دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

هشدار کارشناسان در مورد پیچیده تر شدن سایت های آلوده



 

 

هشدار کارشناسان در مورد پیچیده تر شدن سایت های آلوده

 

 

کارشناسان امنیتی می گویند وب سایت های مخرب و آلوده به کدهای بدافزاری روز به روز پیچیده تر شده و شناسایی و مقابله با آنها هم دشوارتر می شود.

به گزارش فارس به نقل از زد دی نت، بررسی ها حاکیست اگر چه مقابله گسترده ای با این وب سایت ها به عمل آمده، اما سایت های یاد شده در چهار سال گذشته بسیار پیچیده شده و موتورهای ضدویروس برای مقابله با آنها کار دشواری پیش رو دارند.

اگر چه بسیاری از موتورهای جستجو در سال های اخیر تلاش کرده اند با به روزرسانی فنی این سایت ها را بلوکه و متوقف کنند، اما تحلیل گران می گویند موفقیت ها در این زمینه کمتر از حد انتظار بوده است.

تحلیل ۱۶۰ میلیون صفحه وب در ۸ میلیون سایت نشان می دهد که ۳ میلیون بدافزار در صفحات مختلف این سایت ها به طور خواسته یا ناخواسته جاگذاری شده و هر روز بیش از ۴ میلیون رایانه به این بدافزارها آلوده می شوند.

در این میان سوءاستفاده از تکنیک های مهندسی اجتماعی هم برای فریب کاربران و آلوده کردن رایانه های آنان به بدافزار بیشتر شده و کاربران باید در این زمینه هم هشیار باشند.

جالب آنکه هکرها هر روز بیش از ۸۰ هزار صفحه آلوده وب طراحی می کنند که مقابله با این حجم فزاینده از تهدید کار دشواری است..... /  خبرگزارى فارس


ویدیو مرتبط :
هوای آلوده یا فرهنگ آلوده ....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نحوه دریافت برنامه امتحانات دانشگاه پیام نور/هشدار نسبت به اطلاع‌رسانی سایت‌های غیرمعتبر



سایت تخفیف,سایت نت برگ

دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور

نحوه دریافت برنامه امتحانات دانشگاه پیام نور/هشدار نسبت به اطلاع‌رسانی سایت‌های غیرمعتبر

دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور، گفت:‌ برنامه امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه پیام نور از امروز در سایت سیستم جامع گلستان قابل مشاهده است.

مهندس مقداد محمودی گفت: کلیه دانشجویان دانشگاه پیام نور در تمام مقاطع کارشناسی، کاردانی و کارشناسی ارشد می‌توانند گزارش 428 " برنامه امتحان پایان ترم دانشجو" را از امروز در سایت سیستم جامع گلستان مشاهده کنند.

وی گفت: دانشجویان برای دریافت این برنامه به بخش آموزش و اطلاعات ثبت نام و امتحان مراجعه کنند.

محمودی افزود: امکان دریافت گزارش برای دانشجویان بدهکار حداکثر 72 ساعت از زمان پرداخت شهریه مقدور می‌باشد.

دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور همچنین به گزارشات دریافتی از مرکز آزمون اشاره کرد و افزود: طبق اعلام گزارش مرکز آزمون اطلاع رسانی نادرست برخی از سایت‌ها و وبلاگ‌های غیر معتبر در خصوص اطلاع رسانی نادرست زمان دریافت گزارش امتحانات مشکلات عدیده‌ای را برای دانشجویان و مرکز آزمون ایجاد کرده است.

وی گفت: همانطور که قبلا نیز اشاره شده است سایت رسمی دانشگاه پیام نور به نشانی www.daneshgahnews.com می‌باشد و سایر سایت‌های مشابه با این سایت غیر معتبرند./ایسنا