دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

نمایشگاه CES 2012، جولانگاه تبلت ها


فوجیتسو از جدیدترین تبلت خود رونمایی کرد. این تبلت ضد آب اندرویدی به شما این امکان را می دهد تا در هرگونه شرایط آب و هوایی و بدون ترس از به وجود آمدن مشکلی به انجام کار خود بپردازید.





معرفی تبلت جدید و ضد آب فوجیتسو

 صبح بخیر: فوجیتسو از جدیدترین تبلت خود رونمایی کرد. این تبلت ضد آب اندرویدی به شما این امکان را می دهد تا در هرگونه شرایط آب و هوایی و بدون ترس از بوجود آمدن مشکلی به انجام کار خود بپردازید. این تبلت دارای یک صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی WXGA با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ می باشد. از مشخصات این تبلت می توان به یک پروسسور ۱ گیگاهرتزی دو هسته ای به همراه چیپ ست OMAP4430 و رم ۱ گیگابایتی آن اشاره کرد.

با استفاده از یک اسلات ماکر اس دی شما میتوانید تا ۳۲ گیگابایت حافظه جانبی را به این دستگاه اضافه کنید. حافظه داخلی این تبلت جدید ۱۶ گیگابایت است. در بخش ارتباطی این تبلت دارای بلوتوث، Wifi و از همه مهمتر چیپ ست ۴G LTE می باشد. در بخش دوربین، این تبلت دارای یک دوربین ۵.۱ مگاپبکسلی در پشت تبلت و یک دوربین ۱.۳ مگاپبکسلی در جلو میباشد.





معرفی گالکسی تب ۱۰.۱ و ۷.۰ پلاس سفید رنگ

نسخه سفید رنگ تبلت های سامسونگ گالاکسی تب ۱۰.۱ و گالاکسی تب ۷.۰ پلاس در ویتنام عرضه شد. البته نسخه مشکی و سفید این تبلت ها وجود دارد که فقط پشت آنها سفید است ولی این نسخه که به تازگی عرضه شده ، کاملا سفید رنگ است.

این مدل می تواند نظر کسانی که به تبلت های سفید رنگ علاقمند می باشند را به خود جلب کند، البته هنوز مشخص نیست که این تبلت چه زمانی در دسترس قرار خواهد گرفت. در مورد قیمت هم وضع به همین صورت است، هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ قیمت جدیدی برای تبلت های سفید رنگ انتخاب میکند و یا با همان قیمت مشکی عرضه میشود.





ایسوس ترانسفورمر جدید در CES معرفی شد

ایسوس با انتشار خبری در مورد تبلت جدید خود، به قول معروف در این نمایشگاه یک بمب خبری را ترکاند. یک ترانسفورمر پرایم دیگر در حال آمدن است که TF700T نام دارد. یکی از ویژگی های صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچ HD این تبلت، رزولوشن ۱۹۲۰X1200 می باشد. همچنین دیگر ویژگی آن صفحه نمایش Super IPS و پانل ال سی دی آن است که از شیشه گوریلا استفاده شده است. همراه با این صفحه نمایش جدید ، شما به راحتی میتوانید فیلم هایی با کیفیت ۱۰۸۰P را تماشا کنید. شما فقط رزولوشن این تبلت را با رزولوشن آیپد ۲ که ۱۰۲۴X768 است مقایسه کنید!

از دیگر ویژگی های این تبلت میتوان به پروسسور NVIDIA Tegra 3، حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت و البته یکی از بهترین قسمت های این تبلت که سیستم عامل اندروید ۴.۰۱ این تبلت است، اشاره کرد. این تبلت دارای دوربین جلو ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با قابلیت اتوفوکوس می باشد.





