دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

همه چیز درباره تبلت sony xperia +تصاویر تبلت سونی اکسپریا



همه چیز درباره تبلت sony xperia +عكس

 

  تبلت,تبلت سونی,تبلت سونی اکسپریا,تبلت sony xperia

 

تبلت سونی اکسپریا - شرکت سونی نیز بعد از رونق گوشی های xperia تبلت xperia را نیز تولید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از cnet ، در میان هیاهو و سود دهی گوشی های xperia  در بازار جهانی همراه با استقبال کاربران از تبلت های موجود در بازار شرکت سونی نیز  برای رقابت با سایر شرکت ها نخستین تبلت xperia خود را تولید کرد .

این تبلت دارای صفحه نمایش 9.4  اینچی با وضوح 800 در 1280 و سی پی یو targa 3  4 هسته ایو حافظه 64 گیگا بایتی و سیستم عامل اندروید به همراه ژیروسکوپ و شتاب سنج است.

این تبلت دارای دو دوربین است که یکی 8 مگاپیکسلی در پشت  و دیگری 1 مگا پیکسلی در جلوی دستگاه است همچنین قابلیت استفاده از کابل و پخش HDMI را دارد.از ویژگی های این تبلت می توان به قابلیت پخش بلوری اشاره کرد.یکی از برنامه های کاربردی این تبلت قابلیت کنترل لوازم الکترونیکی از قبیل تلویزیون ، ضبط صوت و ... است.

 تبلت سونی اکسپریا

  تبلت,تبلت سونی,تبلت سونی اکسپریا,تبلت sony xperia

 

تبلت سونی اکسپریا

  تبلت,تبلت سونی,تبلت سونی اکسپریا,تبلت sony xperia

 

منبع:باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
نقد و بررسی تبلت سونی اکسپریا زد Sony Xperia Z

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

همه‌چیز درباره تبلت سونی اکسپریا Z2/نازک‌ترین در جهان+ تصاویر



اخبار,اخبار تکنولوژی,تبلت سونی اکسپریا

 

اخبار تکنولوژی - همه‌چیز درباره تبلت سونی اکسپریا Z2/نازک‌ترین در جهان

جدیدترین نسل از تبلت‌های سایز بزرگ سونی وارد بازار شده است. محصولی زیبا که با توانمندی‌های چشم‌گیرش رقیبی برای همه دیگر هم‌کلاسانش شده است.

جدیدترین آیپد شرکت اپل شاید طراحی بسیار زیبایی داشته باشد اما کافی است تا مقداری آب به داخل آن نفوذ کند تا دستگاه شما تبدیل شود به یک قاب بی‌ارزش.
 شرکت سونی که پس از چندین سال شراکت خود با اریکسون را به پایان رساند، به تازگی با تولید تلفن ها و تبلت های ضد آب زیبا توانسته سهم خوبی در بازار به دست آورد. جدیدترین محسول سری اکسپریا از این شرکت یک تبلت 10.1 اینچی است که به گفته سازندگان نازک ترین تبلت جهان محسوب می شود.


 اکسپریا Z2 به عنوان نسخه جدیدتر تبلت Z معرفی شده است و با اینکه ظاهر جدیدی ندارد اما به سخت افزار قدرتمندتری مجهز شده است. این دستگاه به پردازنده اسنپ دراگون 801 با قدرت پردازشی 2.3 گیگاهرتز مجهز شده است که آن را تبدیل به یکی از قوی ترین ها در بازار کرده است.
 قیمت این دستگاه در اروپا در حال حاضر از 399 یورو آغاز می شود، هم قیمت با آیپد 16Gb wifi، اما تفاوت آن با دستگاه اپل وجود شبکه 4G است که برای خرید نسخه مشابه آیپد باید 100 یورو بیشتر هزینه کنید.


طراحی و ساخت
 هنگامی که شما تبلت Z2 را برای اولین بار در دست می گیرید اولین موضوعی که توجه شما را جذب می کند نازکی بسیار آن است. این دستگاه تنها 6.4 میلیمتر ضخامت دارد و وزن سبک 426 گرمی آن نیز باعث می شود تا احساس کنید که یک دفتر بسیار نازک را در دست گرفته اید. آیپد ایر اپل با 7.5 میلی‌متر ضخامت و 469 گرم وزن هم ضخیم تر است و هم سنگین تر.


 این نازکی بیش از حد جهت منفی خود را نیز دارد. هنگامی که شما آیپد را در دست می گیرید به دلیلبدنه آلومینیومی مقاومت آن را حس می کنید اما هنگام کار کردن با این دستگاه باید مواظب باشید تا به صورت اشتباهی آن را خم نکنید چون این موضوع کاملا ممکن است.

طراحی ظاهری این دستگاه نسبت به نسخه قبلی تغییر چندانی نکرده است اما همچنان زیبا است. قسمت جلوی این وسیله بدون هیچ دکمه ای ساخته شده و به صورت کامل از شیشه پوشانده شده است.


