دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

مک‌لارن نیامده نایاب شد!


برای تمام کسانی که امیدوار بودند مدل جدید 675 LT را مستقیما از کمپانی مک‌لارن خریداری کنند، خبر بد این است که 500 دستگاه این مدل فروخته شده است

1car.ir: برای تمام کسانی که امیدوار بودند مدل جدید 675 LT را مستقیما از کمپانی مک‌لارن خریداری کنند، خبر بد این است که 500 دستگاه این مدل فروخته شده است؛ جالب است بدانید که هنوز این 500 دستگاه ساخته نشده‌اند! از این مک‌لارن جدید در ابتدای سال جاری در نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی شد؛ نسبت به مک‌لارن 650S سبک‌تر است و به عنوان خودرویی مسابقه‌ای شناخته می‌شود، اما برای رانندگی در شهر هم مجاز است. بدنه بزرگ‌تر سبب می‌شود که 50 درصد چسبندگی سطحی آن نسبت به 650S بیشتر شود.

مک‌لارن نیامده نایاب شد!

شایان ذکر است که وزن مک‌لارن 650LT نسبت به مک‌لارن ‌650S حدود 100 کیلوگرم سبک‌تر است. پیشرانه 8 سیلندر خورجینی 3.8 لیتر مجهز به توربوشارژر دوگانه و گیربکس 7 سرعته SSG است که 666 اسب‌بخار قدرت دارد و حدود 700 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. شتاب صفر تا صد 2.8 ثانیه است و از حداکثر سرعت 328 کیلومتر بر ساعت بهره می‌برد. تنها راه برای کسانی که خواهان این خودروی 349,500 دلاری هستند، جستجو در سایت eBay برای مدل دست دوم آن است.

مک‌لارن نیامده نایاب شد!

مک‌لارن نیامده نایاب شد!

مک‌لارن نیامده نایاب شد!

مک‌لارن نیامده نایاب شد!

مک‌لارن نیامده نایاب شد!


ویدیو مرتبط :
مسابقه مک لارن قدیمی با مک لارن جدید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خودروی مک‌لارن با دو بال +عکس



خودروی مک‌لارن با دو بال +عکس

طرح های بسیار زیادی برای خودروهای آینده ارائه شده است و اغلب این خودروها به سوی انرژی پاک می روند ولی بعضی از طرح ها هم هست که بیشتر به سرعت خودروها می اندیشند.

 

خودروی مک‌لارن, بزرگترین تولید کننده های خودروهای سریع

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، سرعت بالا یکی از نکاتی است که خودرو سازان بسیار به دنبال آن هستند و طرح های بسیار زیادی نیز برای رسیدن به بالاترین سرعت ارائه می کنند. "مک لارن" یکی از بزرگترین تولید کننده های خودروهای سریع در دنیا است و مدل های بسیار زیادی مانند "F1" را تولید کرده است. نام این کارخانه همیشه یاداور سرعت زیاد است.

 

خودروی مک‌لارن, بزرگترین تولید کننده های خودروهای سریع

آخرین طرحی که در این زمینه توسط شرکت "مک لارن" ارائه شده است، "JetSet" نامگذاری شده و طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی دارد. بدنه این خودرو تماما از فیبرکربن درست شده است و شکل ظاهری آن شباهت زیادی به هواپیما دارد.

"JetSet" یک مدل مفهومی و تنها با یک صندلی است و به جای چرخ عقب نیز دو بال دارد که آن را هر چه بیشتر به شکل هواپیماها را در آورده است.

خودروی مک‌لارن, بزرگترین تولید کننده های خودروهای سریع

"مک لارن" اطلاعات زیادی در مورد این طرح خود ارائه نکرده است ولی نکته مهمی که در کنار ظاهر جذاب این خودرو به وضوح مشخص است، علائم طراحی یک خودرو با قدرت آیرودینامیکی بسیار بالا است که البته بسیار نزدیک به زمین حرکت می کند...../باشگاه خبرنگاران