دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

موجود اسرارآمیز در سواحل اسپانیا +عکس



موجود اسرارآمیز در سواحل اسپانیا +عکس

برخی تصاویر یک موجود اسرار آمیز که در سواحل اندولس اسپانیا منتشر شده را به عنوان یک اژدها و برخی به عنوان هیولای لخ نس توصیف کرده اند درحالی که هویت آن هنوز مشخص نشده است.

برخی تصاویر یک موجود اسرار آمیز که در سواحل اندولس اسپانیا منتشر شده را به عنوان یک اژدها و برخی به عنوان هیولای لخ نس توصیف کرده اند درحالی که هویت آن هنوز مشخص نشده است.

 

ماریا سانچز هماهنگ کننده حفاظت مدنی در این شهر اسپانیایی گفت: ما درحال حاضر نمی دانیم که این موجود چیست. یک زن یک تکه از حیوان را پیدا کرد و ما برای بیرون کشیدن آن به وی کمک کردیم.

 

موجود اسرارآمیز ,اسپانیا ,هیولای لخ نس

 

جسد درحال پوسیدن این موجود 4 متر طول دارد و در مرحله پیشرفته تجزیه قرار دارد.

 

دیوید شیفمان محقق کوسه دانشگاه میامی گفت: دشوار است که درحال حاضر هویت این موجود را مشخص کرد اما حدس مقامات درباره این که این جسد متعلق به یک کوسه ماهی درنده است، بعید به نظر می رسد.

 

از آنجا که این موجود درحال تجزیه شدن است، کارشناسان با اتکا به تصاویر تلاش می کنند هویت این هیولای دریایی را مشخص کنند.

اما تاکنون رسانه ها عناوینی چون اژدها  و هیولای لخ نس را برای آن در نظر گرفته اند.

 

موجود اسرارآمیز ,اسپانیا ,هیولای لخ نس

 

هیولای لُخ‌ نس (Loch Ness Monster)‏ که در بین مردم بریتانیا بیشتر با نام نِسی شناخته می شود، موجودی عظیم ‌الجثه و ماقبل ‌تاریخ است که گفته می‌شود در آب‌های عمیق دریاچه نس (Loch Ness)‏ واقع در اسکاتلند زندگی می ‌کند.

علی‌ رغم اظهارات شاهدانی مبنی بر دیدن این موجود در آب‌های دریاچه هنوز وجود آن از نظر علمی به اثبات نرسیده ‌است.
منبع:bartarinha.ir


ویدیو مرتبط :
موجود عظیم الجثه در سواحل ویتنام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

موجود ناشناخته در سواحل استرالیا +عکس


پیداشدن یک هیولای عظیم الجثه عجیب و غریب در سواحل استرالیا کاربران رسانه های را به تعجب واداشته است. این موجود نقره ای دراز را آب دریا به واحل آورده است.

وبسایت باشگاه خبرنگاران: پیداشدن یک هیولای عظیم الجثه عجیب و غریب در سواحل استرالیا کاربران رسانه های را به تعجب واداشته است. این موجود نقره ای دراز را آب دریا به واحل آورده است.
 
زمانی که ایتان تیپا تصویری از یک «شبه تمساح» را در وبسایت خود قرار داد و زیرش نوشت «این دیگر چه کوفتیست؟!» کاربران فیس بوک را حسابی سردرگم کرد. 1800 نفر از کاربران رسانه های اجتماعی از این تصویر عجیب و غریب متعلق به یک موجود نقره ای دراز که آب دریا آن را به ساحل نیو سوت ولز در استرالیا آورده است، دیدن کرده اند و درباره آن نظر داده اند.

عکس/ موجود ناشناخته در سواحل استرالیا

زیست شناس دریایی، جولین پِپِرِل هم نظر برخی کاربران را درباره ماهیت این مارماهی دوزیست تایید کرده است.
 
دکتر پِپِرِل می گوید: غالبا صیادان این گونه ی جانوری را شب ها شکار می کنند و در مقابل آن ها نیز شکارچیان را به سختی گاز می گیرند. یقینا کسانی هستند که این مارماهی ان ها را گزیده باشند. ماهیچه های این مارماهی ها به شکلی باورنکردنی قوی هستند و دندان های روبه جلویشان باعث شکاف هایی عمیق در بدن حریف می شود.
 
به گفته این زیست شناس گوشت این گونه ی مارماهی سمی نیست و غالبا در بازراهای آسیای جنوب شرقی فروخته می شود.