دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

ویژگی های کاربردی تلگرام را بشناسید


تلگرام قابلیت ها و تنظیمات مختلفی دارد که آن را از دیگر رقبا پیش انداخته؛ قابلیت هایی که تا قبل از این، منحصرا در اختیار بعضی از شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام بود.

هفته نامه همشهری جوان: تلگرام قابلیت ها و تنظیمات مختلفی دارد که آن را از دیگر رقبا پیش انداخته؛ قابلیت هایی که تا قبل از این، منحصرا در اختیار بعضی از شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام بود. سازندگان این برنامه البته به همین راضی نشدند و قابلیت های جدیدی به این نرم افزار اضافه کردند که تاکنون در هیچ برنامه ای دیده نشده بود (مثل سکرت چت). پس اگر تا الان استفاده شما از تلگرام به خاطر سادگی این برنامه بود، بدانید که می توانید خیلی بیشتر از این ها را از این برنامه به ظاهر ساده استفاده کنید. در اینجا سعی کرده ایم قابلیت های معمولی را نادیده بگیریم و فقط ویژگی هایی را بگوییم که خاص تلگرام هستند. با این پیش فرض که تایپ کردن در محیط چت و فرستادن دو نقطه دی را همه بلدند!

چه ویژگی هایی تلگرام را به یک نرم افزار محبوب تبدیل کرده؟

امکانات

* ایجاد گروه

همان طور که از اسمش پیداست برای درست کردن گروه از این گزینه استفاده می شود. این ویژگی یکی از اولین امکاناتی بود که طرفداران وایبر و واتس اپ را به تلگرام کشاند. واتس اپ هم همین قابلیت را داشت، اما رابط کاربری اش سخت تر بود و در آن ادمین نقش بی بدیلی داشت.

نمونه اش هم اینکه فقط ادمین گروه می توانست فردی را آن هم به شرط داشتن شماره او، به گروه اضافه کند. تلگرام اما این قابلیت را توسعه داد. هر گروه تلگرامی می تواند چند ادمین داشته باشد. این ادمین ها برای دعوت افراد به گروه می توانند فقط با ایجاد لینک گروه، آن را در اختیار تعداد بیشتری از افراد، چه در لیست مخاطبان چه در گروه های دیگر بگذارند. تلگرام در نسخه جدیدش، پا را فراتر گذشته و ظرفیت گروه ها را از 200 نفر به هزار نفر افزایش داد.

* چت حفاظت شده

دومین ویژگی منحصر به فرد تلگرام، قابلیت چت محافظت شده است که با نام «New Secret Chat» معرفی شده است. با این ویژگی می توانید با مخاطب مورد نظرتان به صورت کاملا خصوصی و رمزنگاری شده گفت و گو کنید. فرق این چت با چت معمولی این است که در سکرت چت، باید یک فضای چت را با مخاطب دیگر ایجاد کنید و منتظر تایید او شوید تا امکان چت برقرار شود. دیگر تفاوت های این فضای گفت و گو با چت معمولی، این است که فوروارد یا کپی پیام ها در آن امکان پذیر نیست.

چه ویژگی هایی تلگرام را به یک نرم افزار محبوب تبدیل کرده؟

اگر خیلی کارتان گیر است و حتما باید از آن صفحه یک کپی داشته باشید تا به موقعش به صورت فرد مورد نظر بکوبید، تنها راه حلتان گرفتن اسکرین شات از صفحه سکرت چت است، البته تلگرام فکر اینجا را هم کرده است و به محض اینکه یکی از طرفین از صفحه گفت و گویشان اسکرین شات بگرید، پیام اطلاعیه ای برای طرف دیگر ارسال خواهد شد. پیغام های سرکت چت بعد از گذشت مدتی کلا پاک می شوند و اگر تا قبل از این زمان هر کدام از طرفین پیام ها را پاک کند از گوشی طرف مقابل هم آن پیام دیلیت خواهد شد.

