دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

مشخصات محصول جدید هوآوی منتشر شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

در سال های اخیر، هوآوی تبدیل به یکی از کمپانی هایی شده که توانسته نگاه های بسیاری را به خود جلب کند. در حالی تنها دو روز تا معرفی رسمی هوآوی میت ۸ باقی مانده که تصاویری از این محصول در سایت Weibo منتشر شده و جزئیات بیشتری را در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

این تصاویر محصول شگفت انگیزی را نشان نمی دهد اما از تصاویر ظاهری آن می توان حدس زد که این محصول شبیه به Huawei Mate ۷ است. هوآوی در ساخت محصول جدید همان بدنه تمام فلزی را حفظ کرده اما تغییر جدیدی در این محصول نسبت به محصول قبلی دیده می شود و آن تغییر شکل اسکنر اثر انگشت است که از شکل دایره ای به مربع تغییر پیدا کرده است.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تاکنون مشخصات دقیقی از سخت افزار این اسمارت فون منتشر نشده اما اطلاعات لو رفته نشان می دهد  Huawei Mate ۸ از نمایشگر ۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ *۱۹۲۰ پیکسل برخوردار است. این محصول مجهز به پردازنده مدل Kirin ۹۵۰ chipset است و در دو مدل رم ۲ یا ۳ گیگابایتی عرضه خواهد شد. پردازنده گرافیکی این محصول نیز ARM Mali-T۸۸۰ است که در تست های بنچمارک ظاهر شده است.

Huawei Mate ۸ به دوربین ۱۶ یا ۲۰ مگاپیکسلی و همینطور پشتیبانی از   dual-LED flash و باتری ۴۱۰۰ mAh تجهیز شده است.

 

اخبار تکنولوژی - مهر


ویدیو مرتبط :
مشخصات گوشی موبایل هوآوی huawei ascend p7

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مشخصات Nexus 5 گوگل منتشر شد



مدل گوشی های ال‌جی,مشخصات گوشی Nexus 5

مشخصات Nexus 5 گوگل منتشر شد

گوشی هوشمند بعدی گوگل که با نام Nexus 5 شناخته می‌شود بسیار مورد توجه پایگاه‌های خبری قرار گرفته است و در حالی که کمتر از 10 روز تا زمان ورود آن به بازار باقی مانده است، منابع خبری شایعات جدیدی در مورد این محصول منتشر کرده اند.

به گزارش فارس به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، روز جاری اطلاعات مختصری در فروشگاه اینترنتی گوگل موسوم به Play Store در مورد این گوشی هوشمند منتشر شد و هم‌اکنون کارشناسان در مورد ظرفیت حافظه و باتری این محصول مبتنی بر نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید اطمینان حاصل کرده‌اند.

به گفته منابع غیررسمی، گوشی هوشمند Nexus 5 همراه با حافظه داخلی 16 یا 32 گیگابایتی به دست کاربران می‌رسد که البته برای آن امکان پشتیبانی از کارت حافظه و افزودن حافظه داخلی در نظر گرفته نشده است.

این گوشی هوشمند در شرکت کره‌ای ال‌جی و به سفارش گوگل به تولید رسیده است و اینکه دو شرکت یاد شده بخواهند Nexus 5 را همراه با ظرفیت داخلی بیشتر به تولید انبوه برسانند بعید به نظر می‌رسد.

در مورد باتری این محصول نیز گفته شده است که Nexus 5 به باتری 2300 mAh مجهز شده است تا انرژی لازم برای نمایشگر لمسی 5 اینچی و پردازنده چهارهسته‌ای Snapdragon 800 آن فراهم شود.

شایعات قبلی حاکی از آن بود که Nexus 5 گوگل با حافظه داخلی 32 گیگابایت به همراه باتری 3000 mAh وارد بازار می‌شود که البته این شایعه دیگه انتشار نیافت.

منابع آگاه می‌گویند که این گوشی هوشمند پیش از اتمام اکتبر به دست کاربران جهانی میرسد و بنابراین از هم‌اکنون می‌توان منتظر بود که طی 10 روز آتی گوگل این گوشی هوشمند را رسما معرفی کند./فارس