دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

نسخه جدید بازی DOOM +ویدئو


id Software بالاخره از بازی بعدی سری DOOM که مدت‌ها انتظار آن را می‌کشیدیم رونمایی کرد. این بازی برخلاف تصورات ما Doom 4 نیست و به سادگی Doom نام‌گذاری شده است.

فارنت: اکنون که 21 سال از انتشار اولین دووم می‌گذرد و این فرنچایز توانست به خوبی سبک تیراندازی اول شخص را فراگیر و پرطرفدار کند، وقت آن است که این فرنچایز ریبوت شود. اطلاعات و جزئیات از این بازی در جریان QuakeCon رونمایی شدند و یک ویدئوی 10 دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی تنها برای حاضرین در مراسم به نمایش درآمد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده این بازی با استفاده از انجین id Tech 6 ساخته و دارای یک بخش چندنفره‌ی رقابتی خواهد بود که هیجان انگیز به نظر می‌رسد. این بازی برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.


ظاهرا در بازی انتخاب سلاح از طریق یک منو صورت می‌گیرد که هنگام باز کردن آن سرعت بازی کند می‌شود. شما همچنین می‌توانید در بازی هر تعداد سلاحی که بخواهید را به آسانی حمل کنید و محدودیتی در این باره وجود ندارد. در میان سلاح‌های این بازی شات‌گان دو لول، اره‌برقی، راکت لانچر و پلاسما رایفل دیده می‌شوند.

یکی از مهم‌ترین جزئیات بازی این است که میزان حیات بازی‌کننده به صورت خود به خودی بازنمی‌گردد. این بازی از طراحی مرحله‌ی خطی برخوردار است و در حالت 1080p و 60 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.

سازندگان بازی همچنین اعلام کرده‌اند که یک نسخه‌ی دیگر از دووم 4 قبلا مراحلی از ساخت را پشت سر گذاشته‌ بوده، اما به دلیل این‌که بازی خوبی از کار در نیامده بوده است، به طور کلی کنار گذاشته شده و این بازی به جای آن ساخته می‌شود.

ظاهرا این بازی از نظر رده سنی در رده سنی کاملا بزرگسال قرار می‌گیرد چرا که حاوی صحنه‌های واقعا خشن و نامناسب برای رده‌های سنی پائین است.


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فوتبال بازی کردن در ایستگاه فضایی +ویدئو


نظر شما در مورد بازی فوتبال در جاذبه‌ی صفر چیست؟ سه‌تن از فضانوردان ایستگاه بین‌المللی فضایی به مناسبت آغاز جام‌جهانی فوتبال برزیل، جامه‌ی فوتبالیست‌ها را به تن کرده و به رقابتی متفاوت در ایستگاه فضایی پرداخته‌اند.

زومیت: نظر شما در مورد بازی فوتبال در جاذبه‌ی صفر چیست؟ سه‌تن از فضانوردان ایستگاه بین‌المللی فضایی به مناسبت آغاز جام‌جهانی فوتبال برزیل، جامه‌ی فوتبالیست‌ها را به تن کرده و به رقابتی متفاوت در ایستگاه فضایی پرداخته‌اند. Steve Swanson، Reid Wiseman و Alexander Gerst دیروز و با شروع جام‌جهانی فوتبال برزیل، آغاز این رقابت‌‌ها را به سبک فضایی جشن گرفتند. لازم به‌ذکر است که Gerst که یک فضانورد آلمانی است، علاقه‌ی خود به فوتبال را همچون سایر ژرمن‌ها با پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال کشورش نمایش داده است. وی در مقابل فضانوردانی از کشور آمریکا صف‌آرایی و طرفین نوع متفاوتی از فوتبال را به نمایش گذارده‌اند.

فوتبال ورزشی است که قدرتی بی‌حد و حصر در جهان کنونی ما یافته است، بطوریکه بسیاری از اخبار و مسائل روزمره‌ی ما را تحت پوشش قرار می‌دهد. کمپانی‌ها در کشورهای مختلف به مناسبت این رقابت‌ها پکیج‌های خدماتی مختلفی را ارائه داده و حتی در برخی موارد به مناسب بازی‌ها پرچم صلح را بالا برده‌اند. شاید در صده‌های آینده شاهد برگزاری مسابقات بین ساکنان کرات مختلف باشیم. شاید در دهه‌های آتی و با مهاجرت انسان‌ها به کرات همسایه، چون مریخ، برگزاری مسابقاتی با عنوان جام‌ منظومه شمسی آن‌چنان غریب و دور از دهن به نظر نرسد.