دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

نخستین عینک مخصوص توریست‌ها برای پیدا کردن هتل+تصاویر



 اخبار علمی - نخستین عینک مخصوص توریست‌ها برای پیدا کردن هتل+تصاویر

اولین برنامه رزرو هتل توسط عینک گوگل به منظور راحتی در رزرو جهت توریست‌ها ارائه شد.

Destinia «دستینیا»، نخستین وب سایت پیشگام رزرو آنلاین هتل در اسپانیا است؛ در ماه مه 2014 این شرکت برای دادن اطلاعات مجازی در دنیای واقعی توسط عینک گوگل تاسیس شد.

 

اخبار , اخبار علمی , عینک مخصوص توریست‌ها

 

گوگل با همکاری «گلوب 3 موبایل» برنامه‌ای به نام Hotel Near Me ارائه داد؛ این برنامه به توریست‌ها این امکان را می‌دهد تا راحت و سریع بتوانند در یک شهر به سادگی هتل پیدا کنند؛ کافی است این نرم افزار با عینک گوگل راه اندازی شود.


زمانی که توریست بتواند هتلی پیدا کند به طور خودکار از جزئیات آن مانند قیمت، خدمات و تصاویر مختلف اتاق‌ها مطلع می‌شود و می‌تواند توسط عینک تصاویر را مشاهده کند.

 

این نرم افزار به وی امکان رزرو هتل را می‌دهد؛ در واقع ابزاری راحت برای اطلاعات بیشتر در مورد هتل‌های اطراف توریست است. 


در این نرم افزار 230 هزار هتل در وب سایت برای دسترسی وجود دارد که توسط سیگنال‌های GPS می‌توان به آن دسترسی داشت؛ این اولین برنامه رزرو هتل توسط عینک گوگل است؛ طراحان به منظور راحتی در رزرو هتل برای توریست‌ها این فناوری را ارائه داده‌اند.

 

اخبار , اخبار علمی , عینک مخصوص توریست‌ها

 

اخبار , اخبار علمی , عینک مخصوص توریست‌ها

 

اخبار , اخبار علمی , عینک مخصوص توریست‌ها


اخبار علمی - فارس


ویدیو مرتبط :
فیلم 3بعدی بدون نیاز به عینک مخصوص

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هتل مخصوص دوچرخه سواری+تصاویر



اخبار گوناگون - هتل مخصوص دوچرخه سواری+تصاویر

هتلی مختص دوچرخه سواری در یکی از سواحل هیروشیما در ژاپن ساخته شده است که مسافران می‌توانند دوچرخه‌های خود را به داخل اتاق ببرند.

هتلی در ساحل اومونیچی در شهر هیروشیما در ژاپن واقع شده است و مختص مسافرانی است که با دوچرخه سفر می‌کنند؛ مسافران می‌توانند دوچرخه خود را به داخل اتاق ببرند زیرا در هر اتاق، محلی برای آویزان کردن دوچرخه وجود دارد.اگر مسافری بدون دوچرخه به این هتل بیاید می‌تواند یک دوچرخه از هتل اجاره کند؛ هتل دارای امکانات ویژه برای دوچرخه سواری است و دارای یک فروشگاه از تمام لوازم دوچرخه است.
این هتل در یکی از دفاتر معماری ژاپن طراحی شده است و هزینه یک اتاق استاندارد برای دو نفر، شبی 17 هزار ین حدود 122 یورو است.

اخبار,اخبار گوناگون,هتل

 

اخبار,اخبار گوناگون,هتل

 

اخبار,اخبار گوناگون,هتل

 

اخبار,اخبار گوناگون,هتل

 

اخبار,اخبار گوناگون,هتل

 

اخبار,اخبار گوناگون,هتل

 

اخبار گوناگون - فارس