دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

نحوه استفاده از ویجت در iOS 8


با توجه به عرضه iOS 8، هم‌اکنون دستگاه‌های آیفون و آیپد که از این نسخه از سیستم‌عامل استفاده می‌کنند، می‌توانند که از ویجت‌ها استفاده کنند.

گویا آی‌تی: با توجه به عرضه iOS 8، هم‌اکنون دستگاه‌های آیفون و آیپد که از این نسخه از سیستم‌عامل استفاده می‌کنند، می‌توانند که از ویجت‌ها استفاده کنند. شما هم‌اکنون ممکن است چند ویجت بصورت پیشفرض در دستگاه خود داشته باشید که اغلب غیرفعال هستند. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه فعال‌سازی و اضافه کردن ویجت‌های دیگر بپردازیم.

برخلاف سیستم‌عامل اندروید، ویجت‌ها در iOS 8 نمی‌توانند در صفحه Home Screen نمایش داده شوند، بلکه همه آن‌ها در Notification Center مستقراند.

دریافت ویجت

هر ویجت در iOS 8 همراه با اپلیکیشن مخصوص به خود قرار دارد؛ برای مثال، هنگامی که اپلیکیشن Evernote را دانلود می‌کنید، ویجت آن در خود اپلیکیشن گنجانده شده است، بنابراین شما نیاز به نصب نرم‌افزار جداگانه‌ای ندارید.

برای دریافت ویجت‌ها، شما تنها کافیست که اقدام به نصب اپلیکیشن‌هایی کنید که ویجت‌هایشان همراه با خودشان عرضه شده‌اند. برای مثال، Evernote دارای یک ویجت است که به شما کمک کنید که بطور سریع یک Note ایجاد کرده؛ و یا Yahoo! Weather دارای ویجتی هست که بتوانید وضعیت آب و هوای فعلی شهر خود را ببینید.

فعال‌سازی ویجت‌ها

جهت فعال سازی ویجت‌ها، Notification Center را با کشیدن انگشت خود از بالای صفحه به پایین باز کنید. به بخش Today رفته و گزینه Edit را انتخاب کنید.

نحوه استفاده از ویجت در iOS 8

اگر که پیش‌تر از iOS 7 استفاده می‌کردید، می‌بینید که دیگر سربرگ Missed از قسمت فوق حذف شده و تنها دو گزینه باقی مانده؛ Today و Notifications.

با انتخاب گزینه Edit، شما لیستی از ویجت‌های نصب شده را می‌بینید که می‌توانید به دلخواه خود، هرکدام را که بخواهید اضافه کنید.

نحوه استفاده از ویجت در iOS 8

دسترسی و استفاده از ویجت‌ها

پس از فعال‌سازی ویجت مورد نظر، شما می‌توانید به در هرکجا به ویجت مورد نظرتان دسترسی داشته باشید و از آن استفاده کنید. کافیست که تنها Notification Center را باز کرده تا همه آن‌ها را ببینید.

نحوه استفاده از ویجت در iOS 8

دقت کنید که ویجت‌ها تنها زمانی منابع دستگاه شما را استفاده می‌کنند که شما Notification Center را باز می‌کنید، لذا نباید مصرف بالایی را از باتری شما شامل شوند، بنابراین نگران این مورد نباشید. اما دقت کنید که از حداقل تعداد ویجت‌ها استفاده کنید.


ویدیو مرتبط :
آموزش فعال کردن ویجت توییتر iOS 6 در iOS 5

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خواص جوانه گندم و نحوه استفاده از آن



 

خواص جوانه گندم و نحوه استفاده از آن

 


نحوه استفاده: هم مصرف خوراکی دارد و هم از ماسک آن استفاده میگردد.

 


خواص: پودر جوانه گندم یک مکمل غذایی پر ارزش و سرشار از ویتامینE و ویتامین های گروه B است. ویتامین E امروز به عنوان معجزه گر و اکسیر جوانی معرفی می شود.سلنیوم و منیزیوم وجود در جوانه گندم ، در پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان موثر شناخته شده است. به اعتقاد برخی از متخصصان پوست ، مو و زیبایی ، جوانه گندم در درمان ریزش مو، رفع شوره سر و رفع انواع جوش صورت و ناراحتی پوستی موثر است و بدین منظور میتوانید از ماسک جوانه گندم استفاده نمائید به این صورت که پودر جوانه گندم را با ماست تازه خمیر کرده و روی پوست صورت بگذارید.


همچنین کسانی که از یبوست ، خستگی و بی حالی ، کلسترول بالا و دردهای عضلانی رنج می برند، باید از این ماده غذایی کمک بگیرند. اگر می خواهید لاغر شوید، پودر جوانه گندم را همراه با ماست یا سالاد کاهو 10 دقیقه قبل از صرف غذا و اگر می خواهید چاق شوید، آن را 10 دقیقه بعد از غذا میل کنید.


در واقع جوانه ها موادغذایی هستند كه با روند طبیعی رشد و تولیدشان، در گروه سبزی ها، آن هم با ارزش غذایی بالا از نظر ویتامین ها و املاح محسوب می شوند.


در سنین مختلف، مردان بین 10 تا 30 درصد بیشتر از زنان به پروتئین و ویتامین های B6، A، B12 و اسید فولیك و املاح كلسیم، فسفر، روی و ید نیاز دارند. اما در خصوص زنان باردار و خانم های شیرده، بالاترین نیازهای غذایی، در نظر گرفته شده و حتی در مواردی از مقدار مصرف مردان نیز به مراتب بیشتر است. در سنین بالا به علت تحرك كمتر، نیاز بدن به انرژی كاسته شده، ولی درمقابل نیاز به ویتامین ها ، املاح و پروتئین افزایش می یابد. با مصرف جوانه های مختلف می توانید مقدار قابل توجهی از ویتامین های B را به بدن برسانید. توجه به این موضوع كه تامین ویتامین های C و E، بتاكاروتن و سلنیوم می تواند از اكسیداسیون چربی ها در بدن جلوگیری كند و نیز تأمین منیزیم می تواند فشار خون را كنترل نماید، به نقش مهم جوانه ها و گنجاندن آنها در برنامه غذایی روزانه بیشتر پی می بریم.

 

منبع : طب سنتی