دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

نسل جدید دستگاههای همبرگز ساز + تصاویر



اختراع دستگاه همبرگر ساز میتواند سالانه مییلاردها پول برای صاحب رستورانها ذخیره نماید.

یک شرکت امریکایی همبرگر سازی را ساخته است که در نوع خود میتواند تعداد زیادی همبرگر را به صورت صنعتی تولید کند. بنا بر این گزارش، صنعت غذایی همبرگر یکی از پردرآمد ترین صنایع در جهان است و میلیونها نفر به این کار مشغول هستند.

 

اخبار,اخبار علمی,اختراع دستگاه همبرگر ساز

 

به گفته سازندگان این دستگاه، زمانی که این دستگاه به تولید انبوه برسد شاید همان میلیونها نفر کارگری که به کار همبرگر زنی مشغول هستند از کار بیکار شوند. کاربران میتوانند دستگاه momentum را در رستورانهای زنجیره ای خود بکار گیرند و در زمانی خیلی کمتر از مدت زمانی که یک انسان این کار را انجام میدهد میتواند همبرگز مورد نظر را آماده نماید.

 

اخبار,اخبار علمی,اختراع دستگاه همبرگر ساز

 

روش کار به این صورت است که مواد اولیه از یک طرف سیستم وارد آن شده و در قسمت انتهایی دستگاه همبرگر آمادهه برای مشتری عرضه میشود. این دستگاه قادر است حدود 400 همبرگر در ساعت را آماده نماید.

 

اخبار,اخبار علمی,اختراع دستگاه همبرگر ساز

 
از نکات مهم این دستگاه این است که بر خلاف همبرگرهای از نوع دست ساز انسان، همبرگرهای تازه ای را برای مشتریان آماده میکند.
اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
نسل سوم تکنولوژی تصاویر زنده در Lumia950 و Lumia 950XL

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خانه ای که هنگام باران ساز می زند! +تصاویر



خانم آنت پل مجسمه ساز و طراحان کریستف روسنر و آندره، که همه در خانه موسیقی زندگی می کنند این خانه جالب را در آلمان طراحی کرده اند.

ساختمانی که زمان باریدن باران صدای موسیقی از آن بلند می شود یکی از جاذبه های توریستی می شود.

 

به گزارش روزگارنو، خانم آنت پل مجسمه ساز و طراحان کریستف روسنر و آندره، که همه در خانه موسیقی زندگی می کنند این خانه جالب را در آلمان طراحی کرده اند.

 

این هنرمندان نمای ساختمان را با مقداری وسیله مختصر از جمله لوله و قیف طوری طراحی کرده اند که وقتی باران می بارد آب از روی پشت بام وارد این لوله ها میشود و صدای دلنشینی بلند می شود./روزگارنو

خانه ای که هنگام باران ساز می زند

خانه ای که هنگام باران ساز می زند

خانه ای که هنگام باران ساز می زند

خانه ای که هنگام باران ساز می زند

خانه ای که هنگام باران ساز می زند