دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

نوکیا E6 اسمارتفونی برای مدیران


نوکیا کاربران تجاری خود را نیز فراموش نکرده و برای آن ها هم محصولی جدید آماده کرده است. مدل E6، تلفنی است که نمایشگری با رزولوشن VGA و سایز 2.46 اینچ را به کاربر ارائه می دهد. این نمایشگر لمسی است اما در عین حال کیبرد QWERTY نیز برروی E7 قرار گرفته است.

نوکیا X7 تلفنی است که از جدید ترین آپدیت سیمبیان یعنی anna بهره می برد و تمرکز آن بیشتر بر روی سرگرمی است. اما نوکیا کاربران تجاری خود را نیز فراموش نکرده و برای آن ها هم محصولی جدید آماده کرده است. مدل E6، تلفنی است که نمایشگری با رزولوشن VGA و سایز 2.46 اینچ را به کاربر ارائه می دهد. نمایشگری که تراکم پیکسلی برابر 326 پیکسل در هر اینچ دارد. این نمایشگر لمسی است اما در عین حال کیبرد QWERTY نیز برروی E7 قرار گرفته است. این ها ویژگی های اصلی این تلفن بودند. اما بگذارید نگاهی هم به مشخصات دیگر این گوشی بیاندازیم.



8 گیگابایت حافظه داخلی ، 256 مگابایت RAM و یک گیگابایت ROM ؛ امکاناتی هستند که شاید برای یک گوشی تجاری بد به نظر نرسند. طبعا امکانات ارتباطی جدید هم در این گوشی فراموش نشده اند. شبکه 3G این تلفن در حالت HSDPA، 10.2 مگابیت بر ثانیه و در حالت HSUPA، دومگابیت بر ثانیه؛ سرعت دارد. وجود GPS هم که بدیهی است.

از طرف دیگر می بینیم که E6 امکانات ارتباطی را با امکانات جذابی در هم آمیخته است. در این گوشی شاهد یک دوربین 8 مگاپیکسلی با فلش LED خواهید بود. اما نکته منفی، فکوس ثابت این دوربین است که ممکن است مخصوصا در عکسبرداری از فواصل نزدیک برایتان مشکل ساز شود. این دوربین همچنین قابلیت فیلم برداری با کیفیت 720P و با سرعت 25 فریم در ثانیه را با پردازشگر 680 مگاهرتزی اش دارد.

پشتیبانی از انواع فرمت های رایج صوتی و تصویری هم در این اسمارتفون وجود دارد. اما طیف این فرمت ها به گستردگی مدلX7 نخواهد بود. نکته دیگر این که در کنار قابلیت نمایش فایل های آفیس، امکان ویرایش آن ها هم وجود دارد که این بی شک نکته ای مثبت منظور خواهد شد. باتری این گوشی هم 1500 میلی آمپری می باشد. پس می توانید روی دوام آوردن این باتری برای 14 ساعت و 40 دقیقه در مکالمه روی شبکه 3G حساب کنید.

منبع : Narenji.ir


ویدیو مرتبط :
سیمبین بلله (belle) برای گوشی های نوکیا c7- n8 - e7- c6-01 - e6 and x7

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدیران اقتصادی راتهدید به محاکمه نکنیم



 

نهاوندیان؛ مدیران اقتصادی را تهدید به محاکمه نکنیم

 

 

نهاوندیان؛ مدیران اقتصادی را تهدید به محاکمه نکنیم

 

 

رئیس اتاق بازرگانی ایران به نمایندگی از بخش خصوصی از فضای منفی که علیه مدیران اقتصادی خصوصی ایجادشده، انتقاد کرد. او از تریبون پارلمان خصوصی به دولتی ها هشدار داد ایجاد دادگاه ویژه برای وصول مطالبات معوق بانکی به ضرر اقتصاد ملی است و نباید بدون نگاه کارشناسی، مدیران اقتصادی که بدهی معوق بانکی دارند، محکوم کنیم چراکه عواملی خارج از اراده فعالان اقتصادی در افزایش مطالبات معوق بانکی موثر بوده است و نباید علیه مدیران اقتصادی فضاسازی منفی کرد. محمد آقانهاوندیان در نطق انتقادی خود به لایحه برنامه پنجم توسعه نیز اشاره یی کرد و برنامه یی را اجرایی دانست که با مشورت بخش خصوصی تصویب شود.

