دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

معایب پرچمداران HTC، سامسونگ، موتورولا و اپل


وقتی همه جیب تان را روی میز خالی می کنید و تحویل فروشنده می دهید تا یک تلفن پرچمدار بخرید، حتماً انتظار زیادی از آن دارید و اصلاً دوست ندارید نقصی در آن ببینید. اما متأسفانه در عمل چیزی که به دست شما می رسد اگر نه عیب های بزرگ، ولی قطعاً بی عیب هم نخواهد بود.

نارنجی: وقتی همه جیب تان را روی میز خالی می کنید و تحویل فروشنده می دهید تا یک تلفن پرچمدار بخرید، حتماً انتظار زیادی از آن دارید و اصلاً دوست ندارید نقصی در آن ببینید. اما متأسفانه در عمل چیزی که به دست شما می رسد اگر نه عیب های بزرگ، ولی قطعاً بی عیب هم نخواهد بود.



همین موضوع باعث شده که وب سایت Fixya به طرح این سوال درباره ۴ پرچمدار بزرگ (Samsung Galaxy S4, HTC One, Apple iPhone 5S و Motrola Moto X) از ۴ غول فناوری بپردازد و از صاحبانشان بخواهد مشکلات عمده تلفن های هوشمند خود را بگویند.

اگر قصد خرید یکی از این تلفن ها را دارید به ادامه مطلب بروید تا نظر کاربران را در مورد ایرادات آن ها بدانید.



همان طور که می بینید مهم ترین شکایت دارندگان گلکسی اس ۴ گرمای بیش از حد آن است. ۲۵ درصد صاحبان این تلفن گفته اند دستگاه شان هنگام مرور وب یا بازی خیلی داغ می کند. برخی معتقدند مشکل از جنس پلاستیک به کار رفته در بدنه گلکسی اس ۴ است.

معضل دیگر باتری دستگاه است. به طوری که اغلب باعث می شود مجبور باشید هر روز آن را شارژ کنید. این مشکل به طور مساوی با مشکل تاریکی صفحه نمایش گزارش شده که کمی عجیب به نظر می رسد. کاربران گفته اند نمایشگر تلفن شان در قیاس با دستگاه های دیگر تاریک تر است!



اما ۳۰ درصد از کاربران، موتو ایکس زیبای موتورولا را کم ظرفیت یافته اند و معتقدند ۱۲ گیگابایت از ۱۶ گیگابایت موجود روی دستگاه کفاف امور روزانه شان را نمی دهد؛ از آن بدتر اسلات حافظه جانبی MicroSD هم وجود ندارد که لااقل با خرید حافظه اضافی مشکل را حل کنند.

۲۰ درصد صاحبان موتو ایکس از نمایشگر ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسلی دستگاه خود رضایت ندارند. همچنین دوربین دستگاه را در مقایسه با تلفن های گذشته موتورولا چندان پیشرفته نمی دانند. البته موتورولا پیش تر برای رفع این نقیصه یک به روز رسانی برای تلفن های موتو ایکس عرضه کرده بود.



دو مشکل عمده آیفون 5S از نظر دارندگانش، عمر کوتاه باتری و ضعف امنیتی تاچ آی دی است. نکته جالب، شکایت ۱۵ درصد از کاربران درباره کرش کردن اپلیکیشن ها است؛ جایی که اپل ادعای زیادی در مورد عملکرد بی نقص آن دارد. یکی دیگر از مشکلات که یکی از کمبودهای آیفون در مقایسه با پرچمداران اندرویدی را نشان داده، اندازه نمایشگر دستگاه است.



آخرین پرچمدار مورد مقایسه هم HTC One زیبا است. خیلی جای تعجب ندارد که ۳۰ درصد صاحبانش از عمر باتری آن می نالند و قبلاً هم شکایت هایی در این مورد به گوش می رسید. اما مسئله دیگر زمان زیاد (حدود ۵ ساعت) شارژ کامل دستگاه است که خیلی ها را ناراحت کرده.

