دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

معرفی جدیدترین محصول لکسوس و کادیلاک +عکس



به بهانه نمایشگاه اتومبیل نیویورک

معرفی جدیدترین محصول لکسوس و کادیلاک +عکس

نمایشگاه های اتومبیل که در نقاط مختلف جهان وجود دارند بهترین مکان ها هستند تا شرکت های مختلف ایده هایی که برای خودروهای آینده دارند را رونمایی کنند.

 

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، نمایشگاه اتومبیل نیویورک از سال 1900 شروع به کار کرد و به نوعی اولین نمایشگاه اتومبیل در آمریکا شناخته می شود. این نمایشگاه در ابتدا با 10 خودرو کار خودش را آغاز کرد و هم اکنون به یکی از بزرگترین نمایشگاه های دنیا تبدیل شده است.

امسال این نمایشگاه از تاریخ 6 تا 15 آوریل در نیویورک برگزار می شود و تا به حال طرح های مختلفی از خودروهای آینده شرکت های مختلف رونمایی شده است.

 

Acura NSX 3:

شرکت آکورا امسال یک طرح از خودروی سال 2013 خود ارائه کرده است و به گفته مسئولین این شرکت آن ها به دنبال ارائه این ماشین هستند تا بتوانند بار دیگر خود را به عنوان یک شرکت خوب معرفی کنند. مدل های NSX از دودهه قبل وارد بازار شده اند اما مدل بعدی آن قرار است در سال 2013 با موتور هیبرید وارد بازار شود. این ماشین دو محوره است و امید دارد تا بتواند یکی از سبزترین ماشین های سال آینده باشد.

 

 

 

  لکسوس ,کادیلاک,عکس های لکسوس ,عکس های کادیلاک,عکس های کادیلاک

 

Cadillac Ciel:

ماشین های کادیلاک همیشه از بهترین ماشین های دنیا بوده اند و از جمله ماشین های پرکار به حساب می آیند. امسال کادیلاک طرحی را ارائه کرده است که در آن شما یک ماشین زیبا و خوش ساخت را می بینید. ماشین جدید کادیلاک دست ساز بوده و دارای یک موتور پر قدرت 3.6 لیتری است و البته در کنار آن یک موتور هیبریدی نیز دارد که می تواند این ماشین را به ماشین دوست دار محیط زیست نیز تبدیل نماید.

 

 

 

  لکسوس ,کادیلاک,عکس های لکسوس ,عکس های کادیلاک,عکس های کادیلاک

 

Chevrolet Tru 140S:

کارخانه GM هر ساله مدل های مختلفی از ماشین های خود را وارد بازار می کند. این بار نیز این شرکت مدلی از یکی از طرح های آینده خود را رونمایی کرده است. مدل شورولت Tru 140S یکی از مدل هایی است که قرار است امسال وارد بازار شود. این ماشین دارای یک موتور توربو شارژ 1.4 لیتری است و البته 150 اسب بخار نیز توان دارد.

 

 

 

  لکسوس ,کادیلاک,عکس های لکسوس ,عکس های کادیلاک,عکس های کادیلاک

 

Lexus LF-LC:

شرکت لکسوس که از زیر مجموعه های شرکت تویوتا به شمار می رود و ماشین های لوکس و گران قیمت تولید می کند این بار طرحی زیبا و اسپرت ارائه داده است. این ماشین دارای یک موتور هیبریدی است. به گفته مسئولین این شرکت در این خودرو دکمه ها با نمایشگرهای لمسی جایگزین شده اند. طراحی خارجی ماشین نیز بسیار زیبا است./مشرق نیوز


  لکسوس ,کادیلاک,عکس های لکسوس ,عکس های کادیلاک,عکس های کادیلاک


ویدیو مرتبط :
معرفی کوتاه جدیدترین محصول سونی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدیدترین پرچم دار سونی معرفی شد +عکس


در چند روز گذشته اخباری در مورد عرضه محصولات جدید سونی در نیمه دوم سال 2013 میلادی منتشر شد، اخباری که مروبوط به اسمارت فون هونامی و تبلت توگاری سونی بود، دیروز اطلاعات بیشتری در مورد هونامی توسط وب سایت Phonearena منتشر یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان: در چند روز گذشته اخباری در مورد عرضه محصولات جدید سونی در نیمه دوم سال 2013 میلادی منتشر شد، اخباری که مروبوط به اسمارت فون هونامی و تبلت توگاری سونی بود، دیروز اطلاعات بیشتری در مورد هونامی توسط وب سایت Phonearena منتشر یافت.

 بر اساس این شایعات، سونی در حال ساخت اسمارت فون Honami می باشد، که احتمالا یکی از مهمترین محصولات سال 2013 به شمار می آید.و انتظار می رود توجهات زیادی را از سوی کاربران به خود جلب کند. سونی پس از عرضه ی موفقیت آمیز Xperia Z، قصد دارد تا بهترین تجربیات خود را در زمینه ی دوربین توسط Honami به کاربران ارائه دهد.



به تازگی اطلاعاتی از این محصول که با نام Sony i1 شناخته می شود، منتشر شده است، i1 سونی مجهز به یک سنسور Exmor RS می باشد، که از سنسور نصب شده بر روی N8 نوکیا بزرگتر بوده، همچنین سونی از الگوریتم جدیدی در پردازش تصاویر در این محصول استفاده کرده و رابط کاربری دوربین هم مانند دوربین های رده ی Cyber-Shot این شرکت می باشد. بر اساس اطلاعات منتشر شده از Phone Arena سونی در ساخت بدنه ی i1 از ترکیب فلز و شیشه به همراه فیبرکربن استفاده کرده که است، این دستگاه از ضخامتی برابر 1 ساننتی متر برخوردار است.




صفحه نمایش i1، ۵ اینچی فول اچ دی Reality بوده، که در ساخت آن از تکنولوژی Triluminos Display همراه با  X-Reality استفاده شده، همچنین مجهزبه Mobile Braia Engine 2 می باشد،  این صفحه نمایش عمل کرد فوق العاده ای را از خود به نمایش خواهد گذاشت، پردازنده ی  اسنپ دراگون سری ۸۰۰ به همراه پردازنده ی گرافیکی ادرنو ۳۳۰ و ۲ گیگابایت رم از پس تمامی پردازش های i1 برخواهند آمد.



دوربین پرچم دار جدید سونی ۱۶ مگاپیکسلی همراه با موتور پردازش  BIONZ و Lens G سونی می باشد. سونی اعلام کرده است، که این دوربین به راحتی تمامی دوربین های موجود برروی اسمارت فون های اندرویدی را شکست خواهد داد، باتری ۳۰۰۰ mAh به همراه سیستم عامل اندروید 4.2.2 و قابلیت مقاومت در برار آب و گرد و غبار از دیگر جمله ویژگی های این دستگاه می باشد، Sony Xperia i1 در اکتبر و یا ستامبر به بازار عرضه می شود، اما هنوز قیمت آن اعلام نشده است.