 


او نقدی به تدوین لایحه نیز داشت و اینکه برنامه یی که «کمی» نباشد و سیگنال های اعتمادبخش به بخش خصوصی ندهد، برنامه نیست. نهاوندیان علاوه بر بحث برنامه پنجم به قانون هدفمند کردن یارانه ها و اینکه این قانون باید با کمترین فشار به واحدهای تولیدی اجرا شود نیز گریزی زد.رئیس اتاق بازرگانی ایران در جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران با اشاره به ضرورت برقراری عدالت در جامعه گفت؛ لازمه عدالت اعتدال و مقابله با افراط و تفریط است و اگر فردی بخواهد حق را در جامعه جاری سازد به طور قطع باید با افراط و تفریط مقابله کند.رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران افزود؛ نمی توان به عدالت دست یافت مگر اینکه در برخوردها انصاف را رعایت کرد و آنچه را که برای خود فرد پسندیده است برای دیگران نیز مورد پسند واقع شود، این در حالی است که در شرایط اجتماعی امروز که بر اقتصاد سایه افکنده است، باید هر جا که می توان انصاف را رعایت کرد و از تندی ها که سبب التهاب در جامعه می شود، پرهیز کرد چرا که این امر به اقتصاد نیز لطمه می زند.وی با اشاره به جلسه ۱«۵ در نیویورک برای اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران خاطرنشان کرد؛ تحریم اقتصادی درباره ایران بی نتیجه است و تجربه این امر را به اثبات رسانده است، بنابراین اگر بر شدت تحریم ها افزوده شود به هیچ وجه نتیجه مورد نظر تحریم کنندگان را حاصل نمی کند.

 


به گفته نهاوندیان اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران موجب ضرر و زیان تحریم کنندگان خواهد شد اما در مقابل نتیجه سیاسی نخواهد داشت و تنها سبب می شود که هزینه های اضافی منتقل شود و آنها بیش از گذشته نسبت به بدخواهان و اعمال کنندگان تحریم بدبین شوند. به گفته رئیس پارلمان بخش خصوصی، بدخواهان در اعمال تحریم ها به دنبال سخت تر کردن شرایط کار فعالان اقتصادی هستند، بنابراین برای اینکه به کمک کسانی بشتابیم که تحریم ها علیه آنها اعمال می شود باید توجه ویژه یی را به مدیران و فعالان اقتصادی داشته باشیم. در این میان وظیفه اصلی نگاه حمایت گرایانه و خوشبینانه به فعالان اقتصادی است.

 

 


● مصوبه «ضمانت خانوادگی»

 


نهاوندیان با اشاره به برگزاری جلسه یی با بانک مرکزی در مورد مصوبه «ضمانت خانوادگی» نیز اظهار داشت؛ کمیته یی بین اتاق بازرگانی و بانک مرکزی تشکیل شده است تا اصلاحات لازم در مصوبه صورت گیرد اما به هر حال اتاق آمادگی وصول مطالبات بانکی را دارد اما باید توجه داشت برخورد خشن و مبتنی بر سوءظن در اقتصاد بیشترین لطمه را وارد خواهد کرد.

 

 


● ایجاد صندوق حمایت از کارآفرینان



وی پیشنهاد ایجاد صندوق حمایت از کارآفرینان در اتاق های بازرگانی سراسر کشور را گامی در جهت وصول مطالبات بانکی دانست و خاطرنشان کرد؛ اتاق می تواند کمک شایانی در این رابطه صورت دهد.

 

 


● هدفمندکردن یارانه ها



رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران با اشاره به تایید لایحه هدفمند کردن یارانه ها توسط شورای نگهبان گفت؛ اتاق بازرگانی هم اکنون با یک قانون مصوب روبه رو است در حالی که انتظار داشت در زمان تدوین در این قانون نقش داشته باشد، این در حالی است که انتظار فعالان اقتصادی این بود که قانون بیش از هر چیز تولیدگرا باشد. وی ادامه داد؛ هم اکنون در مرحله اجرای این قانون قرار داریم و در این مرحله باید به این نکته توجه کرد که شکل اجرای لایحه باید کمترین فشار را بر تولید کشور داشته باشد، همچنین اینکه۳۰ درصد منابع قرار است به بخش تولید اختصاص یابد باید به نحوی برنامه ریزی شود که بیشترین منفعت برای تولیدکنندگان رقم بخورد. نهاوندیان گفت؛ مقرر شده است سازمانی در اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها تشکیل شود که باید توجه داشت این سازمان نباید دیوان سالاری ایجاد کند.