دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال تمدید نمی‌شود/ اختتامیه 27مهر در تالار وحدت



 

 

 

 

همایش

 

 

عیسی زارع‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر اینکه امروز (شنبه 24 مهر) آخرین روز نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال است، گفت: زمان نمایشگاه تمدید نمی‌شود.

وی افزود: با این وجود بازدید از نمایشگاه تا ساعت 22 ادامه دارد.

از دو روز پیش زمان بازدید از نمایشگاه یک ساعت بیشتر شده است.

رئیس چهارمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال درباره مراسم اختتامیه این نمایشگاه هم گفت: این مراسم روز 27 مهر در تالار وحدت برگزار می‌شود.

زارع‌پور به جزئیات این مراسم اشاره‌ای نکرد با این حال بر اساس اطلاع خبرنگار مهر 23 اثر در جشنواره رسانه‌های دیجیتال برگزیده شده‌اند که جوایز آنها در این مراسم به آنها اعطا می‌شود.

چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از 15 مهرماه و در مصلای امام خمینی (ره) تهران برپاست...../تحلیل:مهر


ویدیو مرتبط :
در حاشیه اختتامیه جشنواره موسیقی جوان در تالار وحدت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چهارمین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال



 

  مراسم اختتامیه بخشهای اصلی چهارمین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال

 

به گزارش رواط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مراسم افتتاحیه این نمایشگاه روز پنجشنبه 15 مهرماه و در ساعت 15 با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان ذیربط و علاقه‌مندان به رسانه‌های دیجیتال برگزارشد.

 

همچنین باید افزود: نمایشگاه امسال در 70 هزار متر‌مربع و در قالب 850 غرفه برگزار شده است كه از نظر كمی و كیفی در مقایسه با سال‌های گذشته رشد بسیار خوبی را داشته است. در این نمایشگاه 800 نرم‌افزار رسانه‌ای، 15 هزار پایگاه اینترنتی وبلاگ، 56 بازی رایانه‌ای حضور دارند كه قریب ‌به اتفاق این نرم‌افزارها برای نخستین بار ارائه شده‌ است.

جریان‌سازی و بستر‌سازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ بومی، ملی و اسلامی در حوزه رسانه‌های دیجیتال، توسعه خط و زبان فارسی در محیط رایانه و ابزارهای دیجیتال از اهداف برگزاری این جشنواره و نمایشگاه است.

 

گفتنی است، چهارمین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال از روز جمعه 16 مهرماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) آغاز به كار كرده و تا روز شنبه 24 مهر این نمایشگاه ادامه خواهد داشت.

زمان بازدید از نمایشگاه از ساعت 10 الی 21 است.