دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

منتظر گلکسی S 4 سامسونگ باشید+عکس سامسونگ گلکسی اس 4



منتظر گلکسی S 4 سامسونگ باشید+عکس

گوشی سامسونگ گلکسی اس 4 - تنها با گذشت چند ماه از فروش چشمگیر گلکسیS III ، سامسونگ تلفن همراه بعدی خود را معرفی می کند.سامسونگ پس از معرفی و فروش موفقیت آمیز گلکسی SIII، زمستان 2013 گلکسی S 4 را معرفی خواهد کرد.

به نظر می رسد این اقدام سامسونگ بیشتر برای رقابت با پدیده اپل یعنی آیفون 5 باشد.

این گوشی جدید در کنگره دنیای تلفن همراه که بهمن ماه سال 2013 در بارسلونا برگزار خواهد شد، معرفی شده و یک ماه بعد نیز به معرفی عموم خواهد رسید.

شایعات حاکی از آنست که این مدل با صفحه نمایش بزرگتر حدود 5 اینچی ساخته می شود. یک دوربین 13 مگاپیکسلی نیز جایگزین دوربین 8 مگاپیکسلی خواهد شد.

 

 گوشی سامسونگ,گوشی سامسونگ گلکسی,گوشی سامسونگ گلکسی اس4,سامسونگ گلکسی s4

 

منبع:باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
مراسم رونمایی گوشی سامسونگ گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انفجار اسمارت فون گلکسی اس 3 سامسونگ+ عکس



انفجار اسمارت فون گلکسی اس 3 سامسونگ+ عکس

دستگاه های مختلفی که برای روشن ماندن به انرژی الکتریسته نیاز دارند، در صورتی که موارد ایمنی در زمان تولید و یا هنگام کار با آن توسط کاربر رعایت نشود، احتمال برورز حادثه را به وجود می آورد.

گجت های هوشمند، روز به روز در حال باریکتر شدن می باشند و این یعنی قطعات کوچک تر و پردازش بیشتر که موجب گرم شدن بیش از حد این دستگاه ها می شود و در نهایت فضای کمتر برای عبور هوا، در سال گذشته یک دستگاه اسمارت فون گلکسی اس 3 سامسونگ خود به خود شروع به اتش گرفتن می کند که خوشبختانه به علت اینکه کاربر در زمان وقوع این حادثه از دیوایس خود استفاده نمی کند، مشکل خاصی برایش به وجود نمی آید.

انفجار گوشی گلکسی اس 3 سامسونگ,انرژی الکتریسته,منفجرشدنگوشی گلکسی اس 3

اما هفته گذشته یک دستگاه گلکسی اس 3 دیگر هنگامی که داخل جیب شلوار یک دختر 18 ساله بوده است منفجر می شود، که موجب ایجاد سوختگی و آسیب دیدن به این فرد می شود.

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

علت این مسئله که در محل کار این خانم رخ داده است همچنان معلوم نیست، اما سامسونگ سوئیس اعلام کرده است، که در حال بررسی این مسئله می باشد  و گوشی برای انجام تحقیقات بیشتر به کره ارسال خواهد شد.

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

باشگاه خبرنگاران