دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

نقل و انتقال پول از طریق عینک گوگل



اخبار ,اخبار علمی ,نقل و انتقال پول از طریق عینک گوگل

 

اخبار علمی - نقل و انتقال پول از طریق عینک گوگل

به همین منظور برنامه همراهی به نام Wallet هم طراحی خواهد شد که برای ارسال پول از طریق آن کافی است کاربر عبارت پول را بفرست را بیان کند و چند حرکت را نیز با دستش انجام دهد. سهم گوگل از ارائه این خدمات 2.9 درصد به ازای هر 30 سنت خواهد بود.

 به زودی کاربران عینک گوگل با استفاده از حرکات بدن و چند فرمان صوتی قادر خواهند بود برای دوستان و آشنایان خود پول ارسال کنند.

به گزارش فارس به نقل از سی نت، گوگل در تلاش است تا قابلیت‌های موجود در سرویس گوگل والت یا کیف پول گوگل را به عینک دیجیتال خود موسوم به گوگل‌گلس بیفزاید.

گوگل در حال حاضر در حال تست و بررسی امکانات و توانمندی‌های این سرویس در داخل خود شرکت گوگل است و قرار است در آینده نزدیک امکانات یاد شده را در دسترس همه علاقمندان قرار دهد.

به همین منظور برنامه همراهی به نام Wallet هم طراحی خواهد شد که برای ارسال پول از طریق آن کافی است کاربر عبارت پول را بفرست را بیان کند و چند حرکت را نیز با دستش انجام دهد. سهم گوگل از ارائه این خدمات 2.9 درصد به ازای هر 30 سنت خواهد بود.

پیش از این در شهریور ماه گذشته، گوگل به کاربران خدمات گوگل والت امکان داده بود تا از طریق جیمیل به خدمات مذکور دسترسی داشته باشند. برای این کار نصب برنامه همراه والت ضروری بود. همچنین در اسفند ماه Wallet tool برای تسهیل خریدهای آنلاین عرضه شده بود.

اخبار علمی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
تصویب طرح اخذ مالیات از نقل و انتقال پول در اتحادیه اروپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صدای آمریکا:نقل و انتقال پول های نفت صادراتی ایران در ترکیه آزاد شد



اخبار,اخباراقتصادی,,رفع تحریم های ایران

 

اخبار اقتصادی -  صدای آمریکا:نقل و انتقال پول های نفت صادراتی ایران در ترکیه آزاد شد

تلویزیون فارسی صدای آمریکا اعلام کرد: بانک های ترکیه از این پس می توانند در نقل و انتقال پول به ایران فعال شوند.

صدای آمریکا گفت: به دنبال توافق هفته پیش ایران با گروه 1+5 در ژنو و لغو محدود تحریم های مالی، به بانک های ترکیه اجازه داده شده است وارد معامله و انتقال پول به ایران شوند. هالک یکی از بزرگترین بانک های ترکیه این فعالیت ها را آغاز کرده است.

صدای آمریکا افزود: تا قبل از توافق ژنو، بانکها از ترس مجازات آمریکا هر نوع معامله نقل و انتقال پول با بانک مرکزی ایران را متوقف کرده بودند اما اکنون به همه بانک های ترکیه این اجاره داده شده است.

این منبع خبری افزود: بنا به برآورد دولت آمریکا از سال 2012 معادل 80 میلیارد دلار پول فروش نفت ایران در بانک های خارجی بلوکه شده است و ایران به موجب تحریم ها نمی تواند این پول ها را به داخل کشور انتقال دهد و یا در معامله جهانی از آنها استفاده کند.
اخبار اقتصادی - ایرنا