دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

معرفی چندین وب سایت‌ و ابزار‌ کاربردی


در این مطلب، قصد داریم جدیدترین ابزار‌های کارآمد و وب‌سایت‌های جالب را به شما معرفی کنیم.

زومیت - امین فیض پور: اینترنت موجود بر روی گجت‌های ما، با وب‌سایت‌ها و برنامه‌های کاربردی است که معنا پیدا می‌کند و همین ابزار‌ها هستند که استفاده ما از دنیای وب را شیرین و لذت بخش می‌کنند. در این مطلب، قصد داریم جدیدترین ابزار‌های کارآمد و وب‌سایت‌های جالب را به شما معرفی کنیم.

90night

تا به حال شده پس از مدتی بیدار شوید و احساس بدی داشته باشید با اینکه زمان زیادی را خواب بوده‌اید؟ یا تا به حال شده با یک خواب کوتاه حس فوق العاده خوبی بگیرید اما دفعه دیگر حسی فوق‌العاده بد؟ دلیل چنین اتفاق‌هایی این است که شما در میان یکی از چرخه‌های خوب خود بیدار شده‌اید. با اپلیکیشن 90night شما می‌توانید مقدار زمانی که باید بخوابید تا چرخه خواب بهم نخورد را محاسبه کنید.

معرفی چندین وب سایت‌ و ابزار‌ کاربردی

ILoveFile

زمانی که با فایل‌های مختلف درگیر هستید، گاهی اوقات نیاز می‌شود که برخی از آن‌ها را به فرمت دیگری تبدیل کنید. اما پیدا کردن سایتی یا ابزاری که که تمام فرمت‌های متنوع را داشته باشد و قادر به تبدیل صحیح آن‌ها باشد، سخت است. ILoveFile سایتی است که می‌تواند صوت، اسناد و عکس‌ها را با تنوع فرمت‌های زیاد به یکدیگر تبدیل کند.

معرفی چندین وب سایت‌ و ابزار‌ کاربردی

Habit List

همه آن چه که شما برای رسیدن به اهداف خود در نظر دارید، در محیط زیبا و تعاملی Habit List جمع شده است. اپلیکیشن Habit List به شما کمک می‌کند بر روی کار‌هایی که انجام می‌دهید متمرکز بمانید و هیچگاه از مسیر خود خارج نشوید. این برنامه با پیگیری علایق شما تمام وظایف مهمی که در طول روز باید انجام دهید را به شما نشان می‌دهد.

معرفی چندین وب سایت‌ و ابزار‌ کاربردی

Gridzzly

هر شخصی با توجه به فعالیت و هدفی که دارد ممکن است نیاز به نوع، شکل، طرح و الگوی یک کاغذ سفید پیدا کند.سایت Gridzzly بستری را برای شما فراهم کند که با آن بتوانید الگوی که لازم دارید را بر روی کاغذ داشته باشید و با انتخاب اندازه و خط یا الگو‌های دیگر آن را پرینت بگیرید.

معرفی چندین وب سایت‌ و ابزار‌ کاربردی

xTab

افزونه‌ای برای مرورگر کروم که اجازه ایجاد محدودیت به تعداد تب‌های باز شده را به شما می‌دهد. می‌توانید حداکثر تعداد صفحه‌ای که می‌تواند در کروم باز شود را مشخص کنید و همچنین تعیین کنید که با ایجاد این محدودیت چه تب‌هایی باید در ابتدا بسته شوند. تب‌های پین شده و تب‌های که تاکنون محتوای آن را مشاهده نکرده‌اید، بسته نخواهند شد.

معرفی چندین وب سایت‌ و ابزار‌ کاربردی

!Yep

اپلیکیشن !Yep به شما کمک می‌کند تا هیچگاه تنهایی را حس نکنید. اگر قصد رفتن به پارک دارید، دوست دارید سری به باشگاه بزنید یا هر چیز دیگر، !Yep شما را با افرادی که در نزدیکی خود دارید آشنا می‌کند و فعالیت‌های شما را به اشتراک می‌گذارد. می‌توانید هم‌اکنون این برنامه را نصب و استفاده کنید و دوستان جدیدی را در هر جایی پیدا کنید.

معرفی چندین وب سایت‌ و ابزار‌ کاربردی

Cloudfogger

قبل از اینکه اطلاعات شما به سرویس ابری آپلود شود توسط سرویس Cloudfogger در دستگاه شما رمزنگاری می‌شود. این سرویس تضمین می‌کند که دراپ‌باکس یا دیگر سرویس‌های ابری نخواهند توانست به محتوای فایل‌های شما دسترسی پیدا کنند. برنامه Cloudfogger از حریم شما با شیوه رمزگذاری استاندارد 256bit AES محافظت می‌کند. رمزگذاری یا برداشتن رمز بر فایل‌ها به صورت دستی در این سرویس معنی ندارد و همه چیز به صورت خودکار انجام می‌شود.