* لیست پخش

اگر شما هم از گروه بازهای تلگرامی باشید، حتما به این موضوع رسیده اید که چندین و چند پادشاه در یک اقلیم نگنجند. این موضوع و مسائلی که در گروه ها ایجاد شد، پای یک ویژگی دیگر را به تلگرام باز کرد. قابلیتی به نام «New Broadcast List» که مدل کوچک شده گروه است و این امکان را می دهد که یک پیام را برای افراد خاصی مثل همکلاسی ها، همکارها یا افرادی از فامیل بفرستید. البته استقبال از این امکان به قدری پایین بود که در نسخه جدید تلگرام، دیگر خبری از آن نیست.

* افزودن کانال

از دو نسخه قبل بود که تلگرام قابلیت جدیدی را با نام کانال به پیام رسانش اضافه کرد؛ قابلیتی که خیلی زود جای خودش را بین کاربرها پیدا کرد و به شدت محبوب شد. کانال که به نوعی جایگزین Broadcast List شد، به کاربر این امکان را می دهد که مطالب را برای جمعیتی بسیار وسیع تر ارسال کند. کانال، جایگزین پیج های فیس بوکی و اینستاگرامی هم هست. با این تفاوت که در کانال، امکان ارتباط مخاطبان با ادمین وجود ندارد.

چه ویژگی هایی تلگرام را به یک نرم افزار محبوب تبدیل کرده؟

کانال ویژگی های خاص دیگری هم دارد. یکی اینکه هر کانال یک لینک اینترنتی دارد که دسترسی به آن را سریع تر می کند. افزونه جدید هم به پیام های تلگرامی مختص کانال ها اضافه شده و آن هم شمارشگر تعداد بازدید هر پست است. دیگر ویژگی جالب کانال، این است که تمام مطالب کانال، روی یک سرور جدا ذخیره می شوند و در گوشی کاربرها فقط آن اطلاعات به نمایش در می آید؛ یعنی تا قبل از دانلود، هیچ کدام از پست ها روی حافظه گوشی ذخیره نمی شود.

تنظیمات

* نام کاربری

این ویژگی هم از آن چیزهایی بود که در خارج کردن واتس اپ و وایبر از دور رقابت نقش اصلی را داشت. با این ویژگی هر کس می تواند بدون آنکه شماره طرف مقابل را داشته باشد، با استفاده از Username  فرد دیگر را به گفت و گو دعوت کند یا او را به گروهی اضافه کند. نام کاربری کلمه ای حداقل پنج حرف است که پایین نام پروفایل نمایش داده می شود و می تواند مجموعه ای از حروف انگلیسی یا فارسی و اعداد باشد.


* حریم خصوصی و امنیت

این قابلیت از همان ابتدای شروع به کار تلگرام، از مزیت های اساسی این پیام رسان به شمار می رفت. ویژگی ای به نام «Privacy and Security» که با عنوان امنیت در کنار ساده و سریع، سومین کلمه ای بود که به شعار ویژه تبلیغاتی تلگرام تبدیل شد. طبق شواهد به دست آمده (!) این امکان، گزینه مورد علاقه ایرانی ها به ویژه جوانان نسل چهارمی است. به این دلیل که تمام ابزار حرفه ای برای مخفی شدن و مخفی کردن و خصوصی تر بودن در این قابلیت، گنجانده شده.

چه ویژگی هایی تلگرام را به یک نرم افزار محبوب تبدیل کرده؟

بخش اول این قسمت یعنی Blocked Users، همان کارکردش در اینستا را دارد و برای مواقعی است که نمی خواهید کسی شما را ببیند یا شما کسی را ببینید. دومین گزینه یعنی «Last seen» هم برای پنهان کردن یا نمایش دادن حالت آنلاین بودن کاربر است. این ابزار سه حالت مختلف دارد که در جواب این سوال می آید «چه کسی آخرین حضور شما را در تلگرام ببیند؟» همه افراد، هیچ کس یا مخاطبان. گزینه بعد، دو پسورد است که کاربر می تواند برای فضای کاربری اش اعمال کند. اولی رمز عبور معمولی که قبل از بازشدن تلگرام از کاربر خواسته می شود. پسورد دوم یا Additional Password هم با ای میل ثبت می شود و مخصوص محافظت از تنظیمات تلگرام و فضاهای گفت و گو است.

* دریافت فایل های صوتی و تصویری

اگر شما هم از آن دسته از کسانی هستید که از بسته های اینترنت محدود استفاده می کنید و از تمام شدن سریع بسته تان گله دارید، این گزینه برای شماست. بخش سوم تنظیمات یعنی قسمت Automatic Media Download این امکان را به کاربر می دهد تا سیستم دانلود فایل های تلگرامی را محدود کند. به این صورت که می تواند دانلود فایل ها به وسیله اینترنت خط گوشی را کنسل کنید و دانلودها را هر وقت که وای فای فعال بود به جریان بیندازید. همین طور کاربر می تواند با غیرفعال سازی هر دو گزینه، اجازه دانلود انبوه فایل ها در گروه ها را از تلگرام بگیرد و هر فایلی را که خودش خواست، دانلود کند. به این ترتیب هم در مصرف بسته اینترنت صرفه جویی می شود و هم فضای گوشی تان بیش از حد اشغال نمی شود.

ترفندها

* حذف کامل اکانت تلگرام

چه ویژگی هایی تلگرام را به یک نرم افزار محبوب تبدیل کرده؟

تلگرام مشکلی را که لاین و اینستاگرام داشتند، به خوبی حل کرده است. بسیاری از کاربران این دو شبکه اجتماعی وقتی می خواستند پروفایل خود را غیرفعال کنند، از طریق تنظیمات Delete Account عمل می کردند. با این حال با نصب دوباره برنامه و درج شماره تلفن، باز همان فضای قبلی بدون هیچ تغییری شروع به کار می کرد، اما تلگرام با در اختیار گذاشتن یک آدرس اینترنتی این مشکل را به سادگی حل کرد. کاربران می توانند با مراجعه به https://my.telegram.org/deactivate و ثبت شماره موبایل، اکانت خود را به طول کامل حذف کنند.

* ساخت استیکر

استیکرسازی در تلگرام از دو راه انجام می شود، ساده و حرفه ای تلگرام برای راحتی کاربرانی که می خواهند استیکر خود را داشته باشند، روباتی طراحی کرد که این کار را به راحتی انجام می دهد. Clippy نام این روبات است که از ابتدای شروع به کار تلگرام، به کاربران معرفی شد. هر کاربر می تواند با فرستادن عکس مورد نظر به این روبات، به فاصله چند ثانیه استیکر دلخواهش را دریافت کند.

چه ویژگی هایی تلگرام را به یک نرم افزار محبوب تبدیل کرده؟

* پاکسازی تاریخچه

اگر حافظه گوشی شما هم، جواب این همه اطلاعات را نمی دهد، نگران نباشید. تنظیمات اولیه تلگرام به این شکل است که تمام مطالب گروه ها را ذخیره می کند. به این دلیل بعد از مدتی، عملکرد گوشی کند خواهد شد. یا تلگرام دیگر قادر به دانلود فایل ها نیست. برای پاکسازی این تاریخچه، می توانید وارد تنظیمات گوشی شوید و بعد از آن، گزینه Application را بزنید تا به لیست نرم افزارهای گوشی تان وارد شوید. حالا تلگرام را پیدا کنید و وارد تنظیماتش شوید. اینجا می توانید با زدن گزینه Clear Data و Clear Cash گوشی تان را از هنگ نجات بدهید. توجه داشته باشید که در این روش تمام اطلاعات تلگرام حذف خواهد شد.

این نرم افزار ساده، آپشن های دیگری هم دارد که دانستن شان ضرری ندارد

یک چت و هزار سودا

همین طوری هم نیست که فقط بنشینید چت کنید و هیچ مشکلی هم نداشته باشید باشد بالاخره یا مشکل سر راه تان قرار می گیرد یا بالاخره به یکی از ترفندهای تلگرامی احتیاج پیدا می کنید. اینها چهارتا از مهم ترین و البته مخفی ترین قابلیت های تلگرام هستند.

چگونه یک ID را جست و جو کنیم؟

چه ویژگی هایی تلگرام را به یک نرم افزار محبوب تبدیل کرده؟

از قابلیت های هیجان انگیز تلگرام همین سرچ کردن آی دی است که برای اولین بار در یک شبکه اجتماعی به کار گرفته شده. برای جست و جوی یک آی دی، می توانید از آدرس https://telegram.me/ID استفاده کنید. فقط باید به جای ID، نام کاربری مورد نظرتان را وارد کنید. همچنین می توانید، بدون استفاده از آدرس و با درجه علامت @ قبل از نام کاربری (مثلا @ID) آن را سرچ کنید. یادتان باشد، این قابلیت فقط در تلگرام پی سی کاربرد دارد. البته می توانید @ID  را در یک محیط چت تایپ و ارسال کنید و بعد با کلیک روی آن، به اکانت جست و جو شده بروید.

چگونه به گروهی که از آن خارج شده ایم، برگردیم؟

اگر اشتباهی از یک گروه خارج شدید، نگران نباشید. شما می توانید از طریق یکی از آپشن های مخفی تلگرام به آن گروه برگردید. برای این کار کافی است به آدرس وب تلگرام (http://web.telegram.org) بروید و بعد، با زدن شماره تان وارد محیط کاربریتان شوید. بعد از آن در منوی گروه مورد نظر گزینه Return to group را می زنید و دوباره عضو گروهی می شوید. البته این قابلیت، فقط در صورتی عملی است که بعد از ترک گروه، هیستوری آن را کاملا حذف نکرده باشید.

پک استیکر را چطور حذف کنم؟

چه ویژگی هایی تلگرام را به یک نرم افزار محبوب تبدیل کرده؟

استیکرهایی را اضافه کرده اید که استفاده از آنها آبرویتان را به خطر می اندازد؟ می ترسید توی گروه خانواده دستتان اشتباهی برود روی یکی شان و مغضوب فامیل شوید؟ برای پاک کردن یک مجموعه استیکر، وارد منوی اصلی تلگرام شوید بعد از آن گزینه استیکر را بزنید. لیست همه استیکرهای شما اینجاست. روی هر کدام کلیک کنید. لیست همه استیکرهای شما اینجاست. روی هر کدام کلیک کنید، منوی آن باز می شود که از طریق گزینه remove sticker می توانید پک مورد نظر را حذف کنید.

ممکن است پک های استیکر خود به خود حذف شوند؟

خیر، حذف نمی شود. ظرفیت استیکرهای تلگرام، البته در ورژن های پایین تر، تا 20 پک بیشتر جواب نمی دهد. یعنی اگر پک های شما به 21 رسید، آن وقت خود تگلرام برایشان اولویت بندی می کند و آن مجموعه هایی را که بیشتر از آنها استفاده کرده اید، به ترتیب در لیست قرار می گیرند. برای آنکه استیکر مورد نظرتان را وارد لیست کنید، دو راه دارید: یا استیکرهای دیگر را حذف کنید یا اینکه تلگرامتان را آپدیت کنید.


ویدیو مرتبط :
8 ویژگی کاربردی S-Pen گلکسی نوت ۳

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ویژگی‌های مردانه را بشناسید



ویژگی‌های مردانه

 

آشنایی با تفاوت های جنسیتی مهارت است. تا به حال فکر کرده اید که به عنوان یک زن چه چیزهایی باید در مورد ویژگی های جنسیتی همسرتان بدانید؟

معمولا خانم ها می گویند ما یک سرزمین ناشناخته ایم که آقایان در مورد ما چیزی نمی دانند اما احتمالا با خواندن این مطلب متوجه می شوید سرزمین ذهن آقایان هم چندان برای تان شناخته شده نبوده است.

یادتان باشد دانستن این تفاوت های جنسیتی مانع خیلی از دعواهای بی مورد میان همسران می شود و به آنان کمک می کند اختلاف های شان را بهتر مدیریت کنند. پس این شما و این بعضی چیزهایی که می خواستید در مورد مردان بدانید اما روی آن را نداشتید از خودشان بپرسید.

 

ویژگی های مردانه که هر زنی باید بداند

اقتدارطلبی مردان: روانشناس ها می گویند اگر یک چیز مردها را از زن ها متفاوت کند، آن ویژگی رقابت جویی و اقتدارطلبی مردهاست. مردها از اول بچگی یاد می گیرند رقابت طلب باشند تا موفق شوند. حتما شما هم پسربچه هایی را دیده اید که در بازی همدیگر را هتل می دهند و به هم دستور می دهند. حتما هم می دانید تفنگ، ماشین و البته بازی های رایانه ای رقابتی محبوب ترین وسایل بازی پسربچه ها هستند؛ چیزهایی که آنها را برای نشان دادن اقتدارشان و پیروزی بر رقیب آماده می کند. از طرف دیگر هورمون تستستورون یا هورمون مردانه هم آنان را برای این رقابت جویی که گاهی به پرخاشگری تبدیل می شود، آماده می کند.

نصیحت پذیر نبودن مردها: مردها به خاطر ویژگی اقتدارطلبی شان با هر چیزی که نشاندهنده این باشد که توانایی شان زیر سوال رفته است، مقابله می کنند. یکی از چیزهایی که به نظر مردان نشان دهنده زیر سوال رفتن اقتدار است، نصیحت کردن همسرانشان خواهد بود. حتما شما هم تجربه این را داشته اید که اگر روی چیزی بیش از حد اصرار کنید، شوهرتان آن را انجام نمی دهد یا با نق زدن و نارضایتی انجامش می دهد. هدف مردها در این مواقع این نیست که شما را ناراحت کنند یا با حرفتان موافق نباشند، مسئله این است که لحن نصیحت گرانه شما باعث موضع گیری او شده است. کافی است لحن تان را جوری عوض کنید انگار که دارید در زمین او بازی می کنید.

راه حل سریع مردها: وقتی برای مردها مشکلی را تعریف می کنید، بیشتر از هر چیزی در سرشان به فکر راه حل آن مشکل هستند. برای شما به عنوان یک زن احتمالا از همه مهمتر این است که شوهرتان مشکل شما را بشنود و با شما همدردی کند اما برای آنان مهم این است که به عنوان کمک، راه حل مشکل شما را بگویند، ضمن اینکه پیدا کردن راه حل نشاندهنده توانایی آنهاست. به هر حال راه حل دادن سریع اصلا به معنای نادیده گرفتن حس شما و حوصله نداشتن حرف های شما نیست. آنان فکر می کنند شما به این خاطر مشکلتان را تعریف کرده اید تا راه حلی پیدا کنید. گاهی سکوت مردها هم به همین معناست. سکوت می کنند چون راه حلی ندارند!

خونسردی مردان: «مردها اصلا عاطفه حالی شان نمی شود.» این اتهامی است که خیلی از خانم ها به آقایان می زنند اما روان شناسان حرف دیگری دارند. آنها می گویند چیزی که خانم ها و آقایان را در این مورد از هم متفاوت می کند این است که آقایان می توانند جنبه های عاطفی و عقلانی یک موضوع را از هم جدا کنند اما برای خانم ها تقریبا همه چیز می تواند عاطفی باشد. به این معنا که خانم ها احساساتشان را در خیلی از چیزها دخیل می کنند اما آقایان می توانند خیلی جاها احساساتشان را کنترل کنند.

عصب شناس ها می گویند دلیل این قضیه این است که مرکز عاطفه در مردها فقط در نیمکره راست مغز است اما در خانم ها مراکز عاطفه در هر دو بخش چپ و راست مغز پراکنده اند. مرکز صحبت کردن و تفکر منطقی سمت چپ مغز است برای همین تفکر منطقی خانم ها با عواطف شان در هم آمیخته است اما مردها می تواننند این دو را از هم جدا کنند. این تفاوت جنسیتی، در دعواهای بین خانم ها و آقایان خیلی خوب خودش را نشان می دهد.

وقتی خانم ها وسط بحث با شوهرشان داغ می کنند یا عصبانی می شوند یا گریه می کنند یا هر دو، معمولا همزمان بهت می کنند چطور شوهرشان همچنان خونسرد ایستاده و منطقی بحث را پیش می برد. در واقع آقایان غیرعاطفی نیستند. گواه عاطفی بودن آنها این همه دیوان شعر که توسط مردها سروده شده است. البته این به معنای این نست که مردها هرگز در بحث ها احساسی نمی شوند. آنان هر وقت احساس کنند قلمروشان زیر سوال رفته است احساساتی و معمولا عصبانی می شوند.

