دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

نخستین ساعت هوشمند مقاوم در برابر آب معرفی شد



نخستین ساعت هوشمند مقاوم در برابر آب معرفی شد

نخستین ساعت هوشمند مقاوم در برابر آب با قابلیت اتصال NFC و رابط کاربری برنامه آندروئید رونمایی شد.

 پیشرفته‌ترین ساعت هوشمند موجود در جهان دارای قابلیت اعلان‌های پیام‌رسانی چندگانه، رابط کاربری برنامه آندروئید و کنترل از راه دور موسیقی و مقاوم در برابر آب است.

 

کمپانی سونی با معرفی این محصول تلفیقی از فناوری و تخصص با قابلیت اتصال تک لمسی و صفحه نمایش دوم برای تلفنهای هوشمند مبتنی بر آندروئید را به نمایش گذاشته است.

 

این ساعت هوشمند که در نمایشگاه موبایل آسیا شانگهای رونمایی شده عملکردهای یک ساعت چندکاره، نشان‌دهنده اعلان‌ها، رابط کاربری برنامه آندروئید و کنترل از راه دور تلفن را در یک دستگاه گرد هم می‌آورد.

 

قابلیت توسعه برنامه‌های کاربردی در این دستگاه باعث می‌شود کاربر به تناسب با نیازمندی‌هایش چه زمانی که در حال حرکت یا درحال ورزش است و یا در یک جلسه کاری یا در خانه خود است از طریق برنامه‌های اختصاصی بیشتر، بیش از هر ساعت هوشمند دیگری قابلیت شخصی‌سازی داشته باشد.

 

بسیاری از برنامه‌های این ساعت هوشمند حتی بدون نیاز به دسترسی به تلفن امکان دانلود دارد به نحوی که کاربر می تواند تماس‌های خود را تنها با یک لمس ساده روی مچ دستش مدیریت کند و با استفاده از یک برنامه کاربردی از طریق ساعت هوشمند از راه دور عکس بگیرد.

 

همچنین این محصول امکان این را به کاربر می دهد که زمانی که به تلفن متصل نیست بتواند ایمیل‌هایی را که پیش‌تر دانلود کرده بخواند و بدون اینکه تلفن خود را از جیب خارج کند، سریع و آسان آهنگ‌های پخش کننده موسیقی خود را انتخاب کرده و میزان بلندی صدای آنها را تنظیم کند.

 

SmartWatch 2 همچنین به دلیل طراحی مقاوم در برابر آب و گرد و غبار، به طور اطمینان بخشی محکم بوده و در حال حرکت، هنگام بارش باران یا در هوای آفتابی مقاوم خواهد بود.

 

پیش از این در سال 2007 سونی نخستین ساعت دارای بلوتوث را در بازار ساعت‌های هوشمند عرضه کرد.

 

با تحقیق انجام شده از سوی تحلیلگران که فروش ۴۱ میلیون دستگاه ساعت هوشمند تا سال ۲۰۱۶ را پیش‌بینی کرده اند، آینده دستگا‌ه‌های پوشیدنی به طرزی باورنکردنی روشن ارزیابی می‌شود.

منبع:mehrnews.com


ویدیو مرتبط :
معرفی ساعت هوشمند پبلPebble

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر اولین تلفن مقاوم به آب/ ویژگیهای برتر یک تلفن هوشمند باریک



در رقابتهای میان اپل و سامسونگ، سونی تلاش کرده با ارائه بهترین مدل تلفن هوشمند که دارای ویژگی چون مقاومت دربرابر آب است، بتواند سهمی را از این بازار درحال رشد به خود اختصاص دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در جنگ تلفنهای هوشمند، اپل و سامسونگ در بالاترین رده قرار دارند و شرکتهایی مثل موتورولا، ال جی، اچ تی سی و نوکیا صرفا برای بقا تلاش می کنند که ناگهان سونی ظاهر می شود.

به رغم تاریخی که سونی از خود به جای گذاشته بسیاری از کاربران از این که این شرکت ژاپنی تلفن هوشمند تولید می کند اطلاعی نداشتند و سونی امیدوار است که بتواند این تصور را با یکی از جدی ترین دستگاههای موبایل خود تغییر دهد از این رو آنها ایکسپریا (Xperia Z) را برای این تغییر انتخاب کردند.

ایکسپریا Z دارای صفحه نمایش 5 اینچی است که آن را در کنار تلفنهایی چون Droid DNA و Huawei Ascend D2 قرار می دهد.

تصاویر اولین تلفن مقاوم به آب

این گوشی دارای یک پردازنده چهار هسته ای کوالکوم Snapdragon S4 Pro chip است و دوربین پشت این دستگاه تصاویری با 13 مگاپیکسل کیفیت گرفته و کیفیت ویدئوی آن HDR است. سونی تمام این ویژگیها را در یک دستگاه باریک به ضخامت 7.9 میلیمتر جمع کرده است.

تصاویر اولین تلفن مقاوم به آب

شرکت سونی تاکنون درباره ارتباطهای بی سیم این دستگاه جزئیاتی منتشر نکرده است، اما این مسئله اعلام شده که ایکسپریا Z از نسل چهارم شبکه تلفن همراه که از آن با عنوان (4G) یاد شده برخوردار است. این دستگاه با سیستم عامل اندروید 4.1 ارائه می شود اما سونی اظهار داشت که پس از ارائه این تلفن هوشمند به بازار به سرعت به روزسازی برای ارتقا به اندروید 4.2 فراهم می شود.

براساس اعلام سونی این دستگاه دربرابر آب مقاوم است. تا امروز هیچ تلفن هوشمندی به طور کامل ضدآب نیست اما سونی اظهار داشته است که ایکسپریا Z ارائه کننده بالاترین سطوح مقاومت در مقابل آب است.

تصاویر اولین تلفن مقاوم به آب

ایکسپریا ظرف چند ماه آینده در بازارها عرضه می شود تا بتواند تأثیر خود را در بازار تلفنهای هوشمند اعمال کند.

منبع:mehrnews.com