دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

مقدمه ای بر "سئو" SEO; توضیحاتی از بنیانگذار سایت: PersiansAreNotArabs.com در آمریکا



سایت ایرانی ها عرب نیستند,www.PersiansAreNotArabs

مقدمه ای بر "سئو" SEO
 توضیحاتی از بنیانگذار سایت: www.PersiansAreNotArabs.com در آمریکا

SEO چیست؟
SEO مخفف عبارت بهینه سازی موتور جستجوگر ((S)earch (E)ngine (O)ptimization) بوده و به فرآیند یا تکنیک هایی اطلاق می گردد که موجب بهبود رتبه بندی یک وب سایت به هنگام جستجوی آن از طریق موتورهای جستجوگر نظیر گوگل، یاهو، بینگ و ... می گردد.

مثالی از عملکرد SEO :
برای مثال اگر عبارات "فرهنگ ایرانی" و "تاریخ ایرانی" وحتی لغت "ایرانی"  و "ایرانی ها در مقابل عرب ها"  را به زبان انگلیسی:
Persian Culture ، Persians ، Persian History ، Persians VS Arabs

 

در گوگل جستجو کنید، سایتی با نام "ایرانی ها عرب نیستند" در صفحه اول گوگل مشاهده خواهید نمود.
در واقع استفاده از تکنیک SEO به وب سایت شما کمک می کند جایگاه بالاتری در موتورهای جستجوگر به هنگام جستجوی عبارات مورد نظر داشته که نتیجه آن وجود بیننده و ترافیک سایت بیشتری می باشد.

نحوه عملکرد SEO:
سایت ما بخاطر انتخاب نام و محتوای منحصر به فرد که مورد بحث بسیاری از ایرانی های داخل و خارج کشور میباشد، لینک های بسیار متعددی از وبلاگ ها و سایت های دیگر در مورد موضوع مورد نظر دریافت نموده، که این یکی از فاکتورهای مهم رتبه بندی و اولویت بندی صفحات وب سایت ها در موتورهای جستجوگر می باشد.
 
عوامل مهم در SEO:
•واژگان کلیدی مندرج در عنوان یک صفحه
•نام دامنه
•متا تگ ها
•تعداد دفعات تکرار واژگان کلیدی در صفحه
•تعداد لینک های صفحه
•و عوامل بسیار دیگر
 



ویدیو مرتبط :
آموزش SEO - فصل اول: مقدمه ای بر SEO - نقشه سایت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش آمریکا به فیلتر شدن سایت سفارت مجازی در تهران



 

 

 

دولت آمریکا در واکنش به فیلتر شدن سایت "سفارت مجازی برای ایرانیان" در موضعی انحرافی و بدون توجه به خواست ملت ایران ادعا کرد: این اقدام جمهوری اسلامی ایران نشان دهنده بی اعتمادی حکومت به مردم است.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، کاخ سفید در بیانیه انحرافی خود مدعی شد: همزمان با استفاده جهانیان از شبکه های اجتماعی، تلاشهای سیستماتیک دولت ایران برای نظارت بر آنچه که ایرانیان می بینند و می شنوند، در قرن بیست و یکم شکست خورده است!

 

واکنش آمریکا به فیلتر شدن سایت سفارت مجازی در تهران

سفارت مجازی آمریکا

 

"ویکتوریا نولند" سه شنبه گذشته در بیانیه ای رسما از راه اندازی سایتی بنام آنچه آن را "سفارت مجازی برای ایرانیان" خواند، خبر داد و  در لحنی عوامفریبانه گفت: خرسندم که از راه اندازی سفارت مجازی آمریکا در تهران با هدف ایجاد فرصت های جدید برای از بین بردن شکاف موجود میان ایران و ایالات متحده خبر دهم، زیرا با توجه به قطع روابط دیپلماتیک واشنگتن-تهران، آمریکایی ها از فرصت گفتگو با شهروندان ایرانی محروم هستند.

"هیلاری کلینتون" وزیر خارجه آمریکا نیز در یک پیام ویدیویی از این تلاش انحرافی واشنگتن به عنوان وسیله ای برای برقراری ارتباط بدون ترس و آشکارا میان دو طرف یاد کرد.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که رامین مهمانپرست سخنگوی وزارت خارجه کشورمان شب گذشته با اشاره به توسل آمریکا با تاسیس سفارت مجازی برای جبران اشتباهات گذشته خود گفت: توسل دولت آمریکا به این ابتکا ، قبل از هر چیز در واقع اعتراف به اشتباه بزرگ دولت آمریکا در قطع روابط دو ملت و پشت نمودن به ملت ایران است، اما ابتکارات مجازی جبران کننده این اشتباه یا آنگونه که اعلام شده است، انتقال دهنده پیام آمریکا به مردم ایران نخواهد بود.

بازدید از صفحه اول

sendارسال به دوستان

printنسخه چاپی

Bookmark and Share

برچسب ها: سفارت مجازی ، دولت آمریکا ، فیلتر