و البته یکی از نقاط قوت این تلفن، تقریبا بیشترین شکایت ها را هم به همراه داشته و حدود ۲۰ درصد مصرف کنندگان از صدای «هیس» موقع مکالمه و پخش موسیقی گله کرده اند. مورد دیگر شاید بیشتر به دلیل سر و صدای زیادی است که خود شرکت اچ تی سی درباره دوربین وان بر پا کرد، ولی در نهایت موفق به خرق چیزی نشده بود.

اگر شما هم صاحب یکی از این تلفن های پرچمدار هستید، درباره نقاط قوت و ضعف آن بنویسید.


ویدیو مرتبط :
مقایسه سرعت اینترنت پرچمداران سامسونگ و اپل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سامسونگ رقیب سرسخت اپل




سامسونگ بهتر از نوکیا / موبایلی که صاحبش را می شناسد! ؛ عکس

 

سامسونگ علاوه بر پیشی گرفتن از نوکیا در تولید و فروش در زمینه کیفیت نیز از برخی محصولات نوکیا جلوتر زده و این در حالیست که بسیاری سامسونگ را رقیب جدی و سرسخت اپل می دانند.

 

سامسونگ,شرکت سامسونگ,گوشی موبایل سامسونگ,رقیب سامسونگ

 

 

 

به گزارش سرویس علمی فناوری جام نیوز (07 may)، شرکت سامسونگ کره جنوبی (Samsung) با فروش حدود ١00 میلیون تلفن همراه، تنها در سه ماه اول سال جاری میلادی توانسته فروش بیشتری از شرکت نوکیا داشته باشد و مقام نخست را در میان سازندگان تلفن همراه از آن خود کند.

 

حالا متخصصان عرصه تکنولوژی موبایل اذعان دارند که سامسونگ علاوه بر پیشی گرفتن از نوکیا در تولید و فروش در زمینه کیفیت نیز از برخی محصولات نوکیا جلوتر زده و این در حالیست که بسیاری سامسونگ را رقیب جدی و سرسخت اپل می دانند.

 

 

سامسونگ,شرکت سامسونگ,گوشی موبایل سامسونگ,رقیب سامسونگ

 

 

 

در راستای این رقابت، روز پنجشنبه شرکت سامسونگ گوشی جدید گالکسی اس٣ را در مرکز «ارلز کورت» لندن به نمایش گذاشت. این گوشی قرار است اوایل خرداد ماه در اروپا به بازار عرضه شود.

 

قرار است گالکسی اس٣ از بهترین تلفنهای همراه ساخت شرکت سامسونگ باشد. صفحه گوشی تلفن همراه هوشمند گالکسی اس٣ از ایفون بزرگتر است.

 

مدل Galaxy S III دارای چیپ Exynos 4 Quad با فرکانس 1.4 گیگاهرتز دارای صفحه اکران HD Super AMOLED و 4.8 اینچ می باشد. این موبایل از آخرین مدل سیستم عامل آندروید یعنی نسخه 4 استفاده می کند.

 

این گوشی همچنین دارای دو دوربین 8 و 1.9 مگاپیکسلی می باشد و توانایی ارسال اطلاعات برپایه سیستم جی پی اس و گلوناس را دارد.

 

 

سامسونگ,شرکت سامسونگ,گوشی موبایل سامسونگ,رقیب سامسونگ

 

 

 

صفحه این گوشی به سنسوری مجهز است که میتواند چشمان کاربر را جستجو کند و تا زمانی که کاربر به آن نگاه میکند، روشن بماند و توانایی شناسایی صاحب خود و اجرای فرامین صوتی را دارد.

 

با فناوری های جدید شرکت سامسونگ شرکتهای مانند نوکیا و اپل حتما به فکر خواهند بود تا در این رقابت نفس گیر از رقیب سرسخت خود عقب نمانند.

 

منبع:jamnews.ir