معرفی تبلت ۱۰ اینچی لنوو IdeaTab S2

شرکت لنوو امروز تبلت جدید خود با نام IdeaTab S2 را معرفی کرد. این تبلت که حدود ۵۸۰ گرم وزن و ۸.۶۹ میلیمتر ضخامت دارد، دارای یک صفحه نمایش ۱۰ اینچی است و سیستم عامل آن اندروید ۴.۰ می باشد که البته ظاهرا استفاده از اندروید ۴.۰ برای لنوو بسیار خوشایند نیز بوده است . همانطور که در تصویر بالا هم میتوانید ببینید، لنوو دارای یک کیبورد/داک بسیار زیباست که دارای یک باتری دوم برای استفاده تبلت نیز می باشد. دو پورت USB و یک کارتخوان از دیگر ویژگی های این تبلت زیباست. باتری IdeaTab S2 براساس اطلاعات عنوان شده توسط لنوو ، حدود ۲۰ ساعت دوام دارد (البته به همراه باتری داک) .

شاید مقایسه تبلت لنوو IdeaTab S2 با ایسوس ترانسفورمر پرایم بدلیل زیبایی و قدرت هر دو تقریبا غیر ممکن باشد ! اما برروی کاغذ شاید این طور به نظر برسد که تبلت ایسوس مقداری بهتر است ، اما در عوض تبلت لنوو دارای اندروید ۴.۰ و ۳G است . همچنین هر دو تبلت دارای صفحه نمایش IPS می باشند. در نهایت میتوان حدس زد که برنده این رقابت را فقط مشتریان و خریداران تعیین خواهند کرد.





ویوسونیک ویوپد E70 با اندروید ۴

در جریان نمایشگاه CES 2012، ویوسونیک از تبلت جدید براساس اندروید ۴ خود که ViewPad e70 نام دارد رونمایی کرد. ویوپد e70 یک تبلت ۷ اینچی با تاچ خازنی و رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰ خواهد بود که از یک پردازنده تک هسته ای ۱GHz و آخرین نسخه اندروید، همانطوری که قبلا اعلام شد بهره میبرد. حال این که چرا ویوسونیک در زمانی که همه شرکت ها به دنبال رونمایی از تبلت ۴ هسته ای هستند از یک پردازنده تک هسته ای استفاده کرده است در نوع خود جالب میباشد.

از دیگر مشخصات این تبلت میتوان به درگاه microSD, یک پورت microHDMI و مموری داخلی ۴ گیگابایت اشاره کرد. از نکات جالب دیگر این تبلت استفاده از App store آمازون و App store کیندل به جای گوگل میباشد.


ویدیو مرتبط :
نگاهی به تبلت های جدید معرفی شده در نمایشگاه CES 2012

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سیستم صوتی چند اتاقه فیلیپس در نمایشگاه CES 2016 / عکس



 سیستم صوتی چند اتاقه که اولین بار Sonos در دنیا باب کرد، نوع متفاوت آن امسال در نمایشگاه لاس‌وگاس توسط فیلیپس رونمایی شد.

 سیستم‌های موسوم به ایزی اسپیکر باهدف نصب بلندگوهای صوتی در همه جای خانه تعریف می‌شود و قرار دادن اسپیکرها در موقعیت‌های مختلف مکانی داخل خانه باعث می‌شود تا آهنگ و موسیقی و فیلم موردعلاقه در جای‌جای منزل شنیده شود.

آنچه ایزی اسپیکر فیلیپس را با بقیه متفاوت می‌کند این است که اغلب این نوع سیستم‌ها از یک اپلیکیشن واسط برای ستاپ کردن استفاده می‌کنند اما سیستم فیلیپس نیازی به این کار ندارد و تنها با فشار یک دکمه 5 بلندگو هم‌زمان در 5 جای مختلف در خانه باهم زوج /Pair شده و کار می‌کنند.

از سوی دیگر می‌توان یک فایل صوتی را برای 5 اسپیکر پخش کرد و یا از هرکدام جداگانه استفاده کرد. مدل izzy BM50 می‌تواند آهنگ از روی سی دی پخش کرده و یا رادیو را شنید و در کنار آن از طریق بلوتوث فایل‌های صوتی موبایل و ... را گوش کرد.

قیمت این محصول مشخص نشده اما ظاهراً ماه می 2016 وارد بازار می‌شود.

اخبار,اخبارتکنولوژی,سیستم صوتی چند اتاقه فیلیپس

اخبار  تکنولوژی -  خبر  انلاین