دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

مشاهده ویدئوهای فیس بوک بر روی دسکتاپ با استفاده از Real Player



ترفندهای فیس بوک,ویدئوهای فیس بوک

با انجام به روز رسانی جدیدی که بر روی یکی از محبوب ترین پخش کننده های موزیک به نام Real Player انجام شده است. ویژگی کاربردی جدیدی به منظور اجرای فایل های ویدئویی فیس بوک نیز به آن اضافه شده است. به عبارت ساده تر شما می توانید با بهره گیری از این ویژگی ویدئوهای موجود بر روی فیس بوک را به دسکتاپتان بیاورید!

 

با استفاده از Real Player شما می توانید ویدئوها را به راحتی بر روی دسکتاپ اجرا و حتی آن ها را لایک کرده و نظرتان را نیز در مورد آن ها بنویسید. پس برای انجام این کار شما نیاز به آخرین نسخه Real Player و ID فیس بوکتان دارید به طوری که پس از وارد سازی نام کاربری و پسورد فیس بوکتان در Real Music Player امکان تماشای ویدئوها را خواهید داشت.

 

شما می توانید برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید:
۱- ابتدا از لینک انتهای مطلب Real Player 15 را دانلود و نصب کنید.

 

۲- بعد از پایان عملیات نصب برنامه را اجرا کرده و به بخش Library رفته و گزینه Facebook Video را همانند شکل زیر انتخاب کنید.

 

ترفندهای فیس بوک,ویدئوهای فیس بوک

 
۳- در این مرحله بعد از وارد سازی مشخصات اکانت فیس بوکتان دکمه Login را برگزینید. لازم به ذکر است در صورت پرسش سوالی مبنی بر دسترسی به اطلاعات کامل حساب فیس بوکتان, پاسخ مثبت را انتخاب سازید تا برنامه به تمام ویدئوهای موجود بر روی پروفایتان دست پیدا کند.

 

ترفندهای فیس بوک,ویدئوهای فیس بوک

 

۴- بعد از انجام مراحل فوق ویدئوهای موجود بر روی پروفایل تان به صفحه Real Player همانند شکل زیر منتقل می شوند.

 

ترفندهای فیس بوک,ویدئوهای فیس بوک

 

۵- حال برای تماشای ویدئوها در اندازه حقیقی آن ها بر روی تصویر کوچک شده آن ها کلیک کنید. لازم به ذکر است امکان مشاهده full screen فایل های ویدئویی نیز به شما داده می شود.

 

ترفندهای فیس بوک,ویدئوهای فیس بوک

 

۶- همان طور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم شما همچنین می توانید بر روی ویدئوها نظرتان را نیز بنویسید.

 

ترفندهای فیس بوک,ویدئوهای فیس بوک

 

این ترفند به منظور مشاهده تمام ویدئوهای فیس بوک به صورت یکجا و بر روی دسکتاپ می باشد. که به منظور صرفه جویی در وقت ایده بسیار جالبی است.

منبع:hinetwork.ir


ویدیو مرتبط :
فیس بوک ویدئوهای ۳۶۰ درجه را به تایم لاین آورد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیس بوک؛محلی مناسب برای سوء استفاده جنسی از کودکان *سند



دیلی میل گزارش داد؛

فیس بوک؛محلی مناسب برای سوء استفاده جنسی از کودکان *سند

تصاویر بچه هایی که به زور مورد تجاوز و سوء استفاده جنسی قرار می گیرند در شبکه فیس بوک قرار گفته است، شبکه فیس بوک نه تنها هنوز نتوانسته جلوی این گونه موارد را بگیرد بلکه تبدیل به محل دنج و راحتی برای تجارت تصاویر و فیلم و حتی سکس کودکان شده است.

 

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز، روزنامه انگلیسی دیلی میل 8 می (19 اردیبهشت) نوشت: تصاویر بچه هایی که به زور مورد تجاوز و سوء استفاده جنسی قرار می گیرند در شبکه فیس بوک قرار گفته است.

 

گزارشگر دیلی میل با گفتن این خبر که چگونه بچه ها با چهره های بدون پوشش در این شبکه توسط دلالان جنسی کودکان به فروش می رسند همه را در شوک و حیرت فرو برد.

شبکه فیس بوک بالغ بر 901 میلیون کاربر در آن عضویت دارند و یکی از بزرگترین وب سایت اشتراک گذاری عکس و فیلم در دنیا می باشد. (بنا بر آمار ماه مارس 2012)

 

اما علیرغم تلاش های زیاد این شبکه برای سانسور تصاویر و فیلمهای مبتذل از بچه ها، این شبکه نه تنها هنوز نتوانسته جلوی این گونه موارد را بگیرد بلکه تبدیل به محل دنج و راحتی برای تجارت تصاویر و فیلم و حتی سکس کودکان شده است.

تحقیقی که توسط شبکه وی ان دی کام صورت گرفته نشانگر این است که شکارچیان سکس کودکان امنیت و به طور کل فلسفه و مبنای این شبکه اجتماعی را برهم زده و زیر سوال برده اند.

 

تمامی موارد غیر اخلاقی مربوط به سوء استفاده جنسی از کودکان در فیس بوک با تمام اسناد و مدارک تحویل اف بی آی شده است ولی وجود چنین مواردی برای این شبکه کاملا عادی بوده و اظهار داشته اند که دسترسی به عاملین این هرزه گری ها سخت و دشوار می باشد.

البته در ماه می گذشته مایکروسافت اقدام به ساخت برنامه دی ان ای تصویری کرد که در پیدا کردن مجرمین اینترنتی یاریگر بود ولی میزان بسیار بالای کاربران امکان جستجو را عملا دشوار کرده است، چرا که روزانه نزدیک به 200 میلیون نفر در شبکه در حال انتقال فایلهای مختلف به یکدیگر می باشند.

تنها کاری که فیس بوک انجام داده، اقدام به انتشار اسامی گروههای مستهجن در این شبکه کرده است.

سخنگوی فیس بوک ایان مکنزی گفت که ما هرزه نگاری کودکان را طبقه بندی کرده و در وب سایت قرار داده ایم .

 

وی در ادامه گفت:« ما برای جلوگیری از اینگونه موارد دست به اقداماتی چون ایجاد تیم های متخصص برای جستجوی عاملین این سایت ها، ادغام و کنار هم قرار دادن تصاویر دی ان ای گرفته شده از تمام متخلفین، تکنولوژی جدیدی که تمامی عکس ها را اسکن کرده و محل دقیق و کشوری که کودکان در آنجا مورد تجاوز قرار گرفته اند را نشان می دهد!»/جام نیوز


اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب