دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

ویژگی های جالب که از LG G5 انتظار داریم


پرچمدار جدید ال‌جی، با استفاده از بدنه‌ی ماژولار، این روزها حسابی سر و صدا به پا کرده است. ماژول‌هایی که هر یک قابلیت‌ها و امکانات مخصوص به خود را دارند و با سرعت و راحتی به گوشی شما متصل می‌شوند. اما در این بین هنوز جای خالی بعضی از این گجت‌ها خالی است. ماژول‌هایی که امیدواریم به زودی شاهد اضافه شدن آن‌ها به ال‌جی G5 باشیم. با زومیت همراه شوید.

zoomit.ir - محمد حسین ملک: پرچمدار جدید ال‌جی، با استفاده از بدنه‌ی ماژولار، این روزها حسابی سر و صدا به پا کرده است. ماژول‌هایی که هر یک قابلیت‌ها و امکانات مخصوص به خود را دارند و با سرعت و راحتی به گوشی شما متصل می‌شوند. اما در این بین هنوز جای خالی بعضی از این گجت‌ها خالی است. ماژول‌هایی که امیدواریم به زودی شاهد اضافه شدن آن‌ها به ال‌جی G5 باشیم. با ما همراه شوید.

v ماژول جالب که انتظار اضافه شدن آن به LG G5 را داریم

ال جی جی ۵ با طراحی ماژولار خود ویژگی‌‌های بسیاری متنوعی را می‌تواند در اختیار کاربر قرار دهد. اما اگر قرار بر تولید ماژول‌های جدید بود، چه ایده‌هایی برای این ماژول می‌توان داشت. در ادامه به مرور برخی از آن‌ها خواهیم پرداخت.

ماژول افزودن باتری مجزا

جزو افرادی هستید که لحظه‌ای هم از گوشی همراهشان جدا نمی‌شوند؟ پس حتما عمر باتری تلفن‌های هوشمند جدید هم جواب نیازها و استفاده‌های بی‌شمار  شما را نمی‌دهد. اگر جزو چنین افرادی باشید، تعویض باتری با یک باتری شاٰژ شده یا پاوربانک راه‌حل‌های دم دستی خوبی هستند! ولی یک راه حل دیگر هم وجود دارد و آن‌ استفاده از ماژول باتری است که به پشت دستگاه شما اضافه شود و عمر باتری فعلی شما را تا ۲۰۰۰ میلی‌آمپر افزایش دهد.

دوربین حرارت

 Flir جزو شرکت‌هایی است که در زمینه تولید دوربین‌هایی با قابلیت تشخیص حرارت کار می‌کند. طبیعتا اگر امکان اضافه کردن اینچنین دوربین‌هایی به گوشی هوشمند شما میسر شود، شرکت‌های صنعتی بسیاری از آن‌ استقبال خواهند کرد.

بلندگوی مجزا در قسمت جلو

اگر شما هم علاقمند به پخش موزیک با صدای بلند هستید و دنبال یک بلندگوی حرفه‌ای می‌گردید، پس ال‌جی باید ماژولی را برای رفع نیازهای شما ارایه کند. نظرتان در مورد یکی از بلندگوهای شرکت B&O چیست؟

شارژر وایرلس

هر چند چسباندن یک شارژر Qi به پشت گوشی و شارژ بی‌سیم آن، مزیت قابل توجهی برای کاربران پرمصرف امروزی باشد، ولی ظاهر گوشی را اندکی ناخوشایند می‌کند. اما وجود آن بهتر از نبودنش است و ما هم امیدواریم ال‌جی فکری به حال اضافه کردن شارژر وایرلس به لیست ماژول‌هایش کند.

v ماژول جالب که انتظار اضافه شدن آن به LG G5 را داریم

NERF Tactical Rail Mount

اگر جزو علاقمندان به بازی‌ هستید، استفاده از این ماژول به شما پیشنهاد می‌شود. دستگاه‌های NERF با وصل شدن تلفن هوشمند، امکان تبدیل آن به یک هدست واقعیت مجازی سرگرم کننده را می‌دهند. یکی از بازی‌های این دستگاه،‌ به شما این قابلیت را می‌دهد تا وارد دنیای واقعیت مجازی شوید و با یک تفنگ مجازی به آن‌ها حمله‌ور شوید. اضافه شدن این دستگاه به عنوان ماژول، می‌تواند شما را با جی ۵ سرگرم کند.
 
کنترلر بازی

اگر تمام روز با بازی‌های موبایل مشغول هستید، استفاده از دسته بازی در تلفن‌های هوشمند، مطمئنا تجربه لذت‌بخشی را از بازی کردن با موبایل برای شما ارمغان خواهد آورد. تجربه دکمه‌های جوی‌ستیک و دکمه‌های اضافی اگر با یک باتری با عمر بیشتر  همراه باشد، می‌تواند ماژول بی‌نظیری برای گیمرها باشد.

داک کنترل سلامتی

این روزها که بازار اپلیکیشن‌ها و ابزارهای سلامتی حسابی داغ شده است، وجود چنین ماژولی نیز ضروری محسوب می‌شود. ماژولی که بتواند ضربان قلب،‌ قند خون و تنفس شما را کنترل کند و یک آمار کلی از وضعیت سلامتی‌تان را به شما گزارش دهد و همیشه همراه گوشی شما باشد.


ویدیو مرتبط :
‫مقایسه LG G5 با LG G6‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

13 ویژگی که انتظار داریم در iOS 9 ببینیم


اپل امسال نسخه جدید سیستم عامل موبایل خود یعنی آی او اس 9 (iOS 9) را معرفی خواهد کرد.