دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

مرسدس بنز 320 كیلومتری


پاییز سال گذشته بود كه وقتی شركت مرسدس بنز آلمان از مدل CL63 در نمایشگاه خودرو پاریس پرده‌برداری كرد موجی از هیجان صنعت خودروسازی جهان را در برگرفت.

پاییز سال گذشته بود كه وقتی شركت مرسدس بنز آلمان از مدل CL63 در نمایشگاه خودرو پاریس پرده‌برداری كرد موجی از هیجان صنعت خودروسازی جهان را در برگرفت.این خودرو جدیدترین محصول AMG و هفتمین خودرو در طیف محصولات مرسدس بنز است كه موتوری 2/6 لیتری و هشت سیلندر خورجینی (V8) روی آن نصب شده بود. این قوای محركه 518 اسب‌بخار نیرو تولید می‌كند و به راننده اجازه می‌دهد تنها در 6/4 ثانیه از حال سكون به سرعت یكصد كیلومتر در ساعت دست پیدا كند. اگر چه در نمایشگاه خودرو ژنو محصولات متعددی در معرض دید بازدیدكنندگان نمایشگاه ژنو قرار گرفته بود اما هیچ یك به اندازه CL63 مورد توجه قرار نگرفت. مدلی كه در ژنو به نمایش گذاشته شده بود تا رسیدن به مرحله تولید نهایی مراحل متعدد دگردیسی را پشت‌سر گذاشت تا محصول نهایی كه از ابتدای ماه جاری به مشتریان عرضه شود زیبایی و قدرت را به بهترین شكل ممكن به یكدیگر پیوند بزند.


ویدیو مرتبط :
درگ مرسدس بنز CLS 350 با مرسدس بنز CLS 500

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لکسوس در مقابل مرسدس‌بنز


مرسدس وعدهٔ یک خودروی C کلاس جدید لوکس و با بهره‌وری بالای هیبریدی را داده است که رقیب سختی برای لکسس IS 300h به حساب می‌آید.