دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

معاون وزیر آموزش و پرورش:«زنگ آب» ۲۵ آبان در مدارس ابتدایی كشور نواخته می شود



 

 

«زنگ آب» ۲۵ آبان در مدارس ابتدایی كشور نواخته می شود

 

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش از نواخته شدن «زنگ آب» برای نخستین بار در مدارس ابتدایی كشور خبر داد.

   

فاطمه قربان در گفت وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این كه زنگ آب ۲۵ آبان ماه جاری به صدا در می آید، تصریح كرد: با امضای تفاهمنامه ای بین وزارت آموزش و پرورش و نیرو (سازمان آب و فاضلاب كشور) اصلاح الگوی مصرف آب به دانش آموزان آموزش داده می شود.

 

وی ادامه داد: در این تفاهمنامه استفاده از عوامل كاهنده در فشار آب در شیرآلات و همچنین نحوه صرفه جویی در مصرف آب به دانش آموزان آموزش داده می شود، چرا كه دانش آموزان قطعا در آموزش خانواده تاثیر گذارند و می توانند با دریافت آموزش های اصلاح الگوی مصرف آب، آن را به خانواده ها منتقل كنند.

 

به گفته معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش، بر اساس این تفاهمنامه، روز ۲۵ آبان ماه جاری «زنگ آب» در مدارس ابتدایی سراسر كشور با حضور وزرای آموزش و پرورش و نیرو و یا معاونان آن ها نواخته خواهد شد./خبرگزارى ایسنا


ویدیو مرتبط :
معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش در برخوار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معاون آموزش و پرورش: مدارس ابتدایی از سال آینده «پنجشنبه»ها تعطیل می شوند



 

معاون آموزش و پرورش: مدارس ابتدایی از سال آینده «پنجشنبه»ها تعطیل می شوند

 

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: تعطیلی روز «پنجشنبه» مدارس ابتدایی در دستور كار شورای عالی آموزش و پرورش قرار دارد و مراحل نهایی خود را طی می كند.

 

فاطمه قربان در گفت وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: تعطیلی روز پنجشنبه مدارس ابتدایی یكی از برنامه های آموزش و پرورش برای سال تحصیلی آینده است، لذا در صورت تصویب این برنامه از سال آینده اجرایی می شود.

وی افزود: پس از تصویب طرح تعطیلی مدارس ابتدایی در روز پنجشنبه، باید دستورالعمل اجرایی آن تهیه و تدوین شود تا از ساعت آموزشی دانش آموزان كاسته نشود.

به گفته معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، تهیه دستوالعمل اجرایی از آن جهت مهم است كه ساعات درسی دانش آموزان برابر با محتوای ارائه شده در طول سال تحصیلی باشد، لذا باید برنامه های آن به دقت بررسی و تدوین شود تا خانواده ها نگران كاهش ساعات تحصیلی فرزندانشان نباشند.

قربان در پایان گفت وگو با ایسنا، خاطرنشان كرد: با تصویب تعطیلی پنجشنبه های مدارس ابتدایی از سال آینده تمامی مدارس ابتدایی كشور در روز پنچشنبه تعطیل خواهند شد.../ایسنا