سکوت مردان: مردها کم حرف تر از زن ها هستند. این را هم عامه مردم قبول دارند و هم تحقیق های روانشناس ها آن را ثابت کرده است. روانشناس ها می گویند زن ها روزانه 6 هزار تا 8 هزار لغت به کار می برند اما مردها یک سوم این تعداد کلمات را می گویند. دلیل این پدیده آن جور که عصب شناس ها می گویند این است که مرکز تکلم در مردها فقط در سمت چپ مغزشان واقع شده است اما مرکز تکلم در زن ها هم در سمت راست و هم در سمت چپ مغز وجود دارد. البته روانشناس های تکاملی می گویند مردها در طول هزاران سال یاد گرفته اند کم حرف باشند. آنها می گویند هزاران سال پیش مردها برای شکار باید ساکت کمین می کردند وگرنه شکار در می رفت و بقای خانواده به خطر می افتاد. از آن طرف زن ها باید با همگروهی های خانم خودشان حرف می زدند و از بچه های شان مراقبت می کردند. بقای آنها به همین رابطه داشتن بر می گشت. مردها در طول رشد هم دیرتر زبان باز می کنند و مهارت های کلامی شان از زن ها کمتر است. در ادامه به این شکل های متفاوت حرف زدن مردان و زنان می پردازیم.

تیتروار حرف زدن مردها: اگر صحبت کردن د ر مورد مسائل روزمره را به دو شیوه گزارش توصیفی وگزارش علمی تقسیم کنیم، زن ها به شیوه توصیفی و مردها به شیوه علمی حرف می زنند. در واقع خانم ها، بیشتر در مورد جزئیات حرف می زنند اما حرف زدن مردها بیشتر منطقی و علمی است. آنها آن چیزی که فکر می کنند گفتنش لازم است را می گویند. برای همین به نظر می رسد مردها فقط تیتر اتفاق ها را می گویند و نه شرح آنها را. این اصلا به این معنا نیست که شوهرتان نمی خواهد شما از اتفاقات روزمره خبردار شوید، یا شما را لایق دانستن آنها نمی داند. مردها به طبیعت خودشان رفتار می کنند و شما نباید با دید زنانه خودتان حرف های آنها را تفسیر کنید.

صراحت مردان: زن ها معمولا غیرمستقیم حرف خودشان را می زنند و گلایه دارند چرا مردها حرف های شان را نمی فهمند. مثلا ممکن است شما به همسرتان بگویید چایی نمی خوری و منظورتان این باشد که بای با هم چایی بخوریم اما مردها معمولا به درون خودشان مراجعه می کنند و اگر چایی میل نداشته باشند با صراحت این را می گویند. این صراحت نشانه بی ادبی یا بی توجهی همسرتان نسبت به شما نیست. او فقط طبق طبیعت مردانه اش به شما گوش می دهد.

دستور دادن مردان: مردها از بچگی به امری حرف زدن عادت می کنند و دخترها به پیشنهادی حرف زدن. پسرها در بازی های شان می گویند: «توپ را بنداز برای من!» اما دخترها می گویند: «می یاین با هم خاله بازی کنیم؟» هم دخترها و هم پسرها به خاطر شیوه خاص حرف زدن خودشان تشویق می شوند و این نوع حرف زدن در آنها نهادینه می شود. اگر مردی از جمله های امری زیادی استفاده می کند به این معنا نیست که صبح تا شب دستور می دهد و قصدش ریاست کردن است، فقط طبق طبیعت مردانه اش رفتار می کند. اینکه در دنیای زنانه و ظریف خودتان که همه جمله ها را ترجیحا به صورت پیشنهاد می گویید تا به صورت امر، جملات مردانه را تفسیر کنید چیزی را حل نمی کند.

کج بودن دوزاری مردان: زن ها راحت تر می توانندن ذهن دیگران را بخوانند. مردها در این مورد خیلی ضعیف تر عمل می کنند. آنها کمتر از زن ها از روی چهره به قصد یا احساس پشت آن پی می برند. شما به عنوان یک زن احتمالا از این ناتوانی مردها خیلی شاکی هستید و آن را به پای بی توجهی می گذارید اما واقعا این شم زنانه شما را ندارند و بهتر است احساسات تان را به زبان بیاورید تا آنها متوجه شوند.

منبع: سپیده دانایی