دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

همه چیز درباره ایکس باکس وان


ایکس باکس وان در 13 کشور جهان همراه با جشنی بزرگ عرضه شد و همانند پلی استیشن 4 توانست در طی 24 ساعت از فروش 1 میلیونی بگذرد.


ویدیو مرتبط :
مقایسه بازی در ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرینت سه بعدی پا برای‌اردک معلول/سیستم عامل فایرفاکس در‌اسپانیا/اجرای‌اپ های‌ویندوز8 روی‌ایکس باکس‌ وان



 پرینت سه بعدی,اخبار,اخبار علمی

 دنیای پرینت سه بعدی هر روز آپدیت های جدید خود را به رخ می کشد که در جدیدترین رخداد، ساخت پای مصنوعی برای اردک معلول است که این صنعت را به جلو می برد.
 

"باترکاپ" اردکی که با پای عقب به دنیا آمد، اینک با استفاده از چاپ سه بعدی پا، در آرلینگتون تنسی می تواند راه برود.

جنس پای مصنوعی از سیلیکون بوده که توسط کمپانی چاپ سه بعدی NovaCopy و Feathered Angels Waterfowl Sanctuary از روی پای چپ خواهر باترکاپ بنام Minnie پرینت سه بعدی شده است.

از آنجایی که چاپ سه بعدی به صورت جسم سخت در می آید قالب اولیه با سه بعدی درست شده و بعد برای ایجاد محصول نهایی سیلیکون را داخل قالب قرار داده تا پای مصنوعی نرم از کار در بیاید.

گفتنی است ساخت قالبهای سه بعدی برای ایجاد محصول نهایی نیز بوسیله پرینتر های سه بعدی در حال گسترش روزافزون است خصوصا برای ساخت محصولاتی که قرار نیست جسم جامد سخت باشد.

  پرینت سه بعدی,اخبار,اخبار علمی

 منبع: سی نت
 
 سیستم عامل فایرفاکس در اسپانیا
چالشگر سیستم عامل آندورید - سیستم عامل فایرفاکس- این هفته در اسپانیا عرضه می شود.

فایرفاکس روی گوشی هوشمند توسط آلکاتل و ZTE Open پشتیبانی شده و کمپانی موزیلا با هدف عرضه سیستم عامل جدید و رقیبی برای آندروید قول داده است بلافاصله بعد از عرضه توسط تلفونیکای اسپانیا، دویچه تله کام را نیز بی نصیب نگذارد تا در دو بازار هم زمان به جنگ آندروید برود.

سیستم عامل Firefox OS بسیاری از سرویس های خود را با هدف کاهش هزینه برای کاربر ، تحت وب تعریف کرده و کاربران از روی گوشی های هوشمند تحت فایرفاکس می توانند به اپ های تحت وب دسترسی پیدا کرده و کارهای خود را انجام دهند.

بر اساس گفته مقامات مخابراتی تلفونیکای اسپانیا، اولین گوشی مجهز به فایرفاکس این هفته در بازار این کشور عرضه می شود. پیش تر در نمایشگاه CES لاس وگاس و نیز کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونا، گوشی های مبتنی بر سیستم عامل فایرفاکس معرفی شده بودکه اینک نسخه نهایی عرضه می شود.

موزیلا با هدف رقابت در پرفورمنس و انجام سریع عملیاتها در رقابت با گوشی های هوشمند برتر، پا به این عرصه گذاشته است. کمپانی های مخابراتی نیز سعی دارند ورود سیستم عامل جدید را پذیرفته و مقدمات ورود فنی ان را حاضر سازند.

ZTE Open  نیز به قیمت 69 یورو از امروز دوم جولای راهی بازار مصرف می شود. دویچه تله کام می خواهد گوشی جدید را فعلا در لهستان بین علاقمندان بفروشد و کمپانی Telenor نیز گفته اواخر امسال، در مرکز و شرق اروپا گوشی های فایرفاکسی را عرضه می کند.

    پرینت سه بعدی,اخبار,اخبار علمی

 منبع: اسلش گی یر

  اجرای اپ های ویندوز روی ایکس باکس وان
رابطه ایکس باکس وان و ویندوز 8 رابطه ای تنگاتنگ بوده و مطابق گفته کارشناسان در کنفرانس اخیر مایکروسافت در سان فرانسیسکو، ایکس باکس می تواند اپ های ویندوز 8 که در فروشگاه مایکروسافت موجود است را اجرا کند.

معماری ایکس باکس طوری بوده که قابلیت پذیرش اپ های ویندوز 8 را دارد. استیو گوگنهایم قائم مقام مایکروسافت و رییس گروه موسوم به Developer and Platform Evangelism می گوید ایکس باکس دو انجینه بوده و دو موتور دارد که یکی برای بازی و یکی برای ویندوز 8 تعریف شده است. به گفته وی ایکس باکس وان ، روی کرنل ویندوز اجرا می شود اما نمی دانستیک تا چه حد با ویندوز 8 کار می کند، اما در نهایت روابط دو پلتفورم به خوبی شکل گرفت و بهتر از تصور ما شد.

تنها نکته مهم اینکه توسعه دهندگان نرم افزاری حق پابلیش مستقیم روی ایکس باکس وان را نخواهند داشت و نیاز به پابلیشر دارند. شاید در آینده مایکروسافت استثنا آتی برای توسعه دهندگان اپ های ویندوز 8 قائل شود که صنعتی متفاوت از صنعت گیم را دنبال می کنند.

به هر حال مالکان ایکس باکس وان فرصت تازه ای برای امتحان کردن اپ های مختلف روی کنسول جدید خود خواهند داشت.

باید منتظر شد تا ببینیم تا در آخر، چه داستانی رقم می خوردو چگونه پلتفورم ها به سوی یکدیگر کشیده می شوند.

   پرینت سه بعدی,اخبار,اخبار علمی

   منبع:اسلش گی یر

منبع:khabaronline.ir