دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

نمایش قدرت مخرب كوكتل مولوتوف در حركت آهسته



یك تیم انگلیسی در تجربه جالبی از انفجار یك كوكتل مولوتوف در كنار یك خانه معمولی در حومه شهر تصویربرداری كرده‌اند.

تیم «حركت آهسته» (Slow Mo) با استفاده از شیوه ثبت حركت بسیار آرام كه طی آن 2500 فریم در ثانیه ثبت می‌شود، لحظات انفجار این ماده منفجره را ثبت كردند.

گاوین فری و دنیل گروچی كه تیم حركت آهسته را تشكیل داده‌اند از یك دوربین فانتوم فلكس برای تصویربرداری استفاده كردند كه به آنها تصاویر با وضوح بسیار بالا از این رویداد ارائه كرده است.

این فیلم بخشی از مجموعه فیلم‌های حركت آهسته بوده كه در كل بیش از 60 مورد هستند و توسط این تیم بر روی اینترنت منتشر شده‌اند.

تجربه‌های پیشین این تیم شامل كوبیدن یك رایانه با پتك، انجام بازی گلف با یك سیب و انفجار بمب‌ درون بطری بوده كه هر كدام در كسری از سرعت زندگی واقعی به تصویر كشیده شده بودند.

این تیم توضیحی در مورد انگیزه خود از تهیه این تصاویر نداده و تنها هدف آنرا مشاهده آهسته یك رویداد همیشگی در زندگی روزمره خوانده‌اند كه خود بخشی زیبایی از علم را تشكیل می‌دهد./ایسنا

نمایش قدرت مخرب كوكتل مولوتوف

نمایش قدرت مخرب كوكتل مولوتوف

نمایش قدرت مخرب كوكتل مولوتوف

نمایش قدرت مخرب كوكتل مولوتوف

نمایش قدرت مخرب كوكتل مولوتوف

نمایش قدرت مخرب كوكتل مولوتوف

 


ویدیو مرتبط :
قناری حركت آهسته

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معاون فرمانده ارتش امارات: حضور سپاه در جزایر سه گانه تنها نمایش قدرت است/نگران نشت تشعشعات هسته ای از راکتورهای ایران هستیم



ارتش ما در میان ارتش های پیشرفته در سطح جهان است؛

معاون فرمانده ارتش امارات: حضور سپاه در جزایر سه گانه تنها نمایش قدرت است/نگران نشت تشعشعات هسته ای از راکتورهای ایران هستیم

عیسی سیف المرزوعی، معاون فرمانده ارتش امارات گفت: "ایران بارها اعلام کرده که انقلابش را صادر کرده ولی از اصول انقلاب این کشور چیزی وارد امارات نشده است و سخن از صادر کردن آن به امارات، حاوی عقلانیت نیست."

 انتخاب :عیسی سیف المرزوعی، معاون فرمانده ارتش امارات گفت: "نیروهای مسلح ما دژی نیرومندی است که از کشور و دستاوردهایش دفاع می کند."

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، وی در گفتگو با نشریه "درع الوطن" گفت: از نظر سلاح، آموزش و تکنولوژی، ارتش ما در میان ارتش های پیشرفته در سطح جهان است."

 

  ،  راکتورهای ایران,اخبار

 

سیف المرزوعی اضافه کرد: "توانمندی و پیشرفت ارتش امارات ادامه خواهد داشت و علیه هیچ فرد و کشوری نیست و تنها پروسه ای طبیعی برای دفاع از داشته هایمان، حقوق اعراب و حمایت از مردممان است."

این مقام ارشد نظامی امارات افزود: "امارات کشوری صلح طلب و حامی صلح و امنیت بین المللی است."

وی اظهار داشت: "ما از آنچه در اطرافمان اتفاق می افتد، مصون نیستیم و اقدام اخیر ایران(استقرار تفنگداران دریایی سپاه در جزایر سه گانه)هم تنها نمایش قدرت بود."

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب،المرزوعی گفت: "سفر احمدی نژاد به جزایر اشغالی تحریک امیز و نقض توافق طرفین بود. این حرکت مغایر با اصول همسایگی بود."

معاون رئیس ستاد نیروهای مسلح امارات اضافه کرد: "ادامه برنامه هسته ای ایران منجر به عدم توزان و تعادل سیستم امنیتی در منطقه می شود."

المزروعی اظهار داشت: "در حالی که ایران بر روی اشغال جزایر امارات اصرار دارد و ان را موضوع داخلی می داند، داشتن سلاح هسته ای توسط ایران واکنشی به نگرانی ها توسط این کشور است."

وی افزود: "جامعه بین المللی از حق امارات بر جزایر حمایت کرده است."

این مقام ارشد نظامی امارات گفت: "هر گونه تعرض و حمله به کشورهای حاشیه خلیج فارس حمله به تمام کشورها محسوب می شود و امنیت این کشورهای تفکیک ناپذیر است."

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب،وی گفت: "برنامه هسته ای ایران امنیت منطقه را از چندین زاویه تهدید می کند."

این مقام ارشد دولت امارات گفت: "در صورت دستیابی ایران به سلاح هسته ای، منطقه وارد مسابقه تسلیحات هسته ای می شود."

وی افزود: "ما نگران مشکلات فنی در برنامه هسته ای ایران و نشت تشعشعات هسته ای از راکتورهای این کشور هستیم."

معاون رئیس ستاد نیروهای مسلح امارات اضافه کرد: "تاثیر فاجعه چرنوبیل هنوز هم قابل مشاهده است. انفجار در این راکتور، برای کشورهای همسایه هم فاجعه امیز بود."

 

  ،  راکتورهای ایران,اخبار

 

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب،وی افزود: "ما نگرانیم و به همین دلیل به دنبال دور نگه داشتن منطقه از مسابقه تسلیحات هسته ای هستیم."

عیسی سیف المرزوعی، معاون فرمانده ارتش امارات گفت: "ایران بارها اعلام کرده که انقلابش را صادر کرده ولی از اصول انقلاب این کشور چیزی وارد امارات نشده است و سخن از صادر کردن آن به امارات، حاوی عقلانیت نیست."/انتخاب