. تمام اینها در حالی است که سازنده اصلی بازی، یعنی کمپانی rovio هرگونه ارتباط خود با این پارک را تکذیب کرده است.

حالا اگر به این بازی معتاد شده باشید در دنیای واقعی هم می توانید انگری بردز بازی کنید و حداقل این روش بازی کردن کمی تحرک بدنی هم به همراه دارد.

در خصوص بازی های ابزارهای پرتابل و قابل حمل همیشه دو گونه نظر وجود دارد: گروهی آنها را به دلیل دم دست بودن شان باعث اتلاف وقت بیش از حد و کاملا به درد نخور می دانند و گروهی آنها را ابزاری مفید برای تقویت ذهن، قوه تخیل و پر کردن اوقات فراغت و به خصوص وقت های تلف شده در مکان هایی مانند سالن های انتظار فرودگاه می دانند.

اگر شما جزو گروه دوم بوده و در کنار ضروری دانستن استفاده از بازی، از دیوایس های مجهز به سیستم عامل iOS استفاده می کنید، این مطلب مخصوص شما است. فقط قبل از شروع کار با آنها، ابتدا به دنبال یک مرکز خوب ترک اعتیاد دیجیتال باشید، تا در محل کارتان با مشکل مواجه نشوید!



معرفی پرندگان خشمگین



ویدیو مرتبط :
انگری بردز جدید با نام پارک وحشت!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امپراتوری قد کوتاهان؛ پارک چین +عکس


جهانی سازگار با محیط زیست، باغ پروانه‌ها و امپراتوری مردم قد کوتاه، که هم‌چنین به عنوان "پادشاهی مردم کوچک" شناخته می‌شود، یک پارک با موضوع خیالی در استان یوننان (Yunnan) است که در سال 2009 تاسیس شده است.

فوت و فن: یک پارک فانتزی در چین توسط کارکنان و افراد قد کوتاه اداره می‌شود.

جهانی سازگار با محیط زیست، باغ پروانه‌ها و امپراتوری مردم قد کوتاه، که هم‌چنین به عنوان "پادشاهی مردم کوچک" شناخته می‌شود، یک پارک با موضوع خیالی در استان یوننان (Yunnan) است که در سال 2009 تاسیس شده است. در این پارک 100 نفر از انسان‌های قد کوتاه زندگی و کار می‌کنند، و با رقص و آواز گردشگران و توریست‌ها را سرگرم می‌کنند. عکاس بلژیکی "Sanne De Wilde" به مدت دو هفته در این امپراتوری سپری کرده و این عکس‌ها چیزهایی هستند که او دیده است.

امپراتوری قد کوتاهان؛ پارک چین
این پارک توسط یک امپراتور حکمرانی می‌شود.

امپراتوری قد کوتاهان؛ پارک چین
دو نگهبان یکی از کارمندان پارک را نگه داشته‌اند. "Sanne De Wilde" می‌گوید شاید این عکس از شاید چشمگیرترین عکس‌ها باشد اما بیان‌گرترین عکس نیست.

امپراتوری قد کوتاهان؛ پارک چین
De Wilde "در روزنامه‌ها، مجلات، رنگارنگ و تا حدودی فوق العاده به نظر می‌رسد... اما واقعیت بسیار خاکستری‌تر و غمگین است."

امپراتوری قد کوتاهان؛ پارک چین
چیگونگ دو بار در روز برنامه اجرا می‌کند.

امپراتوری قد کوتاهان؛ پارک چین
De Wilde می‌گوید که بسیاری از کارمندان در پارک این مکان را به عنوان "یک مکان فوق‌العاده و حتی نوع از بهشت​​" می‌خوانند.

امپراتوری قد کوتاهان؛ پارک چین
این پارک در سال 2009 توسط توسعه دهنده املاک و مستغلات "چن مینجینگ" (Chen Mingjing) تاسیس شده است.