یکی از نکات منفی که احتمالا به دلیل ضخامت کم این دستگاه به وجود آمده است وجود قاب هایی بسیار عریض در اطراف صفحه نمایش است. 2.2 سانتی‌متر قاب سیاه رنگ در هر طرف باعث شده تا ظاهر دستگاه مقداری از زیبایی خود را از دست دهد. این موضوع احتمالا به دلیل تلاش سونی برای نازک تر کردن تبلت رخ داده است اما بهتر بود که ضخامت تبلت بیشتر می شد و در عوض حداقل بخشی از این قاب ها حذف می شد.
 همانند مدل قبلی Z2 کاملا ضد آب است. به این معنا که شما می توانید این دستگاه را با خیال راحت زیر آب بگیرید و نگران از کار افتادن آن نباشید.  تمامی ورودی های این تبلت به استثنای ورودی هدفون با درپوش هایی پوشانده شده اند تا از ورود آب جلوگیری کنند.


 سونی مدعی شده که در این تبلت از سیستم های نمایشی در تلویزیون های خود استفاده کرده است  که کیفیت اسکرین را افزایش می دهد. هر سیستمی که سونی در این دتگاه به کار برده به خوبی عمل کرده است. کیفیت صفحه نمایش بسیار عالی است و شما می توانید تصاویری عالی را از این دستگاه دریافت کنید.


سیستم عامل
 اکسپریا Z2  به آخرین نسخه آندروید، کیت کت 4.4.2 مجهز است. سونی این سیستم عامل را با طراحی مخصوص خود تغییر داده است و نرم افزاریهای مخصوص موسیقی، تصویر و ویدیو خود را جایگزین نرم افزارهای اصلی کرده است.
همانطور که در ابتدا گفتیم این دستگاه به یک پردازنده قدرتمند مجهز است و از 3 گیگابایت حافظه رم بهره می برد. این مشخصات یعنی با یک دستگاه بسیار قدرتمند مواجه هستیم که به راحتی می تواند تمامی نرم افزارها و بازی های بازار را اجرا کند.


باتری
 شاید بتوان گفت که منفی ترین بخش دستگاه جدید سونی باتری آن است. باتری اکسپریا Z2  نسبت به سایر رقبا ضعیف تر عمل می کند و نمی تواند ساعات زیادی برای شما کار کند. هرچند که این موضوع در هنگام استفاده سنگین از سیستم آن است.
در آزمایش پخش ویدیو استانداردی که صورت گرفت Z2 توانست به مدت 13 ساعت و 20 دقیقه به صورت یکسره به کار بپردازد. مدت زمانی دقیقا برابر با آیپد ایر.در هنگام استفاده های سنگین همانند بازی، باتری دستگاه با سرعت زیادی خالی می شود، این موضوع مربوط به سخت افزار قدرتمند دستگاه است که برای کار نیاز به انرژی زیادی دارد.
با این حال به نظر می رسد که بخشی از این مشکل یک مشکل نرم افزاری باشد و ما امیدواریم که سونی بتواند با یک به روز رسانی این مشکل را رفع کند.


دوربین
 این دستگاه به یک دوربین 8 مگاپیکسلی مجهز است که همانند سایر دوربین های تبلتی عمل می کند و می تواند کیفیت مناسبی را به شما ارایه دهد.در نهایت می تواند گفت که اکسپریا Z2 نسبت به نسخه قبلی خود پیشرفت چندانی نداشته است اما هم چنان توانسته خود را به شکل یک دستگاه قدرتمند نشان دهد. اگر تصمیم دارید تا این دستگاه را خریداری کنید حتما در نظر داشته باشید که باتری آن در حال حاضر چندان قدرتمند نیست. هرچند که ممکن است سونی در آینده این مشکل را رفع کند.

اخبار,اخبار تکنولوژی,تبلت سونی اکسپریا

تبلت سونی اکسپریا Z2

اخبار,اخبار تکنولوژی,تبلت سونی اکسپریا

تبلت سونی اکسپریا Z2

اخبار,اخبار تکنولوژی,تبلت سونی اکسپریا

تبلت سونی اکسپریا Z2

اخبار,اخبار تکنولوژی,تبلت سونی اکسپریا

تبلت سونی اکسپریا Z2

اخبار,اخبار تکنولوژی,تبلت سونی اکسپریا

تبلت سونی اکسپریا Z2

اخبار,اخبار تکنولوژی,تبلت سونی اکسپریا

تبلت سونی اکسپریا Z2

اخبار,اخبار تکنولوژی,تبلت سونی اکسپریا

تبلت سونی اکسپریا Z2

اخبار,اخبار تکنولوژی,تبلت سونی اکسپریا

 

 دو تصویر که با استفاده از دوربین Z2 عکس برداری شده‌اند

اخبار,اخبار تکنولوژی,تبلت سونی اکسپریا

اخبار,اخبار تکنولوژی,تبلت سونی اکسپریا

 

اخبار تکنولوژی - بازار خبر