دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

مچ بند 7 کاره دیجیتال +عکس



مچ بند 7 کاره دیجیتال +عکس

این محصول تلفیقی از ساعت مچی، موبایل، هدست، کلید، کیف پول، اسپیکر بلوتوثی و حافظه فلش می باشد که همه در یک وسیله واحد تعبیه شده است.

طراحان تجهیزات و فناوری های رایانه ای به خوبی این نکته را درک کرده اند که کاربران نسل جدید، به دنیال وسایلی کوچک اما پر فایده هستند که کارهای مختلفی را برای آنها انجام دهد.
اما اینکه چه تجهیزاتی را بتوان کوچک کرد و در یکدیگر تلفیق، ابتکاری است که باعث برتری برخی شرکتها و طراحان بر برخی دیگر می شود و اکنون مستطیل کوچکی به بازار عرضه شده که 7 عملکرد متفاوت را برای کاربر به همراه دارد.
این محصول تلفیقی از ساعت مچی، موبایل، هدست، کلید، کیف پول، اسپیکر بلوتوثی و حافظه فلش می‌باشد که همه در یک وسیله واحد تعبیه شده است.

مچ بند 7 کاره دیجیتال,کاربردهای مچ بند دیجیتال

صفحه OLED منعطف این وسیله باعث می‌شود تا کاربر بتواند آن را به راحتی به مچ دست خود ببندد و امکان انجام ویدئو چت، ارسال ایمیل و انجام انواع بازی‌ها نیز با آن میسر شده است. همچنین کاربر می‌تواند تبدیل به نوعی کلید دیجیتالی برنامه‌ریزی شده و مجهز به رمز عبور شود..../yjc.ir


ویدیو مرتبط :
معرفی مچ بند هوشمند مایکروسافت بند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احساس پدرانه مسی روی مچ‌ بند +عکس


مهاجم آرژانتینی بارسلونا در دیدار مقابل لوانته از مچ‌بندی استفاده کرد که بر روی آن به زبان اسپانیولی خطاب به پسرش نوشته بود: تیاگو دوستت دارم.

خبرگزاری فارس: مهاجم آرژانتینی بارسلونا در دیدار مقابل لوانته از مچ‌بندی استفاده کرد که بر روی آن به زبان اسپانیولی خطاب به پسرش نوشته بود: تیاگو دوستت دارم.
 


بارسلونا بامداد امروز مقابل لوانته 4 بر صفر پیروز شد و لیونل مسی مهاجم آرژانتینی 2بار دروازه حریف را باز کرد.

مسی در این دیدار مچ‌بند آبی‌رنگی را بر روی دست خود بسته بود که روی آن به اسپانیایی خطاب به فرزندش نوشته شده بود « Te Amo Thiago» دوستت دارم تیاگو.