دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

موبایل پوتین 11 میلیون تومان / عکس



کمپانی روسی خاویار، گوشی جدید آیفون 6 اس را منقش به تمثال پوتین به قیمت 3334 دلار راهی بازار کرد.

 به مناسبت تولد ولادیمیر ولادیمیرویچ پوتین فقط 63 گوشی موبایل از جنس تیتانیوم با تمثال رئیس‌جمهور روسیه ساخته و روانه بازار شده است.

نام اصلی گوشی جدید Caviar Ti Gold Supremo Putin است که درواقع همان گوشی آیفون 6 اس با دست‌کاری خاص این شرکت است که به‌صورت محدود تولیدشده است.

مدل 64 گیگی این گوشی 3174 دلار (10 میلیون و 790 هزار تومان) و مدل 128 گیگی این گوشی نیز همراه با قاب سلطنتی به قیمت 3334 (11 میلیون تومان) فروخته می‌شود.

کمپانی خاویار می‌گوید این گوشی را به‌افتخار مرد پرقدرتی که هیچ‌وقت کم نمی‌آورد، ساخته است.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی, قیمت گوشی جدید آیفون 6

 

اخبار,اخبار تکنولوژی, قیمت گوشی جدید آیفون 6

 

اخبار,اخبار تکنولوژی, قیمت گوشی جدید آیفون 6

 

اخبار,اخبار تکنولوژی, قیمت گوشی جدید آیفون 6

 اخبار  تکنولوژی  - خبر  انلاین


ویدیو مرتبط :
182 تومان موبایل و ساعت مچی صفحه لمسی دو سیم کارت ارزان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هدیه پوتین به دختر 11 ساله روس +عکس


ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه به مناسبت سال 2015، توله سگی شکاری از نوع "لتر جک" را به یک دختر 11 ساله اهل مسکو هدیه داد.

پایگاه خبری العالم: ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه به مناسبت سال 2015، توله سگی شکاری از نوع "لتر جک" را به یک دختر 11 ساله اهل مسکو هدیه داد.

 این دختر که "والریا ورولفا" نام دارد، با ارسال نامه ای برای پوتین گفته بود که آرزو دارد رییس جمهور یک سگ به وی هدیه دهد.

هدیه پوتین به دختر 11 ساله روس +عکس

نماینده شهرداری مسکو و حزب "روسیه یکپارچه" به نیابت از پوتین این توله سگ را به والریا هدیه دادند.

پیشتر اخوربک تساگریف 11 ساله از اوستیای شمالی، ماشا کوزولفا چهار ساله از اومسک در سیبری و کاتیا شفیلوفا 13 ساله از توپولسک در سیبری تقاضایی مشابه از پوتین کرده بودند که به هر کدام از آنها نیز یک توله سگ هدیه داده بود.