معرفی چندین وب سایت‌ و ابزار‌ کاربردی

Penflip

بر نوشتن خود تمرکز کنید و در یک ویرایشگر مینیمال مشغول به کار شوید. نوشته‌های خود را تنها با یک کلیک می‌توانید به صورت یک کتاب الکترونیک و در فرمت‌های مختلف PDF، ePub، HTML و بیشتر دانلود کنید.

معرفی چندین وب سایت‌ و ابزار‌ کاربردی

Murtastic

دوست دارید تصویر پس زمینه زنده مخصوص به خود را بسازید؟ افزونه فایرفاکس Murtastic پلتفرمی را پیش روی شما حاضر می‌کند که با آن می‌توان تصاویر پس زمینه زنده و منحصر به فرد ساخت. در تصویری که می‌توانید بسازید می‌توان از انیمیشن‌های کوتاه مثل متن‌های احساسی، شکلک‌ها، شعار‌های دوست داشتنی یا حتی یک تصویر زمینه زنده با خلق و خوی خود استفاده کنید. انتخاب‌هایی که پیش رو دارید بی‌نهایت هستند.

معرفی چندین وب سایت‌ و ابزار‌ کاربردی

GIF Scrubber

این افزونه را می‌توان شبیه به یک پخش کننده فایل‌های ویدیوی اما برای انیمیشن‌‌های GIF دانست. پخش این نوع تصاویر را آهسته کنید، سرعت دهید، به عقب برانید یا به جلو ببرید. تنها با بردن نشان‌گر موس بر روی تصویر GIF می‌توانید آن را کنترل کنید و در هر فریم خاصی که دوست دارید آن را دانلود کنید.

معرفی چندین وب سایت‌ و ابزار‌ کاربردی


ویدیو مرتبط :
معرفی وب سایت های کاربردی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معرفی سایت های کاربردی وب (2)


با گسترده شدن دنیای علم و تجارت و روابط اداری، روز به روز تعداد نام های اختصاری بیشتر می شود و در این شرایط به جای حفظ همه نام ها بهتر است که یک مرجع خوب برای جست و جوی معنی کلمات بدانیم

همشهری جوان:

www.esmfamil.ir

اسم فامیل آن لاین




در ساده ترین تعریف لغت نامه برای کلمه اسم فامیل آمده که «اسم فامیل، نام یک نوع بازی است». اما این کلمه برای نسل ما خیلی بیشتر از یک بازی است.

 دراقع اسم فامیل نه فقط یک بازی از پیش برنامه ریزی شده که بهترین سرگرمی برای اوقات بیکاری است. واقعا کسی پیدا می شود که تجربه اسم فامیل بازی کردن سر کلاس را نداشته باشد؟ حالا این بازی به فضای آنلاین هم سرایت کرده.

 کافی است نام و ای میل تان را در این سایت وارد کنید و یک لینک مخصوص بگیرید. هرکس که به آن لینک بیاید، وارد بازی شما شده.



www.tineye.com
پیدا کردن تصاویر مشابه



احتمالا از چند ماه پیش تا الان که گوگل سرویس «جست و جو به وسیله تصویر» را معرفی کرده، دست کم یک بار گذرتان به آن افتاده. سرویسی که تصویر موردنظر شما را می گیرد و نمونه های مشابه و اطلاعتی راجع به آن پیدا می کند.

در همین حوزه سایت دیگری به نام TinEye وجود دارد که به صورت تخصصی دنبال تصاویر مشابه تصویر ارایه شده توسط شما می گردد. این سایت افزونه های مخصوصی برای مرورگرهای کروم، اپرا و فایرفاکس دارد و در حالت عادی تصویر را از دو راه آپلود و درج لینک قبول می کند.



www.Mokhafaf.com
مرجع کلمات اختصاری



با گسترده شدن دنیای علم و تجارت و روابط اداری، روز به روز تعداد نام های اختصاری بیشتر می شود و در این شرایط به جای حفظ همه نام ها بهتر است که یک مرجع خوب برای جست و جوی معنی کلمات بدانیم و هروقت که لازم شد به آن سر بزنیم؛ سایت مخفف دات کام، که نمونه فارسی abbreviations.com است مرتبا در حال بروز رسانی و تکمیل بانک اطلاعاتی است.

همچنین نسخه موبایلی خوبی هم برای پلت فرم های ios و جاوا دارد که می توانید آن را از بخش امکانات سایت دانلود کنید.